  • 1. Data: 2010-04-08 11:11:49
    Temat: Inteligo - założenie konta niepełnoletniemu
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl>

    W inteligo jest możliwość, aby dziecko które ukończyło 13 rok zycia
    załozyło sobie konto za zgodą rodziców. Moja córka złozyła wniosek,
    przeszła przez standardowe procedury i dziś przyjechał kurier z
    przesyłką startową. Nie raczył uprzednio skontaktować się z nią
    telefonicznie, więc nie zastał córki, bo była w szkole. Nam przesyłki
    nie zostawił, chociaż mieliśmy jej dowód osobisty. Sugerowaliśmy, aby
    podjechał do niej do szkoły 3 km dalej, lub umówił się na termin kiedy
    córka będzie w domu, ale odmówił twierdząc ze nie ma czasu. Zadzwonił do
    szefa swej firmy kurierskiej i po rozmowie z nim STANOWCZO ODMÓWIŁ
    DOSTARCZENIA PRZESYŁKI OSOBIE NIEPEŁNOLETNIEJ w ogóle!! Ma czekać 5 lat,
    aby móc odebrać paczkę? :-)
    Zadzwoniłam do inteligo, gdzie poinformowano mnie, ze córka sama ma
    skontaktować się z bankiem i umówić sie na termin odbioru, co wydaje mi
    sie zupełnie bez sensu, bo przyjedzie ten sam lub podobny pan z firmy
    kurierskiej, który w myśl przepisów swojej firmy znów odmówi
    dostarczenia przesyłki...
    Odbiór osobisty nie wchodzi w gre, bo od siedziby inteligo dzieli nas
    przeszło 400 km...
    Jak tą sprawę ugryźć?

    pozdr. Lila

  • 2. Data: 2010-04-08 11:22:59
    Temat: Re: Inteligo - założenie konta niepełnoletniemu
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 13:11:49 +0200, Liliana Cichocka napisał(a):

    > Jak tą sprawę ugryźć?

    Niech córka zadzwoni do inteligo i umówi się na termin odbioru przesyłki :)
    Kurier spokojnie wyda jej przesyłkę.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-04-08 16:05:21
    Temat: Re: Inteligo - założenie konta niepełnoletn=?ISO-8859-2?Q?iemu?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Liliana Cichocka wrote:

> [...]
    > przesyłką startową. Nie raczył uprzednio skontaktować się z nią
    > telefonicznie, więc nie zastał córki, bo była w szkole.

    Ja jak w wieku 16 lat zakladalem konto w inteligo to musialem zadzownic
    do inteligo zeby popedzili kuriera z moja przesylka...

    > Nam przesyłki
    > nie zostawił, chociaż mieliśmy jej dowód osobisty.

    Prawidlowo - w srodku afair jest umowa ktorej jeden podpisany
    egzemplarz kurier zabiera ze soba.

    > Zadzwonił do szefa swej firmy kurierskiej i po rozmowie z nim
    > STANOWCZO ODMÓWIŁ DOSTARCZENIA PRZESYŁKI OSOBIE NIEPEŁNOLETNIEJ w
    > ogóle!! Ma czekać 5 lat, aby móc odebrać paczkę? :-)

    Bzdury. Jak zaadresuje przesylke do mojego psa to maja dostarczyc
    mojemu psu - nawet, jesli nie jest pelnoletni. ;p

> [...]
    > bez sensu, bo przyjedzie ten sam lub podobny pan z firmy kurierskiej,
    > który w myśl przepisów swojej firmy znów odmówi dostarczenia

    Odmowi bo...? Od kiedy trzeba miec 18 lat zeby kupowac wysylkowo albo w
    ogole otrzymywac paczki?
    Jesli nie spieszy wam sie z tym kontem to nie ma co kombinowac - niech
    corka dzwoni i sie umawia z bankiem. Jak znowu kurier bedzie odstawial
    jakies cuda, to bedzie jezdzil z ta paczka dopoki nie wykona poprawnie
    swojej pracy.

    > Odbiór osobisty nie wchodzi w gre, bo od siedziby
    > inteligo dzieli nas przeszło 400 km... Jak tą sprawę ugryźć?

    izzykonto w mbanku?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2010-04-08 18:40:55
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl>

    Rafał Grzelak pisze:
> [...]

    > corka dzwoni i sie umawia z bankiem. Jak znowu kurier bedzie odstawial
    > jakies cuda, to bedzie jezdzil z ta paczka dopoki nie wykona poprawnie

    Zdaniem jakiejśtam pani z szefostwa oddziału firmy DPD własnie tak jest :-)
    Mówiła o jakimstam nieporozumieniu, które jeszcze będą wyjasniać, bo
    odbiorca powinien być pełnoletni itp...

