  • 11. Data: 2005-05-28 10:19:28
    Temat: Re: Intelligo i bankomat
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    aseta napisał(a):

    > Nie to nie jest normalne. Tez tak miałam - błąd systemu, odblokują te 1500
    > po ok. 7 dniach. Radzę, aby dzwonić co jakiś czas na infolinię, bo inaczej z
    > 7 dni moze się zrobić 10 lub więcej

    Ale masz jakieś wsparcie na te 10 dni lub więcej?

  • 12. Data: 2005-05-28 10:24:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tristan Alder napisał(a):

    > http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

    skoro mówimy o polcardzie:

    www.wosp.org.pl -> wpłaty przez internet

    spróbuj z jakimis drobnymi, jak przejdzie to i tak pójdzie na szczytny cel

    czekam na relację

  • 13. Data: 2005-05-28 11:07:30
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Tristan Alder napisał(a):

    > A to:
    > http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png
    > sobie spreparowałem?

    > Fakt faktem, Polcard odmawia
    > autoryzacji kart PKO BP SA, a w tym Inteligo.

    Oooooo.... bardzo dziwne. Zaledwie tydzień tem robiłem zakupy w sklepie
    http://sklep.elbox.com i płaciłem kartą Inteligo VE z Sercem. Przeszło
    bez żadnych problemów. Na stronie Polcardu informacja na górze
    ograniczałą się _tylko_ do niemożności płacenia kartami MAESTRO.

    Czym to wytłumaczyć?

    Pozdrawiam!

  • 14. Data: 2005-05-28 11:57:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 28 maja 2005 13:07, gdy Łukasz Cielecki napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > bez żadnych problemów. Na stronie Polcardu informacja na górze
    > ograniczałą się _tylko_ do niemożności płacenia kartami MAESTRO.

    Nie wiem, ale nie spreparowałem tego, co jest tu:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

    może tylko przy doładowywaniu Dresiaka tak się dzieje?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2005-05-28 12:02:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 28 maja 2005 12:24, gdy Wojciech Nawara napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > skoro mówimy o polcardzie:
    >
    > www.wosp.org.pl -> wpłaty przez internet
    >
    > spróbuj z jakimis drobnymi, jak przejdzie to i tak pójdzie na szczytny cel

    Na szczytny? To to nie idzie na WOŚP?

    > czekam na relację

    Nie wpłacałem, bo 1zł nie chciało autoryzować, a więcej nie poświęcę na
    badania, ale faktycznie tam napis o PKO BP SA się nie pojawia. Czyli
    wynikało by z tego, że blokada obowiązuje tylko w określonych przypadkach.

  • 16. Data: 2005-05-28 12:57:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    >
    > http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png
    >
    > może tylko przy doładowywaniu Dresiaka tak się dzieje?

    Nooo, wreszcie cos zaczyna do ciebie docierac...

    Nieprawda jest jakoby karta VE Inteligo nie dzialala przez internet w
    sklepach obslugiwanych przez Polcard.
    Prawda jest ze nie dzialaja doladowania Heyah ta karta przez Polcard, ale to
    zaden problem bo dzialaja doladowania bezposrednio przez Inteligo.
    Uzytkownik Inteligo ma mozliwosc doladowania karty Heyah przez internet.

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2005-05-28 17:38:44
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Tristan Alder napisał(a):

    > http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

    Ładny Print Screen, aczkolwiek zaczynając od początku nie widzę tam logo
    VE, a jedynie VISA, więc moim zdaniem bank nie bierze tu
    odpowiedzialności za możliwość wykonania transakcji, chociaż ja
    zapłaciłem w tym sklepie http://www.centrumdruku.com.pl/produkty.php
    choć też nie ma tam logo Electrona. Obwiniasz bank podczas gdy z obrazka
    można wywnioskować, że sytuacja wynika z decyzji ludzi po stronie
    Polcardu. Można i tak :-(

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)