  • 11. Data: 2009-03-02 19:38:31
    Temat: Re: Interesujące....
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 02-03-2009 o 19:36:43 Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

    > Pisalem kiedys, ze ta korelacja usdpln vs wig20 raz dziala, a raz nie.

    otóz to,
    wszystko zalezy od czynnikow. Dzis czynnik to "wypruwanie żył z
    kredytobiorców"

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 12. Data: 2009-03-02 20:16:13
    Temat: Re: Interesujce....
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Polsce niestety nic juz nie pomoze, nawet sam Tusk. Jesli rzad musi brac w
    > tym roku pozyczke z EBI w wysokosci 4 mld euro, to nie mam pytan.
    > Ksiazkowy bankrut.

    EBI daje pożyczki na konkretne projekty inwestycyjne a nie na finansowanie
    deficytów budżetowych. W spotkaniu Tuska chodziło o załatwienie finansowania
    funduszu drogowego dla 90 km odcinka A2 Stryków-Konotopa na który
    unieważniono w piątek przetarg ponieważ konsorcja ze Stalexportem i
    Budimexem nie były w stanie załatwić kredytowania na rozsądnych warunkach. 3
    mld EUR było już wcześniej zaklepane na budowę innych odcinków.

    Anatol

  • 13. Data: 2009-03-02 20:25:37
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Wiem, ze to kasa na inwestycje unijne ale jak dla mnie to lekki obciach
    pozyczac kase zeby pozniej wyzebrac z UE kolejna kase.

    D.

  • 14. Data: 2009-03-02 21:11:49
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "macieks" <m...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    Ciekawe co "zrobi u nas rynek", jak SP500 będzie miał 6 z przodu.
    Może jakaś 1 procentowa korekta chociaż :)

    Zamkniecie dnia 700.8 czyli juz prawie prawie.

    Pester

  • 15. Data: 2009-03-02 21:15:13
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 2 Mar, 22:11, "Pester" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Może jakaś 1 procentowa korekta chociaż :)
    >
    > Zamkniecie dnia 700.8 czyli juz prawie prawie.

    To pewnie nasz rynek (patrząc na ostatnie wyczyny) uczci to jutro
    14xx :))))))))

  • 16. Data: 2009-03-02 22:50:54
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Wiem, ze to kasa na inwestycje unijne ale jak dla mnie to lekki obciach
    > pozyczac kase zeby pozniej wyzebrac z UE kolejna kase.

    żaden tam obciach jak nie ma innej drogi a poza tym ja też tak chce!! 1mld
    mi wystarczy na początek.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.

  • 17. Data: 2009-03-02 23:16:24
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    macieks pisze:

    a.googlegroups.com...

    > To pewnie nasz rynek (patrząc na ostatnie wyczyny) uczci to jutro
    > 14xx :))))))))

    na pochybel... ;)))

    mnie tam pasuje;) moze uda mi sie zarobic pare % ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 18. Data: 2009-03-03 00:18:47
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, ze to kasa na inwestycje unijne ale jak dla mnie to lekki obciach
    > pozyczac kase zeby pozniej wyzebrac z UE kolejna kase.

    Częsć tej kasy to chyba dla prywatnych konsorcjów np. Kulczyka (A2 Nowy
    Tomyśl - Świecko) i GTC (A1 Grudziądz-Toruń). Kwoty dla funduszu drogowego
    mogły iść przez budżet ale w ramach cięć idą przez fundusz nie powiększając
    w ten sposób oficjalnego deficytu budżetowego.

    Anatol

  • 19. Data: 2009-03-03 04:58:00
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Anatol wrote:

    > Kwoty dla funduszu drogowego
    > mogły iść przez budżet ale w ramach cięć idą przez fundusz nie
    > powiększając w ten sposób oficjalnego deficytu budżetowego.

    I na duzo nizszym procencie.

    --
    in

  • 20. Data: 2009-03-04 12:28:52
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Anatol" <c...@u...pl> wrote in message

> [...]
    > mogły iść przez budżet ale w ramach cięć idą przez fundusz nie
    > powiększając w ten sposób oficjalnego deficytu budżetowego.

    Ja za komuny. Ciagle szly jakies kwoty a to na takie zjednoczenie
    (przemyslowe) a to na inne.
    Kto mial plecy (partyjne), to sie załapal na to.

    Pester