  • 1. Data: 2003-11-01 13:36:30
    Temat: Inteligo - wyplaty gotowki
    Od: "Zavrat" <z...@i...pl>

    Infolinia Inteligo oraz panie z PKO BP nie potrafily mi na to pytanie
    jednoznacznie opowiedziec:

    W ktorych placowkach PKO BP (wawa/mazowieckie) moge wyplacac gotowke z konta
    w okienku? Z tego co slyszalem od pani konsultanki "w niektorych oddzialach
    PKO BP mozna tak wyplacac, ale nie wiem w ktorych"...

    Zavrat

    --
    Zavrat

  • 2. Data: 2003-11-01 13:39:00
    Temat: Re: Inteligo - wyplaty gotowki
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo0cso$2jv$...@n...onet.pl,
    Zavrat <z...@i...pl>:
> [...]
    > z konta w okienku? Z tego co slyszalem od pani konsultanki "w
    > niektorych oddzialach PKO BP mozna tak wyplacac, ale nie wiem w

    Bylo wczoraj: tam gdzie sa terminale elektroniczne. Nie jest dostepna lista
    placowek o tej cesze.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-01 15:19:08
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...WYTNIJ.pl>

    Zavrat <z...@i...pl> napisał(a):

    > W ktorych placowkach PKO BP (wawa/mazowieckie) moge wyplacac gotowke z konta
    > w okienku?
    Zapytaj w konkretnym oddziale.Może będą wiedzieć,że coś takiego jest u nich
    możliwe;)

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-11-01 16:36:36
    Temat: Odp: Inteligo - wyplaty gotowki
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik Marcin Dominiak <m...@g...WYTNIJ.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:bo0itb$g4d$...@i...gazeta.pl...

    > Zapytaj w konkretnym oddziale.Może będą wiedzieć,że coś takiego jest u
    nich
    > możliwe;)

    Bardziej prawdopodobne, ze nie beda wiedziec. :P Patrz moj post sprzed kilku
    dni.

    Pozdr. Michal

  • 5. Data: 2003-11-03 14:20:02
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    zadzwoń do odziału regionalnego , tam powiedzą które podległe placówki mają
    POS