  • 1. Data: 2009-10-19 07:53:42
    Temat: J.K.Mikke odszedł z UPR
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    No i co Wy na to Endriu, Dieter i sys29?
    Założyciel i czołowy ideolog oraz publicysta i felietonista UPR odszedł ze
    swojej partii !!!

    Oficjalnie powodem jest fakt, że J.K.Mikke nie zgadzał się z decyzją
    udzieleniaabsolutorium obecnemu prezesowi UPR Bolesławowi Witczakowi.

    p.s. Przypomnijcie sobie słowa byłego polityka PIS i ministra w rządzie
    K.Marcinkiewicza i J.Kaczyńskiego, które usłyszałem od niego osobiście miesiąc
    temu na temat J.K.Mikke.

    Dla przypomnienia jeszcze raz cytuję: "Miałem okazje spotkać się kilkakrotnie
    z K.Mikke w dyskusjach i wywiadach radiowych i miałem wrażenie, że on po
    prostu oszalał. To co mówił i to w jaki sposób mówił było dalekie od normalności".

  • 2. Data: 2009-10-19 08:19:05
    Temat: Re: J.K.Mikke odszedł z UPR
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    pis z uprem czy jkm to ma tyle wspólnego co z lprem i samoobroną

  • 3. Data: 2009-10-19 08:25:16
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > prostu oszalał. To co mówił i to w jaki sposób mówił było dalekie od normalności".

    A nie przyszło Ci do głowy, że może to "normalność" jest niepokojąco
    daleka od rozsądku ?

    Oczywiście, że JKM jest swego rodzaju oryginałem i indywidualistą nie
    pasującym do żadnej organizacji, ale gdyby takich osób nie było, to
    byłaby prawdziwa tragedia.

    Cały kłopot z demokracją na tym właśnie polega, że miernoty są w
    przytłaczającej większości, a ich siłą jest instynkt stadny, zachowania
    plemienne i źle pojęta lojalność grupowa.

    ... i pozbądźcie się nadziei!

  • 4. Data: 2009-10-19 08:32:32
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Oficjalnie powodem jest fakt, że J.K.Mikke nie zgadzał się z decyzją
    > udzieleniaabsolutorium obecnemu prezesowi UPR Bolesławowi Witczakowi.

    Wyczytałem gdzieś, że odszedł, bo niezgadzał się na "prywatyzację"
    pieniądza. Co za niekonsekwencja poglądów. :)

    kc

  • 5. Data: 2009-10-19 15:33:23
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    XXL <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > No i co Wy na to Endriu, Dieter i sys29?
    > Założyciel i czołowy ideolog oraz publicysta i felietonista UPR odszedł ze
    > swojej partii !!!

    Niewątpliwie JKM potrafi bardzo barwnie wyrażać swoje poglądy ( "konserwatyzm
    indywidualistyczny" - jakoś tak to się chyba nazywa ). Zawsze ceniłem go
    za felietony dotyczące podatków. Bardzo trafnie odsłaniał mechanizmy
    wspłóczesnego niewolnictwa ekonomicznego. Jednak wiele jego wypowiedzi
    w kwestiach historycznych bardzo mi się nie podobało i dlatego JKM raczej
    nie wzbudza mojej sympatii. Jego przynależność do UPR jest mi ph=7.

    pozdr.

    sys29

  • 6. Data: 2009-10-19 20:12:23
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

> [...]
    > z K.Mikke w dyskusjach i wywiadach radiowych i miałem wrażenie, że on po
    > prostu oszalał. To co mówił i to w jaki sposób mówił było dalekie od

    no fakt, czy "normalny" polityk powiedziałby że do rządu pchają się politycy
    jak świnie do koryta

    posłuchaj trochę mediów, ile te świnie kradną... afera za aferą..

    pozdr
    IWSP

    P.S.
    Schudnij, otyłość źle wpływa na procesy myślowe...

  • 7. Data: 2009-10-19 22:18:02
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Ireneusz Wik"

    > no fakt, czy "normalny" polityk powiedziałby że do rządu pchają się
    > politycy
    > jak świnie do koryta

    To już nie wiem z Twej wypowiedzi czy JKM jest normalnym czy nienormalnym i
    czy się pchał czy nie.
    Co do #2 IMO sie pchał. Wnioski pozostawiam jemu samemu.
    Jak wykręcisz że się pchał w innym celu niz wszyscy inni, jako Don Kiszkot,
    to nie zrozumiem.
    W każdym razie jest tu poważny problem logiczny i uprzedzam, że nie mój.

  • 8. Data: 2009-10-20 14:16:53
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > prostu oszalał. To co mówił i to w jaki sposób mówił było dalekie od normalności".

    Życzę Polsce aby idee wolnorynkowe w Polsce zamiast Korwina głosił np.
    jakiś polski odpowiednik czeskiego prezydenta Vaclava Klausa
    (walczącegu już tylko w pojedynkę o niepodpisanie traktatu
    "lesbońskiego" - ku pokrzepieniu serc resztek polskich "eurosceptyków"
    - i poparciu czeskiego społeczeństwa).

    Daj Boże aby taki jak najszybciej się urodził ......

    Endriu

  • 9. Data: 2009-10-20 14:20:58
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Endriu pisze:

    > Daj Boże aby taki jak najszybciej się urodził ......

    i do tego nie mlaskał !

  • 10. Data: 2009-10-20 14:24:16
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]

    (walczącegu już tylko w pojedynkę o niepodpisanie traktatu
    "lesbońskiego" - ku pokrzepieniu serc resztek polskich "eurosceptyków"

    ========

    On nie walczy o niepodpisanie traktatu; skąd ten pomysł.
    Nie musi walczyć, przeciez wystarczy że nie podpisze.