  • 1. Data: 2005-07-02 09:49:44
    Temat: Inteligo: wzor podpisu i podpis kuriera
    Od: "napis" <n...@b...n.ie>

    Kurier z przesyłką trochę się spóźnił i pokrzyżował mi plany, w związku
    z czym spieszyłem się i walnąłem byle bazgroła, później się
    zorientowałem, że to teraz będzie wzór mojego podpisu :( Będę miał z tym
    jakiś problem w przyszłości? jak wygląda ewentualna zmiana wzoru? Druga
    sprawa: kurier nie podpisał się na kopii mojej umowy, to istotne?

  • 2. Data: 2005-07-02 09:55:26
    Temat: Re: Inteligo: wzor podpisu i podpis kuriera
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    napis napisał(a):

> [...]
    > z czym spieszyłem się i walnąłem byle bazgroła, później się
    > zorientowałem, że to teraz będzie wzór mojego podpisu :( Będę miał z tym

    Możesz mieć. Lepiej zmienić.

    > jak wygląda ewentualna zmiana wzoru?

    W celu zmiany wzoru podpisu Klienta posiadanego przez Bank konieczne
    jest przesłanie na adres korespondencyjny: Inteligo: ul. Wspólna
    47/49, 00-684 Warszawa, oświadczenia o zmianie podpisu (wraz z nowym
    wzorem podpisu) notarialnie poświadczonego.

    > Druga
    > sprawa: kurier nie podpisał się na kopii mojej umowy, to istotne?

    A kurier jest pracownikiem banku, że ma się podpisywać za bank?

    Chyba, że dostałeś w ogóle niepodpisaną ze strony inteligo umowę. Wtedy
    dzwoń do nich i niech to naprawiają.

  • 3. Data: 2005-07-02 09:56:05
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    napis <n...@b...n.ie> wrote:
> [...]
    > zorientowałem, że to teraz będzie wzór mojego podpisu :( Będę miał z tym
    > jakiś problem w przyszłości? jak wygląda ewentualna zmiana wzoru? Druga

    A czy w Inteligo ten podpis jest do czegoś potrzebny? To była karta wzorów
    podpisów? Czy podpis pod umową? Jeśli pod umową to olej.

    > sprawa: kurier nie podpisał się na kopii mojej umowy, to istotne?

    Zawierasz umowę z firmą kurierską czy co? :)

    P.

  • 4. Data: 2005-07-02 09:56:22
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > przyszłości? jak wygląda ewentualna zmiana wzoru? Druga sprawa: kurier nie
    > podpisał się na kopii mojej umowy, to istotne?
    ja kiedys mialem klopot z VE na karcie mialem inny podpis a przy kasie
    podpisalem sie inaczej (wiadoma jak przy kasie) kasjerka zarzadala dowodu -
    dowodu nie posiadalem ale mialem KK Citi ze zdjeciem to wystarczylo ...
    majac konto w inteligo chyba nie czesto bedziesz zmuszony podpisywac sie
    recznie ..

  • 5. Data: 2005-07-02 09:59:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Zdzislaw napisał(a):

> [...]
    > dowodu nie posiadalem ale mialem KK Citi ze zdjeciem to wystarczylo ...
    > majac konto w inteligo chyba nie czesto bedziesz zmuszony podpisywac sie

    Czasem podpis jest potrzebny. Siakieś formularze z dyspozycją na wypadek
    śmierci, ich odwołanie, reklamacje, zmiany danych.

    No i najważniejsze - upoważnienia do polcenia zapłaty.

  • 6. Data: 2005-07-02 10:21:04
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-07-02 11:56, Zdzislaw wrote:

    > majac konto w inteligo chyba nie czesto bedziesz zmuszony podpisywac sie
    > recznie ..

    No nie wiem, jak coś kupuję kartą inteligo to zawsze proszą o podpis.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 7. Data: 2005-07-02 10:31:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > No nie wiem, jak coś kupuję kartą inteligo to zawsze proszą o podpis.

    No ale to nie ma związku. Chyba nie sądzisz, że ktoś potem weryfikuje te
    podpisy ze wzorem w banku?