  • 1. Data: 2010-05-12 21:54:38
    Temat: Inwestycje na NYSE, NASDAQ itp.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Może ktoś z Grupowiczów ma patent na to, jak otworzyć rachunek
    brokerski w US będąc rezydentem Polonii ? Prowizje w polskich biurach
    są zabójcze, a do stosunkowo taniego IDM trochę nie mam zaufania. Może
    niesłusznie...

  • 2. Data: 2010-05-13 06:07:16
    Temat: Re: Inwestycje na NYSE, NASDAQ itp.
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
[...]

    Dwie opcje przychodzą mi do głowy:
    - Swissquote (www.swissquote.ch), Szwajcaria - otwarcie rachunku przez kuriera z
    banku.
    - Etrade (www.etrade.com), opcja "International site" (UK) - otwarcie rachunku
    pocztą.

    Widziałem jeszcze kilka innych domów maklerskich online, nie pamiętam adresów.

    pzdr.

  • 3. Data: 2010-05-13 07:21:55
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

    Jesli chcesz grac na indeksach tylko to zobacz interaktiv brokers, cityindex
    lub nawet polska bosssa......

  • 4. Data: 2010-05-13 14:50:01
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Maj, 08:07, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    Dzięki, obadam..-)

  • 5. Data: 2010-05-13 14:50:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Maj, 09:21, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:

    > Jesli chcesz grac na indeksach tylko to zobacz interaktiv brokers, cityindex
    > lub nawet polska bosssa......

    Myślałem raczej o tradycyjnych akcjach, ale dzięki.

  • 6. Data: 2010-05-13 19:53:22
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    wrote:

    > Jesli chcesz grac na indeksach tylko to zobacz interaktiv brokers,
    > cityindex
    > lub nawet polska bosssa......

    >Myślałem raczej o tradycyjnych akcjach, ale dzięki.

    Jesli bedziesz juz cos wiedzial o tych podanych przez kashmiri to podziel
    sie na grupie wiedza.
    Dodam jeszcze ze moze tez czeski FIO moze bedzie atrakcyjny a i maja strone
    polska....