  • 31. Data: 2011-03-28 08:28:53
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >Ja mam to zrobić? A kimże ja jestem? Geologiem?

    I nie denerwuje cię, że nie jesteś pewien kto mówi prawdę, i pomimo tego tak
    naprawdę nikt nie jak to jest z tym CO2,to kasa kasa za owe limity płynie
    jednak szerokim strumieniem tam gdzie trzeba ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2011-03-28 08:29:56
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 27.03.2011 17:21, skippy pisze:
    > Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za to w oparach złodziejstwa i rozdrapywania koryta poruszają się inni.
    >
    > 1)
    > Wpływ emisji CO2 na globalne ocieplenie jest wątpliwy.
    > Co więcej, na podstawie przechwyconych maili "ekspertów" dowiedziono, iż
    > przedstawiono kłamliwe wyliczenia.
    > I co? I nic.
    >
    > Więcej co2 emitują wulkany i żywe istoty pierdzeniem, niż te kraje które
    > będą karane za nie zze swojej winy sprzedanie ich ruskim. Więcej nawet,
    > niż wszystkie kraje.

    zywe istoty generuja pierdzeniem metan - a ten jest iles razy
    grozniejszy niz co2 - najwiekszym "dostawca" metanu jest chodowla
    zwierzat i to wlasnie tam powinno sie szukac rozwiazania... co2 mozna w
    miare szybko z atmosfery sie pozbyc, gorzej z metanem...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 33. Data: 2011-03-28 08:31:28
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

    http://www.wykop.pl/ramka/220799/prawdziwe-skutki-ef
    ektu-szklarni-dokument-
    pdf-arkadiusz-semczyszak/

    pozdr.
    sys29

  • 34. Data: 2011-03-28 08:50:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > I nie denerwuje cię, że nie jesteś pewien kto mówi prawdę, i pomimo tego
    > tak naprawdę nikt nie jak to jest z tym CO2,to kasa kasa za owe limity
    > płynie jednak szerokim strumieniem tam gdzie trzeba ?.

    kto mówi prawdę...cięzko będzie jak z ofe, tu też lobby jest niesamowcie
    silne, tez chodzi o miliardy

    ale... może dojdziemy kto na tym zarobi

    otóż teoretycznie wielki koncern energetyczny poniesie ogromne koszty, tak
    by się wydawało na chłopski rozum

    równocześnie na swojej www zamieszcza takie sprawy

    "podpis dla klimatu"
    http://www.eventspace.pl/knowhow/Vattenfall%3A-zatrz
    ymaj-zmiany-klimatu,27_p_2_

    o poważnym zagrożeniu, które może "całkowicie zniszczyć naszą planetę"
    http://www.vattenfall.pl/zmianaklimatu/

    podrążymy źródełka, cdn.

  • 35. Data: 2011-03-28 08:52:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    użytkownik " sys29" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > root <m...@y...com> napisał(a):

> [...]

    niezłamany link:

  • 36. Data: 2011-03-28 09:03:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

> [...]
    ymaj-zmiany-klimatu,27_p_2_

    > o poważnym zagrożeniu, które może "całkowicie zniszczyć naszą planetę"

    Bo na ten moment to wygląda tak, jakby moja firma zbierała podpisy pod
    petycją, że by KE koniecznie ustanowiła prawo które na nią nałozy dodatkowe
    wielkie koszta.

    Sory, ale za stary jestem zeby wierzyć w takie brednie.
    Gdzieś tu się czai pieniądz, innej opcji nie ma.

  • 37. Data: 2011-03-28 09:16:59
    Od: root <m...@y...com>

    On 28 Mar, 10:31, " sys29" <s...@W...gazeta.pl> wrote:
    > root <m...@y...com> napisał(a):

> [...]
    Ponieważ jestem z Wami ale tak wyszło, ze pełnie teraz rolę "adwokata
    diabła", więc nie chem ale muszem:

    Na pierwszzej stronie czytamy:
    "...Za odpowiedź niech wystarczy
    panorama Górnego Śląska,
    widok kopalni, z monstrualnymi
    górami miałów, kopalni zasalających
    wodami kopalnianymi tysiące
    hektarów ziemi, powodujących
    tąpnięcia..., elektrowni, hut
    oraz cementowni produkujących..."

