  • 1. Data: 2009-10-26 20:40:06
    Temat: Inwestuje ktos na New Connect?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jest tam cos godnego uwagi z plynnoscia wieksza niz rownowartosc jednego
    egzemplarza Parkietu?

    D.

  • 2. Data: 2009-10-26 23:42:41
    Temat: Re: Inwestuje ktos na New Connect?
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jest tam cos godnego uwagi z plynnoscia wieksza niz rownowartosc jednego
    > egzemplarza Parkietu?
    >

    > D.
    ---------------

    poobserwuj w grudniu Ekoexport i ewentualnie, po udanym debiucie energetyki, -
    zatem obserwuj DFP.

    jest jeszcze jedna wesola spolka ale o tym nie w tej chwili bo ja jeszcze
    zbieram:-)

    kroovka

  • 3. Data: 2009-10-27 08:13:13
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Hurtimex
    Divicom
    - w te dwie siedze zapakowany, ale mam wrażenie, że i tak da się jeszcze
    podczepić
    Fabridiet

    pozdrawiam
    starhaze

  • 4. Data: 2009-10-28 15:26:39
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jest tam cos godnego uwagi z plynnoscia wieksza niz rownowartosc jednego
    > egzemplarza Parkietu?
    >

    > D.

    Epigon
    Eko Export

    Obecnne wyceny calkiem calkiem :), co nie znaczy ze nizej byc nie moze.

  • 5. Data: 2009-10-28 17:56:56
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    kup AUXILIUM podbijesz mi kurs :)

    IWSP

  • 6. Data: 2009-11-03 18:51:08
    Od: mwojc <m...@j...pl>

> [...]
    > zatem obserwuj DFP.
    >
    > jest jeszcze jedna wesola spolka ale o tym nie w tej chwili bo ja jeszcze

    Virtual Vision?

    --
    Marek Wojciechowski

  • 7. Data: 2009-12-31 10:52:28
    Temat: Re: Inwestuje ktos na New Connect? zatem EKOEXPORT na fali
    Od: k...@p...onet.pl

    > ---------------
    >
    > poobserwuj w grudniu Ekoexport i ewentualnie, po udanym debiucie
    energetyki, -
    -------------------------

    W powolnych wzrostach i nadal sobie nie odpuszcza

    SZCZESLIWEGO 2010 ROKU!!!

    kroovka

  • 8. Data: 2010-01-01 14:03:05
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wyglada co raz ciekawiej.

    Happy New Year.

  • 9. Data: 2010-01-14 11:10:29
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Niestety znów za szybkie wyjście i brak ponownego wejścia

    kupione 1.85
    sprzedane 2.39

    z jednej strony radosne bo z dnia na dzień
    z drugiej przykre bo juz 2 70

  • 10. Data: 2010-01-14 14:54:27
    Od: k...@p...onet.pl

    > Niestety znów za szybkie wyjście i brak ponownego wejścia
    >
    > kupione 1.85
    > sprzedane 2.39
    >
    > z jednej strony radosne bo z dnia na dzień
    > z drugiej przykre bo juz 2 70

    jest Ok, jesli masz akcje to teraz licz ile bedziesz mial przy kursie w
    lutym, po 25 lutym 2010 , po kursie 3,90

    kroovka