  • 11. Data: 2002-02-08 14:11:32
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a40ma9$dv5$1@news.onet.pl...
    > Nie "nie masz głównego". Rachunek jest, ale nie jest on do Cieie dostępny.
    > Przestanie istnieć po trzydziestu dniach wypowiedzenia.
    Ok.

    > Reszta rachunków też nie powinna być dla Ciebie widoczna...
    Jest widoczny tylko ten jeden z 3gr odsetek :)
    Przedtem byly 4. Co sie dalo to wyczyscilem - tylko tego jednego nie. I
    tamte zniknely, a on sobie wisi...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 12. Data: 2002-02-08 14:16:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest widoczny tylko ten jeden z 3gr odsetek :)
    > Przedtem byly 4. Co sie dalo to wyczyscilem - tylko tego jednego nie. I
    > tamte zniknely, a on sobie wisi...

    Hmmm... A to ciekawe... Zadzwoń do konsultantów, albo napisz im maila
    i...@i...pl -> to pewnie coś nie tak.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 13. Data: 2002-02-08 14:19:33
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    > Hmmm... A to ciekawe... Zadzwoń do konsultantów, albo napisz im maila
    > i...@i...pl -> to pewnie coś nie tak.
    Eee... tam... po co? Niech sobie wisi. Mi to nie przeszkadza. :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 14. Data: 2002-02-08 14:34:38
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Eee... tam... po co? Niech sobie wisi. Mi to nie przeszkadza. :)

    A z czystem ciekawości - jak wygląda sprawa, jak chcesz się zalogować przez
    telefon / WAP?

    Mogłby by to sprawdzić też inne osoby, które są w okresie wypowiedzenia? Czy
    też widzicie niektóre rachunki?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 15. Data: 2002-02-08 14:37:09
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    > A z czystem ciekawości - jak wygląda sprawa, jak chcesz się zalogować
    przez
    > telefon / WAP?
    Nie probowalem.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 16. Data: 2002-02-08 14:54:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Eee... tam... po co? Niech sobie wisi. Mi to nie przeszkadza. :)

    Już się dowiedziałem. Te typy tak mają po prostu. ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 17. Data: 2002-02-09 10:28:29
    Od: <r...@p...onet.pl>

    (lacznie z glownym) oprocz jednego :) Saldo na nim co prawda jest zerowe,
    > ale wisza naliczone odsetki w kwocie 3gr:)
    > Dostep przez www mam - rachunkow nie widze (tylko ten jeden).

    to wyslij 99 groszy i zrob przelew - bo nie masz pokrycia na to zeby oni sami
    Ci zrobili...

    Emailmoney nie polecam - czasami u nich zawodzil.Odbiorca nie otrzymywal maila
    z info - a tam czeka sie max 30 dni na zwrot srodkow...

  • 18. Data: 2002-02-09 10:56:49
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > to wyslij 99 groszy i zrob przelew - bo nie masz pokrycia na to zeby oni

    Nie chodzi o opłatę za przelew. Jeśli masz więcej rachunków, to nie jest
    pobierana opłata za przelew z każdego subkonta osobno, tylko raz.

    Po drugie - jeśli jest już okres wypowiedzenia - klient nie wykona ŻADNEJ
    dyspozycji przez www. Jedynie telefonicznie może się dowiadywać o stanie
    rachunku, przez konsultanta.

    A w sprawie niezablkowowania tego jednego rachunku - te typy tak mają. Jeśli
    na rachunku coś jeszcze wisi - jakieś obciążenie, odsetki czekające, to
    rachunek będzie widoczny. I tylko widoczny - nic z tym nie zrobisz...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 19. Data: 2002-02-09 10:59:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to wyslij 99 groszy i zrob przelew - bo nie masz pokrycia na to zeby oni
    sami
    > Ci zrobili...

    Poza tym jeszcze coś - "wiszą naliczone odsetki", czyli nie są jeszcze
    skapitalizowane - nie zrobisz ich przelewu.

    A z pewnością na koniec Ci ich nie przeleją, bo 3 grosze nie pokryją opłaty
    za przelew. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 20. Data: 2002-02-09 18:36:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 15:11:04 +0100, "Wojciech Nawara"
> [...]

    >Przestanie istnieć po trzydziestu dniach wypowiedzenia.
    >Reszta rachunków też nie powinna być dla Ciebie widoczna...

    A czemu? Wg mnie powinna. Właśnie po to, żeby widzieć, czy coś nie
    wpłynęło, żeby mieć dostęp do historii itp. To tak jak z
    wypowiedzeniem pracy czy telefonu... Przez miesiąc możesz korzystać z
    tego telefonu i przez miesiąc możesz wymagać od pracownika, żeby
    pracował.

    >W przypadku zamknięcia całego konta, kwoty nie są przelewane na rachunek
    >główny, ale wędrują na numer rachunku podany w dyspozycji zamknięcia.

    A to bez sensu! Każdy osobno? A kto za to płaci? Bo jeśli ja, to
    wystarczy, że złośliwy kolega pośle mi kilka(dziesiąt) testowych
    przelewów QuickMonejem o wartości 1gr, a ja za każdy zapłacę 0,99? Wg
    mnie środki powinny być zbierane na moim rachunku i w dniu zamknięcia
    przelane na wskazany numer. A do tego dnia powinienem mieć wgląd w
    rachunek.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)