  • 1. Data: 2012-02-03 17:14:51
    Temat: Invobill d. Bilix w Citi. Paranoja
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Miałem niezbyt dobre zdanie o tej usłudze, ale że był to jedyny sposób na
    uniknięcie papierowych faktur to uruchomiłem w Citi dla PGE. Jest faktura,
    mam wybór zapłać vs. odrzuć. Citi propaguje opłatę rachunków z kk, ale nie w
    tym przypadku. Płatność z kk jest traktowana jako TRANSAKCJA GOTÓWKOWA, tak
    tak, pytałem na citiline. Cipka nie kojarzyła żadnego słowa bilix, invobill,
    e-faktura (polecenie zapłaty???), ale dopytała w dziale technicznym.
    W takim razie wersja B, "Odrzuć" i jak dotychczas opłata z kk. A może jednak
    z kk "dasie"?

  • 2. Data: 2012-02-03 18:33:36
    Temat: Re: Invobill d. Bilix w Citi. Paranoja
    Od: " " <b...@g...pl>

    najlepiej zadzwoń jeszcze raz tam i nie gadaj z tą samą osobą...

  • 3. Data: 2012-02-03 19:07:40
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >najlepiej zadzwoń jeszcze raz tam i nie gadaj z tą samą osobą...

    Albo pogadaj sam z sobą? ;)
    To proste, mam wrażenie, że jak dzwonię setny raz to nigdy dwukrotnie z to
    samą osobą nie rozmawiam.
    Ale może jednak ktoś podpowie, co będzie jak kliknę "zapłać"? Nie chcę, aby
    ta płatność ciągle wisiała (stan konta 0.00), i zżerała środki jakie tam
    wleję na spłatę karty. Mimo że, za prąd zapłacone będzie "po staremu" z kk.
    Może jest gdzieś demo ich systemu?