  • 11. Data: 2010-06-21 10:29:00
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 21 Jun 2010 11:09:39 +0200, "skippy" <a...@n...ma> wrote:

    >Totalna porażka???
    >Raczysz żartować.
    >Wyprzedził Olechowskiego, Lepnera i robota.

    Czyli zwycięzców wczorajszych wyborów?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 12. Data: 2010-06-21 10:59:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    >
    > Fatalny wynik A.Olechowskiego jest dla mnie największym zaskoczeniem.
    > To był jeden z dwóch sensownych kandydatów w tych wyborach.
    > Drugi to oczywiście B.Komorowski.
    > J.K.Mikke nie traktowałem jako poważnego kandydata bo jego program jako
    > całość jest czystą mrzonką (choć niektóre postulaty są sensowne i
    > słuszne).
    >
    > Dobrze, że JKM wyprzedził Leppera, Pawlaka czy M.Jurka ale powtarzam
    > jeszcze raz - jego kolejna totalna porażka w wyborach oznacza, że
    > współczesne społeczeństwa odrzuciły definitywnie monarchię i dyktaturę na

    Słabością programu UPR nie są cele tylko droga dojścia. Nic nie mówią jak to
    zrobić by deficyt był zerowy. Polska się zadłuża, bo tego chce większość
    głosujących Polaków. Jak oczekiwania są takie by obniżać podatki i z drugiej
    strony by państwo za wszystko płaciło to innego rozwiązania nie ma jak dług.
    Jednocześnie by dług był droższy większość nie chce euro ba wtedy obligacje
    by były niżej oprocentowane. Jak spowodować by ludzie brali odpowiedzialność
    za własne poczynania i nie spodziewali się od państwa, że wyciągnie ich za
    uszy z każdego gówna. Każdy powinien dbać o swoją emeryturę. To mi się
    podoba. Ale nie słyszałem czy od przyszłego piątku państwo przestanie płacić
    mojemu ojcu emeryturę, czy mój wuj, który za dwa lata ma 65 lat też ma
    zadbać o własną emeryturę, a co z pieniędzmi, które wpłacał do ZUS? Te braki
    w programie powodują, że ludzie pukają się w głowę jak słyszą o programie
    UPR. Oczywiście członkowie UPR znają te braki ale z jakichś powodów ich nie
    uzupełniają. Mój postulat jest taki. Zróbmy sobie wycieczkę na księżyc. Czy
    po drabinie, czy po linie, czy wystarczy podskoczyć lub wejść na dach to
    niech każdy sam rozwiąże. Elektorat UPR to ludzie, którzy chcą coś
    zamanifestować, pokazać, że są przeciw, że mają w dupie, że są awangarda.
    Jakby wyborcę UPR zapytać jak to zrobić by każdy leczył się sam i sam
    odpowiadał za swoje zdrowie to w odpowiedzi banie puszcza nosem. Skąd ludzie
    mają wziąć od poniedziałku pieniądze na możliwą operacje wyrostka? Wszyscy
    powinni być mądrzy, bogaci, piękni i zdrowi. totus na prezydenta.

  • 13. Data: 2010-06-21 11:02:56
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Stało się tak jak pisałem w ubiegłym tygodniu.
    > Reprezentujący skrajnie liberalny program polityczno-gospodarczy J.K.Mikke po
    > raz kolejny poniósł druzgocącą porażkę w wyborach.

    Pawlak w tych wyborach też poniósł niby porażkę. Ale IMHO nie dlatego, że ma
    niskie poparcie (bo NIE MA). Tylko głównie dlatego, że :

    - bezmyślne automaty wybierały wyłącznie między 2 kandydatami (wg wyuczonej
    zasady: na innych nie ma sensu głosować),

    - połowa nieodpowiedzialnych Polaków nie poszła do urn. Obstawiam powód:
    "Będzie druga tura i tam mój głos będzie się liczył/decydujący i tam dopiero
    pójdę". Taki schemat, który działa przy konającym człowieku na ulicy 'eee. nie
    pomogę, pewnie ktoś inny zaraz to zrobi za mnie'.

    Problem w tym , że Ci drudzy znowu zastaną wybór między dżumą i cholerą.
    (i część z Nich nie pójdzie na II turę - "bo co to za wybór").

    Czekam, aż wygra PO i zacznie się żreć sama ze sobą (bo z kimś trzeba się
    żreć). Z takimi 'indywidualistami' jak Nowak czy Schetyna długo czekać nie
    trzeba będzie.

  • 14. Data: 2010-06-21 11:08:11
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > drugiej
    > strony by państwo za wszystko płaciło to innego rozwiązania nie ma jak

    Większość Polaków nie ma pojęcia, jak narasta dług i nie ma pojęcia, ile to
    będzie bolało jak ten dług się wysypie. A rządzący nie za bardzo spieszą się
    z tłumaczeniem.

