  • 21. Data: 2011-03-28 07:10:37
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: janek <m...@w...pl>

    > Śmiejesz się z utopii i cicho chwalisz całą tę zgraję przekrętasów,
    > tylko o to mi chodzi.
    >
    > A co do tego tekstu wyżej: a w jakiej dziedzinie jesteś ekpertem?

    W dziedzinie wychwalania miłościwie panującego nam establishmentu.

  • 22. Data: 2011-03-28 07:15:01
    Od: janek <m...@w...pl>

    W dniu 2011-03-27 20:25, root pisze:

> [...]
    >
    > Potem jak ekspert z pewnością będziesz wiedział ile rocznie produkują Co2
    > ludzie.
    > A jak ci dowalę jeszcze na koniec info, że nie tylko CO2 wpływa na
    > ocieplenie klimatu, ale np. zmniejszanie obszarów polarnych (odbicie
    > światła). A np. wlanie do słonej wody Atlantyku dużych ilości słodkiej wody
    > z tych właśnie tropniejących lodowców na obaszarch polarnych może zatrzymać
    > jakiś tam prąd i spowodować epokę lodowcową.
    > Potem wrzuć sobie te wszystkie informacje do komputerka, narysuj wykres,
    > zanznacz trendy i powiedz nam co ci wyszło.

    Nieco ponad 10 tysięcy lat temu lodowiec sięgał pod Kraków, znacznie,
    znacznie wcześniej było tam tropikalne morze. Jaki wpływ na tak
    radykalne zmiany miało wydzielanie dwutlenku węgla spowodowane ludzką
    działalnością? Kolejny wałek i tyle.
    Natomiast niezbadaną głupotą rządzących jest dla mnie zmiana czasu.

  • 23. Data: 2011-03-28 07:17:42
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

> [...]
    > zachodnie a my byśmy płacili
    > chodziło o wyłapywanie co2 ze spalin i składowanie go bodaj w postaci
    > ciekłej w pęknięciach skalnych warstw ziemii
    >
    > nasi naukowcy, zablokowani, udowodnili że sprawa jest kompletnie
    bezsnsowna
    > (biorąc pod uwagę ilość wychwyconą do ilości będącej w obiegu)
    > w dodatku naturalne zbiorniki ulegają rozszczelnieniu i w ciągu
    > kilkudziesięciu - 100 lat stawałyby się bombami mordującymi na dużych
    > terytoriach
    >
    > tak więc płaclibyśmy (a może to nadal aktualne???) za nic albo co więcej -

    O tym akurat nie słyszałem, ale jak widać pomysłowośc i tupet tych
    cwaniaczków od CO2 nie mają granic.
    Mnie już nawet nie dziwi bezczelność, z jaką wciskany jest ludziom ten
    kit o wpływie człowieka na klimat. Przyzwyczaiłem się już do tego,
    że klasa polityczna zajmuje się (oprócz eksploatacji koryta) właśnie
    wciskaniem kitu.

    pozdr.
    sys29

  • 24. Data: 2011-03-28 07:28:05
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Prawdopodobnie skippy i Ty macie rację. Prawdopodobnie, ale to nie jest
    > argument wobec tych którzy chcą nas skroić. To są tylko takie pierdu
    > pierdu

    to też?
    http://www.planetaziemia.pan.pl/GRAF_aktual-2009/11_
    Stanowisko_KNG.pdf

    nie czytałeś posta sys29 jak widzę albo wybiórczo działasz w swoim stylu

  • 25. Data: 2011-03-28 07:57:25
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > to też?
    > http://www.planetaziemia.pan.pl/GRAF_aktual-2009/11_
    Stanowisko_KNG.pdf

    > nie czytałeś posta sys29 jak widzę albo wybiórczo działasz w swoim stylu

    ten profesore pewnie też pierdu pierdu

    http://energetyka.wnp.pl/panstwa-starej-ue-chca-zara
    biac-na-drogim-dwutlenku-wegla-a-nas-maja-gdzies,135
    820_1_0_0.html

  • 26. Data: 2011-03-28 08:03:29
    Od: root <m...@y...com>

    wiadomościnews:1y0w4wslk0kr2$.tc146yk3syfc.dlg@40tud
    e.net...

    > to też?http://www.planetaziemia.pan.pl/GRAF_aktual-2009
    /11_Stanowisko_KNG.pdf

    > nie czytałeś posta sys29 jak widzę albo wybiórczo działasz w swoim stylu

    To ogólnikowy dokument. Brak w nim jakichkolwiek konkretnych wyników
    badań.
    A jedym z linków przedstawianych przez sys29 najbardziej podoba mi się
    fragment:

    "Wszyscy Ci naukowcy są opłacani przez światowe rządy, a więc mogą być
    stronniczy"

    No są opłacani przez rządy jak większość naukowców. I ty chcesz zeby
    ktoś traktował to poważnie? To są argumenty?!
    Robią na w bambuko jak chcą. Zezwolenia na emisję dla Polski są zbyt
    małe aby można bez dopłacania produkować energię z węgla. Jeśli to
    społeczeństwo się nie opamięta i nie wyprosi tej ekipy, zrobią co
    chcą.

    Skippy ja jestem z Tobą w tej sprawie. Nie musisz mnie atakować. Mnie
    chodzi o przygotowanie rzetelnej i prostej analizy pokazujacej czarno
    na białym te bzdury.
    Próby polegajace na udowadnianiu ze Co2 nie jest groźne są z góry
    skazane na niepowodzenie. Ważne by było raczej porównanie ilości CO2
    emitowanego z przyczyn nauturalnych z ilością emitowaną przez
    ludzkość. Gdyby się okazało, ze nautralne CO2 w przytłączający sposób
    przeważa, wytrąciłbyś wszystkie argumenty naciągaczom.

  • 27. Data: 2011-03-28 08:06:09
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 09:57:25 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    >>

    > ten profesore pewnie też pierdu pierdu
    >
    > http://energetyka.wnp.pl/panstwa-starej-ue-chca-zara
    biac-na-drogim-dwutlenku-wegla-a-nas-maja-gdzies,135

    Wiesz czasami wydaje mi sie ze masz w głebokim poważaniu całą tą hecę z CO2

  • 28. Data: 2011-03-28 08:06:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > ludzkość. Gdyby się okazało, ze nautralne CO2 w przytłączający sposób
    > przeważa, wytrąciłbyś wszystkie argumenty naciągaczom.

    To nie przedstawisz nam tu takiej kontranalizy - przecież limity CO2 JUŻ
    obowiązują ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2011-03-28 08:16:10
    Od: root <m...@y...com>

    On 28 Mar, 10:06, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > To nie przedstawisz nam tu takiej kontranalizy - przecie limity CO2 JU
    > obowi zuj ....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    Ja mam to zrobić? A kimże ja jestem? Geologiem?
    Chce tylko powiedziec, ze wypowiedzi zwyklych ludzi zawsze beda
    traktowane jak "teoria spiskowa" a my - oszolomami. Tym jednym
    stwierdzeniem ubije sie wszystkie argumenty. Nie pierwszy i nie
    ostatni raz tak sie stanie,

  • 30. Data: 2011-03-28 08:20:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    820_1_0_0.html

    > Wiesz czasami wydaje mi sie ze masz w głebokim poważaniu całą tą hecę z

    nie rozumiem
    przecież właśnie na tę checę zwracam uwagę
    w dodatku pisze Ci to także kilka innych osób, a Ty sie przyp... osobiście
    do mnie
    masz jakieś kompleksy, czy o co biega?