    Widać dawno pana profesora nie było na Górnym Ślasku ;)
    Lećmy dalej:
    Na rys1, mamy wykres który dziwnym trafem kończy się w 1961 roku! A
    co dalej? Przeciez to 40 lat temu!

    Potem wybaczcie ale raport skupia sie udowadnianiu ze zmiany
    klimatyczne mogą być powodowane róznym czynnikami.
    To dobrze ale gdzie można znaleźć rzetelne badania emisji naturalnej i
    ludzkiej. Takie badania dałyby dowód niezbity, że cokolwiek zrobimy
    nie bedzie to mialo istotnego wpływu na klimat.

    P.S.
    Po Twoich ostatnich postach to juz nie mam wrazenia ale pewność ze
    masz d... czy nas skubią czy nie. Pownienes zostac premierem.
    Twoje insynuacje ze znowu jestem wysłannikiem "lobby", zaczynaja mnie
    lekko wnerwiac.

  • 38. Data: 2011-03-28 09:17:20
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > dodatkowe wielkie koszta.
    >
    > Sory, ale za stary jestem zeby wierzyć w takie brednie.
    > Gdzieś tu się czai pieniądz, innej opcji nie ma.

    Jaka widzisz różnicę między opłatami za emisje CO2, a opłatami za wywóz
    śmieci, opłatami za zrzut ścieków, podatkiem gruntowym, opłatą za wodę,
    opłatą za surowce?

  • 39. Data: 2011-03-28 09:35:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jaka widzisz różnicę między opłatami za emisje CO2, a opłatami za wywóz
    > śmieci, opłatami za zrzut ścieków, podatkiem gruntowym, opłatą za wodę,
    > opłatą za surowce?

    wywzóz śmieci i zrzut ścieków - nie wiem co Ci tu mam tłumaczyć
    podatek - to podatek, co mam wyjaśnić
    za wodę? jak sobie nabierzesz kubłem zw swojej studni to nie płacisz, jak
    korzystasz z czyjejś pompy - płacisz, co w tym dziwnego
    za surowce? ale co za surowce?

    natomiast uzasadnienie szkodliwości pierwszej wymienionej kwestii jest mocno
    wąpliwe, a wiele naukowych materiałów wskazuje, że kłamliwe

  • 40. Data: 2011-03-28 09:49:19
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    W dniu 27.03.2011 17:21, skippy pisze:
    > Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za to w oparach złodziejstwa i rozdrapywania koryta poruszają się inni.

    Korwin jako jeden z nielicznych ma odwagę pisać i mówić o rzeczach
    wydawało by się oczywistych, aczkolwiek "niepoprawnych politycznie".

    Wyżej poruszono tematy CO2, proszę przypomnieć sobie dziurę ozonową i
    histerie w latach 80 z tym związaną ... okazało się że dziura jak jest
    tak była. I nikomu nic się nie stało, ogromne pieniądze skasowali
    producenci gazów, producenci lodówek ect. na wymianę rzeczy kompletnie
    bez znaczenia.

    Korwin obśmiał to od początku, a "poważni" publicyści obśmiali Korwina.

    I tak jest z większością jego pomysłów. Kiedy mówił od początku aby
    prywatyzować poprzez licytację, a pieniądze uzyskane wpłacać na konta
    emerytalne to też go wyśmiewali ... takich przykładów można dawać setki
    ( niestety ).( od posiadania broni, przez karę śmierci do zapinania
    pasów i obowiązku jazdy na światłach ) Ciekawe jest bardzo też to że
    prawie nigdy nikt z Korwinem nie dyskutuje merytorycznie, i w większości
    wypadków kończy się na stwierdzeniu że to "absurd" itp itd

    ufff ...ale się napisałem