  • 11. Data: 2010-11-08 14:01:12
    Temat: Re: Inteligo wprowadza oplate 4 PLN za prowadzenie
    Od: Biafra <x...@g...com>

    W dniu 08.11.2010 12:41, PL pisze:
> [...]
    > sie na koncie.
    >
    > "Informujemy, ?e 15 listopada 2010 roku zmienia si? Tabela op?at i prowizji
    > kont Inteligo, kt?ra obowi?zywa?a od dnia 11 maja 2010 r. Zmiany wp?ywaj?ce
    > na dotychczasow? ofert? to m.in.: obni?enie do 0 z? op?aty za prowadzenie
    > rachunku, niezale?nie od salda, oraz zmiana wysoko?ci op?aty za kart?
    > p?atnicz? Inteligo. Je?li suma transakcji bezgot?wkowych, dokonanych kart? w
    > miesi?cu, wyniesie co najmniej 100 z?, op?ata b?dzie r?wna 0 z?. Je?li suma
    > wydatk?w b?dzie ni?sza, miesi?czna op?ata wyniesie 4 z?. "

    No coz... zegnaj Inteligo.

    --
    Biafra

  • 12. Data: 2010-11-08 14:28:14
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 7:45 AM, xbartx wrote:

    > Fakt, że teraz to konto się średnio nadaje do funkcji "tylko bankomaty"
    > ale za to wszyscy handlujący na allegro ewentualnie tacy, którym karta
    > nie jest potrzebna na pewno będą zadowoleni.

    akurat mi to konto służy jako konto do wszystkich płatności plus
    bankomat raz w miesiącu na drobne wydatki.

    jak znajde gdzies lepsze "konto bankomatowe" to juz mnie nie ma.
    Jak do tego płatności jeszcze tez da sie sensownie obsłużyć to spadam z
    inteligo całkiem.

  • 13. Data: 2010-11-08 14:58:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 08:28:14 -0600, witek napisał(a):

> [...]
    >

    > jak znajde gdzies lepsze "konto bankomatowe" to juz mnie nie ma. Jak do
    > tego płatności jeszcze tez da sie sensownie obsłużyć to spadam z

    Jak masz płatności i szablony już porobione a nie przeraża Ciebie
    posiadanie dwóch konta, to proponuje założyć drugie tylko do wyciągania
    kasy z bankomatu.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2010-11-08 14:58:28
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Nie wprowadzaj w błąd. To nie za prowadzenie, tylko za kartę.

    Za prowadzenie karty ;)

  • 15. Data: 2010-11-08 23:59:40
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 8:58 AM, xbartx wrote:

    > Jak masz płatności i szablony już porobione a nie przeraża Ciebie
    > posiadanie dwóch konta, to proponuje założyć drugie tylko do wyciągania
    > kasy z bankomatu.

    a proponujesz założyć gdzie?
    bo ja kasę wyciągam raz w miesiącu?

    tylko, że jak to drugie zaproponuje funkcjonalność jak w inteligo, to po
    grzyba mam się bawić w dwa konta. Inteligo pojdzie do odstrzału.

  • 16. Data: 2010-11-09 09:27:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 17:59:40 -0600, witek napisał(a):

    > a proponujesz założyć gdzie?
    > bo ja kasę wyciągam raz w miesiącu?

    Z całkowicie darmowych to masz teraz openfinance/getinonline no i przy
    jednej wypłacie również DBnet się załapie.

    > tylko, że jak to drugie zaproponuje funkcjonalność jak w inteligo, to po
    > grzyba mam się bawić w dwa konta. Inteligo pojdzie do odstrzału.

    No właśnie tu jest zasadniczy problem, że to drugie zazwyczaj jak ma
    darmowe wszystkie bankomaty to nie zaproponuje funkcjonalności Inteligo
    IMO. Powiedzmy widziałbym Alior (ale opłata za kartę jest dosyć znacząca)
    lub mBank - myślę, że oba raczej powinieneś znać.
    Jeszcze z darmowymi wypłatami i niewielką opłatą za kartę to ewentualnie
    Nordea Spectrum albo coś z Citi, ale tutaj też ciężko będzie z tą
    funkcjonalnością Inteligo he he.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2010-11-12 12:10:28
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a proponujesz założyć gdzie?
    > bo ja kasę wyciągam raz w miesiącu?
    > tylko, że jak to drugie zaproponuje funkcjonalność jak w inteligo, to po
    > grzyba mam się bawić w dwa konta. Inteligo pojdzie do odstrzału.

    Ofertę ING sprawdzałeś ?

  • 18. Data: 2010-11-12 12:11:31
    Od: "grin" <s...@a...er>

> [...]
    > tylko, że jak to drugie zaproponuje funkcjonalność jak w inteligo, to po
    > grzyba mam się bawić w dwa konta. Inteligo pojdzie do odstrzału.

    Ofertę Allianz sprawdzałeś ?

  • 19. Data: 2010-11-12 12:17:48
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/12/2010 6:10 AM, grin wrote: