  • 1. Data: 2009-05-24 19:55:12
    Temat: Inwestycja w ziemie, ciag dalszy i ostatni
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Witam,
    Kilka miesiecy temu zalozylem podobny watek o cenach dzialek budowlanych,
    teraz ciag dalszy.
    Jeszcze raz krotko:
    Codziennie sprawdzalem ceny ofertowe na allegro, spisujac 20 pierwszych.
    Odrzucalem 5 najdrozszych za m2 oraz 5 najtanszych. Z reszty liczylem
    srednia.
    Tutaj: http://img190.imageshack.us/my.php?image=inwestycjaw
    ziemie2.jpg
    jest wykres jak to wyglada srednia przez ostatni rok. Jak widac, od
    poprzedniego watku ceny dalej spadaja.
    Niestety pojawil sie maly problem z allegro: otoDom zrobil prawdopodobnie
    jakiegos bota, ktory wysyla mase ogloszen i znieksztalca cene - ceny
    ofertowe z tego portalu sa jakies 30 - 50% wyzsze od pozostalych. Z tego
    powodu nie bede juz wiecej spisywal, jak ktos chce taka statystyke to moze
    kontynuowac z cenami z innego portalu, ja moge podeslac historie cen
    dotychczas.

    Pozdrawiam i zycze jaj z zelaza ynwestorom w ziemie.

  • 2. Data: 2009-05-24 20:03:55
    Temat: Re: Inwestycja w ziemie, ciag dalszy i ostatni
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Gonzo wrote:
    > Tutaj: http://img190.imageshack.us/my.php?image=inwestycjaw
    ziemie2.jpg
    > jest wykres jak to wyglada srednia przez ostatni rok. Jak widac, od
    > poprzedniego watku ceny dalej spadaja.

    Mógłbyś jeszcze podać jaki okres czasu obejmuje ten wykres?

  • 3. Data: 2009-05-24 20:20:59
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Uzytkownik "Gonzo"

    > Pozdrawiam i zycze jaj z zelaza ynwestorom w ziemie.

    Bardziej tu widze uklepywanie dna.

  • 4. Data: 2009-05-24 20:30:44
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:
    > Uzytkownik "Gonzo"

    > Bardziej tu widze uklepywanie dna.

    Jak cena była w okolicach 130, to też widziałeś uklepywanie dna?

    J.

  • 5. Data: 2009-05-24 20:46:15
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Hubert" <n...@...pl> wrote in message news:gvc9b8
    > Mógłbyś jeszcze podać jaki okres czasu obejmuje ten wykres?
    Nieco ponad rok. Az sie wierzyc nie chce jak mocno ceny spadly, spisujac
    dzien po dniu tego tak nie widzialem, dopiero teraz jak patrze wstecz robi
    to na mnie wrazenie.

  • 6. Data: 2009-05-24 20:53:11
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    pozdro i szacun.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-05-24 21:06:20
    Od: "freak" <f...@e...pl>

    mam pytanie to dotyczy jakiejs konkretnej okolicy ?

    otodom/otomoto/oto... i allegro maja jakis kontrakt
    bo ogloszenia motoryzacyjne tez sa na obu portalach...

    pozdr.

  • 8. Data: 2009-05-25 09:16:52
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "freak" <f...@e...pl> wrote in message
    > mam pytanie to dotyczy jakiejs konkretnej okolicy ?
    Nie, cala Polska.

  • 9. Data: 2009-05-25 11:06:17
    Od: "kunegunda" <m...@l...net.pl>

    Chciałam zwrócic uwagę że ziemi nie kupuje się na alegro czy otodom
    tam się ją sprzedaje...kupuje się zdużym lewarem np.10 do 20,i dzięki
    "majstrowaniu" przy planach zagospodarowania przestrzennego uzyskuje się
    grunt do sprzedaży.Takie obsuwy jakie widzimy na wykresie są nieistotne
    z punktu widzenia opisanego wyżej.

    pozdrawiam
    kunegunda

  • 10. Data: 2009-05-25 11:48:32
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "kunegunda" <m...@l...net.pl> wrote in message

> [...]
    > "majstrowaniu" przy planach zagospodarowania przestrzennego uzyskuje się
    > grunt do sprzedaży.Takie obsuwy jakie widzimy na wykresie są nieistotne

    Tez racja. Ale co ma zrobic maly zuczek co chce kupic dzialke pod dom?