-
1. Data: 2006-02-01 10:16:14
Temat: Inteligo- znowu padaka
Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>
Z powodu nieprawidłowości pracy jednego z elementów systemu informatycznego
Inteligo niedostępny jest serwis WWW, WAP, oraz automatyczny serwis
telefoniczny, dłuższy jest też czas oczekiwania na połączenie z
konsultantem. Nie można również korzystać z bankomatów oraz dokonywać
płatności kartami Inteligo w punktach handlowo-usługowych. Jednocześnie
informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby przywrócić dostępność konta
w jak najkrótszym czasie.
-
2. Data: 2006-02-01 10:44:17
Temat: Re: Inteligo- znowu padaka
Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl>
Użytkownik "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:drq1pf$7ic$1@inews.gazeta.pl...
>Z powodu nieprawidłowości pracy jednego z elementów systemu informatycznego
>Inteligo niedostępny jest serwis WWW, WAP,
Czas sie wynosic z tego G. To juz chyba 3 razy w krotkim czasie
-
3. Data: 2006-02-01 13:04:33
Temat: Re: Inteligo- znowu padaka
Od: "Robert Szulc" <robert_szulc@_poczta.onet.pl>
Dnia Wed, 01 Feb 2006 11:44:17 +0100, Abrakadabra <g...@o...pl> napisał:
>
> U?ytkownik "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:drq1pf$7ic$1@inews.gazeta.pl...
>> Z powodu nieprawid?owo?ci pracy jednego z elementów systemu
>> informatycznego
>> Inteligo niedost?pny jest serwis WWW, WAP,
>
> Czas sie wynosic z tego G. To juz chyba 3 razy w krotkim czasie
>
>
No właśnie dzisiaj jakoś mają problemy. Może im któryś router padł lub
jakiś element dostępowy. Z tego co wiem to 2 raz w ciągu chyba miesiąca,
ale z drugiej strony awarię się zawsze mogą zdarzyć i jak szybka ja usuna
to ok.
--
Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
-
4. Data: 2006-02-01 13:33:43
Temat: Re: Inteligo- znowu padaka
Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>
Dnia 2006-02-01 11:16, Franz Maurer pisze:
> Z powodu nieprawidłowości pracy jednego z elementów systemu informatycznego
> Inteligo niedostępny jest serwis WWW, WAP, oraz automatyczny serwis
> telefoniczny, dłuższy jest też czas oczekiwania na połączenie z
> konsultantem. Nie można również korzystać z bankomatów oraz dokonywać
> płatności kartami Inteligo w punktach handlowo-usługowych. Jednocześnie
> informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby przywrócić dostępność konta
> w jak najkrótszym czasie.
Kurka, dosyć długo trwają te "prace konserwacyjne" :(
--
Z poważaniem
Grzegorz Kamionka
-
5. Data: 2006-02-01 13:34:04
Temat: Re: Inteligo- znowu padaka
Od: chrabcio <s...@t...pl>
Robert Szulc napisał(a):
> No właśnie dzisiaj jakoś mają problemy.
wciąż:
"Trwają prace konserwacyjne. Dokładamy wszelkich starań, by jak
najszybciej przywrócić dostęp do serwisu.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia. " jestem z nimi tylko dlatego że
mam bankomat pod oknem...
--
chrabcio
-
6. Data: 2006-02-02 02:17:26
Temat: Re: Inteligo- znowu padaka
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
chrabcio wrote:
> Robert Szulc napisał(a):
>
>> No właśnie dzisiaj jakoś mają problemy.
>
> wciąż:
>
> "Trwają prace konserwacyjne. Dokładamy wszelkich starań, by jak
> najszybciej przywrócić dostęp do serwisu.
>
> Przepraszamy za powstałe utrudnienia. " jestem z nimi tylko dlatego że
> mam bankomat pod oknem...
>
>
Już zakonserwowali.