  • 1. Data: 2010-05-18 17:59:35
    Temat: Internetowy kantor
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Internetowy kantor dziala. Na razie tylko CHF, co powinno zainteresowac
    splacajacych frankowe kredyty.
    http://prnews.pl/aktualnosci/pierwszy-w-polsce-inter
    netowy-kantor-51945.html

    Mam nadzieje, ze wkrotce kolejne waluty i kolejne banki:)

    Pozdraiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-05-20 13:14:21
    Temat: Re: Internetowy kantor
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Marcin wrote:

    > Witam
    >
    > Internetowy kantor dziala. Na razie tylko CHF, co powinno zainteresowac
> [...]

    trzeba przyznac, ze kurs maja lepszy nic w promocji db i kantorze aliora.
    zobaczymy z czasem jaki wolumen obrotow beda w stanie obsluzyc :)

  • 3. Data: 2010-05-21 13:35:42
    Od: Łukasz Olek <l...@g...com>

    On 20 Maj, 15:14, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
    > trzeba przyznac, ze kurs maja lepszy nic w promocji db i kantorze aliora.
    > zobaczymy z czasem jaki wolumen obrotow beda w stanie obsluzyc :)

    Witam,
    Nie mamy żadnych ograniczeń na wolumen obrotów. Pewien kapitał
    obrotowy, jaki mamy pozwala nam wykonywać operacje natychmiastowo.
    Dzięki temu prawie wszyscy dotychczasowi klienci otrzymywali
    wymienione środki w ciągu kilku minut od przelania nam pieniędzy.
    Jednak gdyby one się skończyły, to operacja zostanie rozliczona
    najpóźniej następnego dnia (klient jest o tym informowany w momencie
    składania dyspozycji wymiany).

    Gdyby były jeszcze jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem.

    Pozdrawiam serdecznie
    Łukasz Olek
    ------
    Twórca serwisu internetowykantor.pl

  • 4. Data: 2010-05-21 13:44:44
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Maj, 15:35, Łukasz Olek <l...@g...com> wrote:

> [...]
    > składania dyspozycji wymiany).
    >
    > Gdyby były jeszcze jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem.

    Kiedy będziecie mieli konto w multibanku?
    Nie ukrywam, że moja hipoteka by lepiej się spłacała we frankach
    kupowanych przez mnie, a nie od BRE ;-)

    ------

  • 5. Data: 2010-05-21 14:42:32
    Od: sorden <s...@s...com>

    luc wrote:

    > Kiedy będziecie mieli konto w multibanku?
    > Nie ukrywam, że moja hipoteka by lepiej się spłacała we frankach
    > kupowanych przez mnie, a nie od BRE ;-)

    Ja jeszcze dodam pytanie o inne waluty np. usd, euro.

    --
    in

  • 6. Data: 2010-05-21 16:37:58
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-05-20 15:14, Paweł pisze:

    netowy-
    > kantor-51945.html
    >
    > trzeba przyznac, ze kurs maja lepszy nic w promocji db i kantorze aliora.
    > zobaczymy z czasem jaki wolumen obrotow beda w stanie obsluzyc :)

    Niestety nie zawsze tak jest.
    Dzisiaj:
    internetowykantor - 2,9067
    Citi (a nie jest najtańsze) - 2,9024
    DB po promocji - 2,8825

    Jednak DB najtańśzy jeśli po promocji.
    A Citi prostsze w obsłudze.
    Także jeśli ma być atrakcyjnie to jednak zdziebko taniej by się zdało.

  • 7. Data: 2010-05-21 16:53:43
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    dwr wrote:

    > Niestety nie zawsze tak jest.
    > Dzisiaj:
    > internetowykantor - 2,9067
    > Citi (a nie jest najtańsze) - 2,9024
    > DB po promocji - 2,8825

    faktycznie, dzis kurs nbp + staly offset 3 groszy wypadl gorzej niz DB.

  • 8. Data: 2010-05-21 16:56:24
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Łukasz Olek wrote:

    > Gdyby były jeszcze jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem.

    czy w internetowych kanotrze beda dostepne korzystniejsze
    kursy wymiany dla ilosci (pol)hurtowych tak jak ma to miejsce
    w kantorach nie-internetowych?

  • 9. Data: 2010-05-23 20:33:16
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-05-21 15:44, luc pisze:

    > Kiedy będziecie mieli konto w multibanku?

    To ja zaproponuje konto w DnB Nord. Oraz rozszerzenie walut o Euro.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2010-05-24 10:21:24
    Od: Łukasz Olek <l...@g...com>

    > Kiedy będziecie mieli konto w multibanku?
    > Nie ukrywam, że moja hipoteka by lepiej się spłacała we frankach
    > kupowanych przez mnie, a nie od BRE ;-)

    Chcieliśmy uruchomić wsparcie MultiBanku od samego początku, bo wiemy
    że wielu osobom z tego banku przydałby się dostęp do tanich franków.
    Niestety okazało się, że w Multi nie można na razie otworzyć rachunku
    firmowego w CHF. Zastanawiamy się nad jakimś rozwiązaniem tego
    problemu.

    Pozdrawiam,
    Łukasz