  • 1. Data: 2004-08-13 21:23:19
    Temat: Inwestycja długoterminowa w EUR
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do lepiej zorientowanych. Chcę przeznaczać co miesiąc ok.
    100 EUR w inwestycję typu posagowego dla dziecka. Przewidywany okres -
    10 lat. Ze wzgledu na dochody w EUR interesuje mnie inwestycja właśnie w
    tej walucie. Jakie są możliwości w Polsce.

  • 2. Data: 2004-08-13 21:32:14
    Temat: Re: Inwestycja długoterminowa w EUR
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "wizardx12" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10 lat. Ze wzgledu na dochody w EUR interesuje mnie inwestycja właśnie w
    > tej walucie. Jakie są możliwości w Polsce.

    Przez towarzystwa funduszy inwestycyjnych TFI. Trzeba pojsc do paru TFI i
    zobaczyc jakie maja oferty dlugoterminowe, zazwyczaj zaproponuja obligacje w
    euro. Proponuje Pioneer, Arka (cos ostatnio mieli z euro), DWS, Skarbiec,
    UniKorona, a byc moze jakies nieruchomosci w euro poprzez TFI (jakis fundusz
    inwestycyjny nieruchomosci).

    Sebastian, Warszawa.

  • 3. Data: 2004-08-14 07:13:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > euro. Proponuje Pioneer, Arka (cos ostatnio mieli z euro), DWS, Skarbiec,
    > UniKorona, a byc moze jakies nieruchomosci w euro poprzez TFI (jakis

    TFI w Polsce musze prowadzic ksiegowosc w zlotowkach, tak ze ewentualny
    wzrost waluty wobec PLN obciazony jest podatkiem od oszczednosci, posiadajac
    lokate walutowa lub np obligacje innych panstw (na razie trudny dostep w
    Polsce i wysokie prowizje) nie placimy podatku od wzrostu waluty. Dla tych
    TFI waluta jest przeliczana na PLN, oczywiscie w przypadku wycofywania z
    powrotem przeliczana na EUR po kursie srednim NBP.

  • 4. Data: 2004-08-28 19:22:54
    Od: "Aśka" <j...@o...pl>

    >.

    Zapraszam na prywatnego maila po szczegóły.10 lat to odpowiednio długi okres
    inwestycji aby móc zagrać bardziej ryzykownie - np. w fundusze akcyjne w euro.
    Pozdrawiam - Joaśka

  • 5. Data: 2004-08-29 15:27:41
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

> [...]
    okres
    > inwestycji aby móc zagrać bardziej ryzykownie - np. w fundusze akcyjne w

    Pewnie Pekao co ?