  • 61. Data: 2011-03-28 12:16:09
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    a...@v...pl napisał(a):

    > Najgorsze jest, to że lata doświadczeń niczego ludzi nie uczą i ciągle
    wynurzaj
    > się osobnicy pozbawieni elementarnej wyobraźni. Powyższy przykład jest
    tego
    > dowodem. Być może ustawodawca po prostu chciał chronić interesy przyszłego
    > Twojego pasażera ewentualnie współużytkownika, któremu z Twojej chęci
    obrony
    > praw wolnościowych upierdzieliło by łeb, a kosztami obarczyłbyś
    społeczeństwo.
    > Przy czym sam wyłbyś donośnym głosem nie wiedziałem, nie przewidziałem.
    Wyjedź
    > na księżyc i tam ciesz się całkowitą wolnością, a nie tutaj rób ludziom
    wodę z
    > mózgu. KLD to akurat przykład na ludzi, którzy mówią co innego, a robią co
    > innego. Jestem przekonany, że gdybyś jakimś cudem dorwał się do władzy
    byłoby
    > tak samo, a to jest dopiero zamach na moją wolność.

    Ty sam najwyraźniej nie rozumiesz o czym napisał kolega Elab.
    Przede wszystkim nie jest liberałem człowiek, który za swoje winy
    kazałby płacić "społeczeństwu". Wolność implikuje odpowiedzialność.
    Ponadto pasażer jako wolny człowiek nie musi wsiadać do samochodu,
    który wg niego nie spełnia wymogów bezpieczeństwa.
    Właśnie dlatego nienawidzę demokracji, bo zdecydoawna większość ludzi
    (tak jak Ty) nie cierpi wolności.

    pozdr.
    sys29

  • 62. Data: 2011-03-28 12:30:12
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Właśnie dlatego nienawidzę demokracji, bo zdecydoawna większość ludzi
    > (tak jak Ty) nie cierpi wolności.

    Moja teoria jest taka. Wolność, poza odpowiedzialnością, zmusza do wyboru, a
    wybór do myślenia i choć myślenie nie boli to narząd trzeba mieć. W/g mnie
    tu zaczynają się kłopoty.

  • 63. Data: 2011-03-28 12:31:04
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > Ty sam najwyraźniej nie rozumiesz o czym napisał kolega Elab.

    > Przede wszystkim nie jest liberałem człowiek, który za swoje winy

    Acha, rozumiem, że za rechabilitację, rentę, utratę zdolności wytwórczych,
    utratę zdolności wykonywania obowiązków wobec potomstwa etc. on by zapłacił z
    własnej kieszeni.

    Wolność implikuje odpowiedzialność.
    Sam już chyba widzisz, że to brednie.

    > Ponadto pasażer jako wolny człowiek nie musi wsiadać do samochodu,

    > który wg niego nie spełnia wymogów bezpieczeństwa.

    A co z pasażerem, któremu brakuje wiedzy na ten temat, lub po prostu nie zdaje
    sobie sprawy z zagrożenia???

    > Właśnie dlatego nienawidzę demokracji, bo zdecydoawna większość ludzi

    > (tak jak Ty) nie cierpi wolności.

    Następna bzdura. Twoja idea, to samolubek żyjący na bezludnej wyspie, mający w
    głębokim poważaniu resztę społeczeństwa, a to niestety jest chyba najgłębsza
    odmiana niewolnictwa. Jesteś niewolnikiem samego siebie i utopijnej wizji
    świata. A ja nie nienawidzę wolności, tylko rozumiem, że nie jestem alfą i
    omegą, a na dodatek żyję w społeczeństwie, któremu w żaden sposób nie chcę
    zaszkodzić.

  • 64. Data: 2011-03-28 12:33:14
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Moja teoria jest taka. Wolność, poza odpowiedzialnością, zmusza do wyboru,
    > wybór do myślenia i choć myślenie nie boli to narząd trzeba mieć. W/g mnie
    > tu zaczynają się kłopoty.

    No właśnie ... pozwól, że od dzisiaj będzie to także moja teoria. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 65. Data: 2011-03-28 12:33:16
    Od: a...@v...pl

    > Moja teoria jest taka. Wolność, poza odpowiedzialnością, zmusza do wyboru, a

    > wybór do myślenia i choć myślenie nie boli to narząd trzeba mieć. W/g mnie

    > tu zaczynają się kłopoty.

