  • 1. Data: 2005-11-15 11:00:34
    Temat: Inteligo zdechlo
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wszedzie, czy tylko u mnie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-11-15 11:12:13
    Temat: Re: Inteligo zdechlo
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    Mithos napisał(a):
    > Wszedzie, czy tylko u mnie ?

    "Przerwa techniczna"....

  • 3. Data: 2005-11-15 11:13:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Daroot napisał(a):

    > "Przerwa techniczna"....

    Teraz tak, wczesniej byla jakis blad. Fajna godzina na przerwe
    techniczna...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-11-15 12:35:13
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > Wszedzie, czy tylko u mnie ?

    Trwa przegląd techniczny systemów. Ze względu na prowadzone prace
    niedostępny jest serwis WWW, WAP oraz automatyczny serwis telefoniczny. Nie
    można również korzystać z bankomatów oraz dokonywać płatności kartami Inteligo w
    punktach handlowo-usługowych.

    Prace zostaną zakończone tak szybko, jak to tylko możliwe.

    Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia.

    Nie mogli napisać uczciwie, ze mają awarie?

  • 5. Data: 2005-11-15 12:39:38
    Od: g...@p...onet.pl

    > Nie mogli napisać uczciwie, ze mają awarie?

    Z przyczyn mi nieznanych marketoidy uważają że nie wolno używać słowa awaria.
    Twierdzą, że lepiej robić z ludzi (a właściwie z siebie) idiotów.

    PG

  • 6. Data: 2005-11-15 12:40:31
    Od: "gfgf" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > punktach handlowo-usługowych.
    >
    > Prace zostaną zakończone tak szybko, jak to tylko możliwe.
    >
    > Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia.

    I to juz ponad poltorej godziny i to w srodku dnia. Ludzie musza przelewy
    robic, karty nie dzialaja masakra....

  • 7. Data: 2005-11-15 12:47:22
    Od: Michal M <w...@...pl>

    wg mni wali sie od dluzszego czasu - odkad zaczeli updatowac strone (np obrazki
    z tymi potworkami) lub maja naprawde jakis powazny wlam/pad systemu

    np 9.XI zaplacilem w punkcie MPK za bilety 96zl a zezarlo mi 192zl - drugie
    96poszlo do jakiej blokady na tydzien - do 16.XI!!! dzwonilem interweniowalem i
    kasa wczoraj wrocila ale sama platnosc w historii widnieje (zaksiegowana?) na
    14.XI, ale za to wczoraj ok 19.30 udalo mi sie wyplacic 50zl z bankomatu PKO BP

  • 8. Data: 2005-11-15 13:15:34
    Od: "chello" <cjello>

    jebut!!!!!!!!!

  • 9. Data: 2005-11-15 13:22:26
    Od: "user" <u...@o...pl>

    ciekawe jak mam wykonać przelewy ?????????

  • 10. Data: 2005-11-15 13:32:21
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:

    > Wszedzie, czy tylko u mnie ?

    No, jak ktoś intensywnie kupuje to nie ma wyjścia tylko mieć dwie karty (z
    dwóch banków). Natomiast to co widziałem w sklepie gdy klient otworzył
    portfel - sześć kart - to już zjawisko chorobliwe.