  • 1. Data: 2013-09-04 19:35:29
    Temat: Interesujace wiadomosci od Citi
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Loguje sie do konta i widze 2 wiadomosci od banku. Wchodze do "skrzynki
    odbiorczej" i widze to:

    http://img690.imageshack.us/img690/1140/s1fo.jpg

    Po kliknieciu w pokaż szczegóły nic więcej się nie pokazuje (jest to
    pokazane na powyzszym zrzucie), próbowałem na innym komputerze i
    telefonie. Ciekawe co chcieli tym przekazac. Tak to u nich wyglada? :)

  • 2. Data: 2013-09-04 19:48:56
    Temat: Re: Interesujace wiadomosci od Citi
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu środa, 4 września 2013 19:35:29 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    >
    > pokazane na powyzszym zrzucie), próbowałem na innym komputerze i
    >
    > telefonie. Ciekawe co chcieli tym przekazac. Tak to u nich wyglada? :)

    Dostałem taką odpowiedź:

    "Dziękujemy za zgłoszenie. Informujemy, że brak treści w otrzymanej przez Citibank
    Online wiadomości został spowodowany błędem technicznym, za który bardzo
    przepraszamy.

    W wiadomości chcieliśmy poinformować Klientów o możliwości korzystania z nowego
    Automatycznego Bankiera CitiPhone. Nowy serwis oraz więcej przydatnych informacji o
    CitiPhone prezentujemy na www.online.citibank.pl w menu Usługi -> CitiPhone."

    Wiec informacja o nowinkach techicznych nie dotarła przez - o ironio - błąd
    techniczny...

  • 3. Data: 2013-09-04 19:58:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.09.2013 19:48, az.anonim pisze:

    > Wiec informacja o nowinkach techicznych nie dotarła przez - o ironio - błąd
    techniczny...

    He he, niezla kapa. Dzieki! :)

  • 4. Data: 2013-09-04 20:30:22
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-09-04 19:48, az.anonim pisze:

> [...]
    >
    > Wiec informacja o nowinkach techicznych nie dotarła przez - o ironio - błąd

    A żeby było śmieszniej, kiedy zechcesz sobie, ku pamięci, zapisać to
    wyjaśnienie - dostaniesz komunikat, że się nie da bo... zawiera znaki
    zabronione
    ;)

    Sławek