    > izzykonto w mbanku?

    Inteligo wygodniejsze z uwagi na to, ze wszyscy pozostali z rodziny mają
    tam konto. W ciagu sekundy od nas do niej dojdzie przelew przez net.

    Córka dzwoniła, w banku twierdzą, że firma kurierska zostanie pouczona i
    podobno przesyłka dojdzie. Mam nadzieję, że tak rzeczywiście będzie.
    Pamiętam, ze jak chłop zakładał konto to tez były przeboje z firmą
    kurierską i trwało to wieki.
    Do banku Inteligo nie mam żadnych zastrzeżeń, ale firma której zlecaja
    usługi to jakaś masakra.

    --

    pozdr. Lila

  • 5. Data: 2010-04-08 22:59:50
    Temat: Re: Inteligo - założenie konta niepełno=?ISO-8859-2?Q?letn=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fiemu=3F=3D?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Liliana Cichocka wrote:

    > Zdaniem jakiejśtam pani z szefostwa oddziału firmy DPD własnie tak
    > jest :-) Mówiła o jakimstam nieporozumieniu, które jeszcze będą
    > wyjasniać, bo odbiorca powinien być pełnoletni itp...

    Sama jest nieporozumieniem.

    Trzeba rozmawiac z inteligo zeby ich opieprzyli, bo 'szarego
    Kowalskiego' moze faktycznie nie beda chcieli sluchac.

    > Córka dzwoniła, w banku twierdzą, że firma kurierska zostanie
    > pouczona i podobno przesyłka dojdzie.

    I prawidlowo.

> [...]
    > były przeboje z firmą kurierską i trwało to wieki. Do banku Inteligo
    > nie mam żadnych zastrzeżeń, ale firma której zlecaja usługi to jakaś

    Widac niewiele sie zmienilo (poza nazwa firmy kurierskiej) od czasow
    kiedy ja zakladalem. Po 2 tygodniach oczekiwania na pakiet powitalny
    musialem zadzwonic do banku, zeby pogonili kuriera.

    Kurier zadzwonil 2h po telefonie do banku (chociaz to pewnie zbieg
    okolicznosci) i chcial sie umowic na odbior.

    Chociaz w mbanku tez rozowo nie bylo - podpisana umowe wysyla sie
    poleconym, a potem bank koszmarnie dlugo przetwarzal ten papier.
    Moze sie polepszylo.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2010-04-09 03:47:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liliana Cichocka wrote:

> [...]
    > dostarczenia przesyłki...
    > Odbiór osobisty nie wchodzi w gre, bo od siedziby inteligo dzieli nas

    DPD to w ogole nieporozumienie. Z jej uslug korzytaja chyba tylko ci,
    ktorzy zlewaja klienta.

    Zadzwonic do DPD, nic nie mowic o wieku i o ile przesylka jeszcze nie
    wrocila, umowic sie na nowy termin z kurierem. Rownolegle zadzwonic do
    Inteligo, ze kurier sobie w kulki leci.

  • 7. Data: 2010-04-12 20:14:21
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl>

    Rafał Grzelak pisze:

    > Prawidlowo - w srodku afair jest umowa ktorej jeden podpisany
    > egzemplarz kurier zabiera ze soba.

    Taaa...:-) Inteligo go pogoniło, dziś przyjechał oczywiście nie
    kontaktując sie telefonicznie z adresatką i zostawił przesyłkę mnie.
    Nawet dowodu ode mnie nie chciał, więc generalnie ktokolwiek by mógł
    odebrać. Gdyby chciał mój dowód znów byłyby jaja, bo nosimy z córką inne
    nazwiska. DPD to firma wspaniała :) Ciekawe od czego to ten skrót, bo mi
    się brzydko kojarzy ;)

    pozdro. Lila

  • 8. Data: 2010-04-12 21:15:43
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Liliana Cichocka wrote:

> [...]
    > odebrać. Gdyby chciał mój dowód znów byłyby jaja, bo nosimy z córką
    > inne nazwiska. DPD to firma wspaniała :) Ciekawe od czego to ten

    To jak bank dostanie swoja kopie umowy? Kazali sobie wyslac poleconym?
    Czy podpisywalas cos jednak?

    Bo jesli poleconym, to po kiego grzyba ten caly 'kurier'?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2010-04-13 06:02:31
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl>

    Rafał Grzelak pisze:
    > Liliana Cichocka wrote:

    > To jak bank dostanie swoja kopie umowy? Kazali sobie wyslac poleconym?
    > Czy podpisywalas cos jednak?
    >
    > Bo jesli poleconym, to po kiego grzyba ten caly 'kurier'?

    Podpisywałam za nią.

    L.

  • 10. Data: 2010-04-13 06:28:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>