  • 1. Data: 2003-05-09 11:36:34
    Temat: [Inteligo] tekst oświadczenia o wypowiedzeniu umowy
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Może ktoś już coś takiego pisał i może podesłać próbkę swojej radosnej
    twórczości.
    Jak tam jest z przesłaniem reszty pieniędzy na inne konto? Nie robią
    problemów??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2003-05-09 12:07:14
    Od: "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Może ktoś już coś takiego pisał i może podesłać próbkę swojej radosnej
    > twórczości.
    > Jak tam jest z przesłaniem reszty pieniędzy na inne konto? Nie robią
    > problemów??
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański
    > --
    > interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony:
    > www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany
    > adresów www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy,
    > tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice

    Swego czasu jak zamykalem konto w Inteligo to bank wyslal mi mailem oswiadczenie
    ktore wydrukowalem, na ktorym bylo miejsce na numer konta na jaki maja przeslac
    reszte pieniedzy i ni ebylo zadnych problemow. Czas od dostarczenia umowy do
    zamkniecia konta 1 miesiac.

    --
    Sawinski Piotr

  • 3. Data: 2003-05-09 19:02:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...pl.eu.org>

    W wiadomości <b9g3rt$6rn$1@inews.gazeta.pl>
    dnia Fri, 9 May 2003 13:36:34 +0200, Marcin Lubojańskiusunto wstukał(a)

    > Może ktoś już coś takiego pisał i może podesłać próbkę swojej radosnej
    > twórczości.

    Niniejszym rozwiązuję/my umowę rachunku/(wspólnego) Inteligo o numerze
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Pozostałe na rachunku środki po zamknięciu proszę przekazać na rachunek
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx prowadzony w xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    dla xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    podpis/podpisy

    aha, wypowiedzenie w końcowych dniach okresu (i kase wtedy zabrałem),
    coby nie płacić za prowadzenie w okresie wypowiedzenia - ale ponieważ
    konto zamknęli tydzień po otrzymaniu ww pisma( mam ZPO), to jestem
    ciekaw czy będą chcieli opłatę za prowadzenie ( a raz już oddali to co
    pobrali przy otwieraniu gdy przez miesiąc nie miałem dostępu, bo druga
    przesyłka z hasłami kodów nie dotarła)

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 11 111 55555

  • 4. Data: 2003-05-09 22:19:17
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za 'Tom N'<n...@i...pl.eu.org>
    nagryzmolił(a) w news:150fmn3b5npss.dlg@int15.pl.eu.org:

    > Niniejszym rozwiązuję/my umowę rachunku/(wspólnego) Inteligo o

    <ciach>

> [...]
    > ciekaw czy będą chcieli opłatę za prowadzenie ( a raz już oddali to co
    > pobrali przy otwieraniu gdy przez miesiąc nie miałem dostępu, bo druga

    Ja na wszelki wypadek zostawię na koncie te 100-150 zł.
    Tylko się zastanawiam czy za ten końcowy przelew mnie skasują.

  • 5. Data: 2003-05-09 22:37:45
    Od: "Sslaus" <s...@N...o2.pl>

    > Jak tam jest z przesłaniem reszty pieniędzy na inne konto? Nie robią
    > problemów??
    co do innych problemów, to musisz odrazu zaznaczyc zeby usuneli Cie z bazy
    danych adresowych, ja o tym nie wiedzialem i teraz mnie spamuja... (teraz,
    na moja porsbe, przyslali mi mailem jakis formularz, ktory mam odeslac aby
    usuneli moje dane)

    pozdrawiam,
    Sslaus