  • 1. Data: 2002-09-09 14:39:06
    Temat: Inwestor - czy warto?
    Od: "Tiad" <t...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie dotyczace Towarzystwa Wspierania Przedsiebiorczosci "Inwestor".

    Proponuja oni pozyczke gotowki od 10.000 do 100.000 platna w 120 ratach
    miesiecznych.
    Trzeba jednak spelnic kilka warunkow, m.in. wplacic 4% kwoty (to np. przy
    10.000zl pozyczki - 400zl oplaty wstepnej) z gory, jeszcze przed uzyskaniem
    pozyczki.

    Czy ktos ma doswiadczenie z ta firma, wzial kredyt lub slyszal cokolwiek o
    niej.

    Dziekuje za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2002-09-09 14:53:31
    Temat: Re: Inwestor - czy warto?
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > Trzeba jednak spelnic kilka warunkow, m.in. wplacic 4% kwoty (to np. przy
    > 10.000zl pozyczki - 400zl oplaty wstepnej) z gory, jeszcze przed

    Ech...
    Kazdy na pl.biznes banki Ci powie:
    Niezaleznie od nazw, system jest ten sam, majacy na celu wyludzenie
    pieniedzy od naiwniakow.
    Polecaj ta firme swoim wrogom.
    :-)

    Michal

  • 3. Data: 2002-09-09 15:02:15
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tiad" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trzeba jednak spelnic kilka warunkow, m.in. wplacic 4% kwoty (to np. przy
    > 10.000zl pozyczki - 400zl oplaty wstepnej) z gory, jeszcze przed

    ... i niski procent, i bez zbędnych formalności, tylko płatne z góry :-))
    Czy to następny argentyńczyk?
    W banku będzie co najwyżej 2% i mniejsze ryzyko :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-09-09 17:14:20
    Temat: Re: Inwestor - argentynka, NIE warto