    O! Widzisz. To jest sedno.

  • 66. Data: 2011-03-28 12:46:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Acha, rozumiem, że za rechabilitację, rentę, utratę zdolności wytwórczych,
    > utratę zdolności wykonywania obowiązków wobec potomstwa etc. on by
    > zapłacił z
    > własnej kieszeni.

    jest coś takiego jak "polisa ubezpieczeniowa"

  • 67. Data: 2011-03-28 12:54:09
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    a...@v...pl napisał(a):

    > Acha, rozumiem, że za rechabilitację, rentę, utratę zdolności wytwórczych,
    > utratę zdolności wykonywania obowiązków wobec potomstwa etc. on by
    zapłacił z
    > własnej kieszeni.

    Za wszystko powinien zapłacić sprawca wypadku albo jego ubezpieczyciel,
    jeśli sprawca wykupił u niego OC. Ponadto drugim źródłem
    finansowania powinien być ubezpieczyciel ofiary, która jako osoba
    odpowiedzialna wykupiła polisę od następstw nieszczęśliwych wypadków.

    > A co z pasażerem, któremu brakuje wiedzy na ten temat, lub po prostu nie
    zdaje
    > sobie sprawy z zagrożenia???

    To Twoje lewackie marzenia, aby inni płacili za to, że ktoś sobie
    z czegoś nie zdaje sprawy.

> [...]
    > omegą, a na dodatek żyję w społeczeństwie, któremu w żaden sposób nie chcę

    Bredzisz chłopie. Właśnie Ty stajesz się alfą i omegą. To Ty chcesz
    za innych decydować, co jest dla nich dobre.
    Dla mnie Twoje poglądy są obrzydliwe. Nie lubię Cię.

    pozdr.
    sys29

  • 68. Data: 2011-03-28 12:58:10
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > jest coś takiego jak "polisa ubezpieczeniowa"

    No właśnie, to jest ta Wasza "wolność". Uważasz, że polisa załatwi wszystko? To
    tak samo jak głosiciele wolności, równie łatwo kłamią choćby w reklamach czy w
    innych swoich interesach. To oczywiście nie jest nastawaniem na moją wolność!!!
    Bredzicie panowie, bo w aktualnej sytuacji taka forma Wam pasuje, a czyjąś
    wolność macie w d...e.

  • 69. Data: 2011-03-28 13:15:55
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > wolność!!!
    > Bredzicie panowie, bo w aktualnej sytuacji taka forma Wam pasuje, a czyjąś

    nie zrozumiałem Cię

  • 70. Data: 2011-03-28 13:17:11
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > finansowania powinien być ubezpieczyciel ofiary, która jako osoba

    > odpowiedzialna wykupiła polisę od następstw nieszczęśliwych wypadków.

    To jest Twoja wolność??? Wyceniasz moje życie, czy szczęście moich dzieci na
    250000 EURO??? W imię Twojego widzi mi się??? Już się wkładasz w więzienie
    ubezpieczeń, to o czym chcesz dyskutować!!!

    > zdaje

    > To Twoje lewackie marzenia, aby inni płacili za to, że ktoś sobie

    > z czegoś nie zdaje sprawy.

    Nie, po prostu nie życzę sobie aby jakiś imbecyl narażał kogokolwiek w imię
    swojego widzi mi się. A ja będę za to płacił choćby poprzez zwiększoną składkę
    ubezpieczeniową. Jak byś nie wiedział, to ubezpieczenia to raczej lewicowy
    wymysł pro społeczny.

> [...]

    > za innych decydować, co jest dla nich dobre.

    > Dla mnie Twoje poglądy są obrzydliwe. Nie lubię Cię.

    A siebie??? Nie, nie chcę decydować, ale ufam, że większość ma znacznie większą
    wiedzę ode mnie i że wspólny organizm zdrowy potrafi więcej niż pojedyncza
    jednostka, dlatego ja nie lubię wichrzycieli, tak tych którzy bezrozumnie
    rozp... PRL tak i teraz zamiast dążyć do szukania we wszystkim dobra, w
    interesie wspólnym uprawiają własne interesiki nie licząc się z innymi.