  • 1. Data: 2007-05-22 20:09:29
    Temat: Inteligo - wplacanie.
    Od: jolz <B...@i...pl>

    Witam

    Czy wplacajac na konto Inteligo w placowce PKO BP trzeba znac numer
    konta, czy wystarczy wlozyc karte do terminala i system ten numer
    sobie sam znajdzie?

  • 2. Data: 2007-05-23 04:43:20
    Temat: Re: Inteligo - wplacanie.
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "jolz" <B...@i...pl> napisał

    > Czy wplacajac na konto Inteligo w placowce PKO >BP trzeba znac numer
    > konta, czy wystarczy wlozyc karte do terminala i >system ten numer
    > sobie sam znajdzie?

    Ale po co karta przy wpłacaniu? Często wpłacałem (nie na swoje) Inteligo, i
    wystaczył numer konta.

    Pozdro
    tpokala

  • 3. Data: 2007-05-23 15:32:38
    Od: jolz <B...@i...pl>

    > Ale po co karta przy wpłacaniu? Często wpłacałem (nie na swoje) Inteligo, i
    > wystaczył numer konta.

    To oczywiste ze numer konta wystarczy, ale czy wystarczy sama karta
    (oczywiscie wplata na wlasne konto)? Po prostu tak jest wygoniej. W
    Pekao SA po podejsciu do okienka wkladam karte do terminala i juz
    wiadomo na jakie konto jest wplata czy wyplata. Czy da sie podobnie w
    Intelligo?

  • 4. Data: 2007-05-23 15:55:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jolz pisze:

    > To oczywiste ze numer konta wystarczy, ale czy wystarczy sama karta
    Nie.
    KJ

  • 5. Data: 2007-05-23 16:37:31
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    jolz napisał(a):

    > Pekao SA po podejsciu do okienka wkladam karte do terminala i juz
    > wiadomo na jakie konto jest wplata czy wyplata.

    A wkładasz kartę *płatniczą*?