> [...]
    > mają wziąć od poniedziałku pieniądze na możliwą operacje wyrostka? Wszyscy
    > powinni być mądrzy, bogaci, piękni i zdrowi. totus na prezydenta.

    Też temat jest wałkowany od lat. Nie można wpuścić na rynek normalnych
    komercyjnych ubezpieczalni? Za pieniądze, jak OC i AC?

  • 15. Data: 2010-06-21 11:32:19
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Fatalny wynik A.Olechowskiego jest dla mnie największym zaskoczeniem.
    > To był jeden z dwóch sensownych kandydatów w tych wyborach.

    Co takiego widzisz w Czempińskim? Oni już mieli swoją szansę. Na jakiej
    podstawie zakładasz, że ich etyka i poglądy zmieniły się?

    --
    eost.

  • 16. Data: 2010-06-21 11:36:11
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > Rzumiem, że bedziesz teraz wzmacniał "efekt Napieralskiego".

    > Za tym 'efektem" stoi ten spot wyborczy:

    Zobaczymy jaki jest "EFEKT JARKACZA".
    Przeciez chciał zdelegalizować LSD w 2004. Sory SLD. LSD już jest dawno
    zdelegalizowane.
    A teraz sie bedzie układał, widać nie przeszkadza mu rozmowa z partią którą
    chciał uznać za organizację przestępczą.

    http://www.bankier.pl/forum/temat_kaczynski-o-zdeleg
    alizowaniu-sld,8545093.html

    [2004-11-14 22:21:06]
    "W ciągu najbliższych tygodni skierujemy do sądu wniosek o delegalizację
    SLD - zapowiedział dziś w Katowicach lider PiS Jarosław Kaczyński. Jego
    zdaniem powodem delegalizacji SLD miałoby być "wręcz strukturalne powiązanie
    tej partii ze światem przestępczym".

    He he zajebisty cytat z 2004:
    http://www.wykop.pl/link/389451/kaczynski-pis-za-del
    egalizacja-sld-29-11-2004/

    "Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński zapowiedział w
    poniedziałek w Kielcach, że jego partia będzie dążyć do tego, by Sojusz
    Lewicy Demokratycznej został zdelegalizowany" Ciekawe czy Jarosław będzie
    ubiegał się o głosy elektoratu Napieralskiego? ;-)

    Taka jest prawda o PIS, koledzy i koleżanko.

    Przypomina mi to "EFEKT CIMOSZKA"
    Którego PO skopała jak leszcza, Konstanty nawet nie przeprosił, a sam
    Cimoszko poparł ich teraz w dym.

    No ale jak się chce jechać w ambasadory itp sprawy to po co udawać wariata i
    ściemniać, że to wszystko nie jest jedną wielką bandą kolesi.

    A taka o PO.

  • 17. Data: 2010-06-21 11:37:22
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Totalna porażka???
    > Raczysz żartować.
    > Wyprzedził Olechowskiego, Lepnera i robota.

    Dla XXL 2 miejsce Mikkego też byłoby porażką.

    RM.

  • 18. Data: 2010-06-21 11:41:22
    Od: Erion Kuka <p...@w...pl>

    On 21/06/2010 12:36, skippy wrote:

    > No ale jak się chce jechać w ambasadory itp sprawy to po co udawać
    > wariata i ściemniać, że to wszystko nie jest jedną wielką bandą kolesi.
    >
    > A taka o PO.

    Dorzuce archiwalna wypowiedz Niesiolowskiego... ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=o-nzEBqxkWA

  • 19. Data: 2010-06-21 11:56:19
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robert <w...@w...pl> napisał(a):

    Dla XXL 2 miejsce Mikkego też byłoby porażką.

    Hahahaha, dobre a nawet znakomite :-)
    J.K.Mikke startował we wszystkich dotychczasowych wyborach prezydenckich
    NIGDY nie przekroczył 3% poparcia !!!
    A Ty piszesz farmazony, że "jego 2 miejsce byłoby porażką dla mnie".
    Zacznij stąpać po ziemi i przestań bujać w obłokach to zaczniesz lepiej
    rozumieć rzeczywistość i politykę.

  • 20. Data: 2010-06-21 12:02:18
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Fatalny wynik A.Olechowskiego jest dla mnie największym zaskoczeniem.
    > To był jeden z dwóch sensownych kandydatów w tych wyborach.

    Aż zacytuje klasyka: buahahahahaah
    Ale może masz rację, gdyby został preziem to na vice prezia wielkie szanse
    by miał elokwentny pan piskorski.
    Gada prawie tak gładko, jak aaaaaaaaaaaaaaaaaaa Olek.