  • 21. Data: 2010-06-21 12:03:40
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hvniet$9pf$1@news.task.gda.pl...

    > Co takiego widzisz w Czempińskim? Oni już mieli swoją szansę. Na jakiej
    > podstawie zakładasz, że ich etyka i poglądy zmieniły się?

    Proponuję przeczytać ostatnią (drugą) książkę Zacharskiego.
    Ciekawych rzeczy sie dowiadujemy o paru misiach.

  • 22. Data: 2010-06-21 12:25:14
    Od: " templariusz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Stało się tak jak pisałem w ubiegłym tygodniu.
    > Reprezentujący skrajnie liberalny program polityczno-gospodarczy J.K.Mikke
    po
    > raz kolejny poniósł druzgocącą porażkę w wyborach.
    > Wprawdzie wielu zaraz napisze, że wynik który uzyskał JKM czyli ok. 2,5% to
    > spory sukces bo zajął czwarte miejsce ale...... gdzie tam do wygranej ???
    >
    > Zatem wniosek jest taki, że na żadne rewolucyjne zmiany nie ma co liczyć
    bo po
    > prostu nie ma na nie społecznego przyzwolenia.

    O takich jak Ty - Tymochowicz mówi:wystraszony motłoch

  • 23. Data: 2010-06-21 12:38:27
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Fatalny wynik A.Olechowskiego jest dla mnie największym zaskoczeniem.

    Dla mnie nie.
    Przecież miał hasło wyborcze "Wybierz swój dobrobyt".
    Pomyślałem, że skoro on wybiera swój, a ja mam zgodnie z prośbą wybrać
    swój - to także niech on sam na siebie głosuje.
    Chyba podobnie pomyślało więcej osób, sądząc po wyniku.

  • 24. Data: 2010-06-21 12:47:19
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    >
    > - połowa nieodpowiedzialnych Polaków nie poszła do urn. Obstawiam powód:
    > "Będzie druga tura i tam mój głos będzie się liczył/decydujący i tam dopiero
    > pójdę". Taki schemat, który działa przy konającym człowieku na ulicy 'eee. nie
    > pomogę, pewnie ktoś inny zaraz to zrobi za mnie'.
    >
    > Problem w tym , że Ci drudzy znowu zastaną wybór między dżumą i cholerą.
    > (i część z Nich nie pójdzie na II turę - "bo co to za wybór").
    >
    > Czekam, aż wygra PO i zacznie się żreć sama ze sobą (bo z kimś trzeba się
    > żreć). Z takimi 'indywidualistami' jak Nowak czy Schetyna długo czekać nie

    niesiolowski

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 25. Data: 2010-06-21 13:23:36
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    >Ale nie słyszałem czy od przyszłego piątku państwo przestanie płacić
    > mojemu ojcu emeryturę, czy mój wuj, który za dwa lata ma 65 lat też ma
    > zadbać o własną emeryturę, a co z pieniędzmi, które wpłacał do ZUS?

    słabo słuchasz
    "umowy musza być przestrzegane"
    czyli wujo jak był młody umawiał się z ZUSem ze ten wypłaci emeryturę i
    choćby się waliło
    to ma wypłacić tako rzecze JKM

    >Wszyscy powinni być mądrzy, bogaci, piękni i zdrowi. totus na prezydenta.

    przeciez prezydent nic do tego nie ma
    chodzi o głoszenie"dobrej nowiny" i odmulanie społeczeństwa.

  • 26. Data: 2010-06-21 13:31:50
    Od: sorden <s...@s...com>

    XXL wrote:

    > Zatem wniosek jest taki, że na żadne rewolucyjne zmiany nie ma co liczyć
    > bo po prostu nie ma na nie społecznego przyzwolenia.

    A to tak jak w Grecji. Nic tylko bic brawo ;)

    --
    in

  • 27. Data: 2010-06-21 13:32:58
    Od: sorden <s...@s...com>

    Maciej Bojko wrote:

    > Czyli zwycięzców wczorajszych wyborów?

    Czyli ludzi, ktorzy w telewizjach rezimowych byli pokazywani kilkakrotnie
    czesciej. Malo tego jeden z nich jest premierem ;]

    --
    in

  • 28. Data: 2010-06-21 13:33:55
    Od: sorden <s...@s...com>

    XXL wrote:

    > Zacznij stąpać po ziemi i przestań bujać w obłokach to zaczniesz lepiej
    > rozumieć rzeczywistość i politykę.

    Czekajmy zatem w spokoju na wariant grecki ;]

    --
    in

  • 29. Data: 2010-06-21 13:38:25
    Od: sorden <s...@s...com>

    totus wrote:

    > Skąd ludzie
    > mają wziąć od poniedziałku pieniądze na możliwą operacje wyrostka? Wszyscy
    > powinni być mądrzy, bogaci, piękni i zdrowi. totus na prezydenta.

    Jesli on poniedzialku panstwo przestanie brac haracz to sie pojdziesz zato
    ubezpieczyc prywatnie, na lepszych warunkach.

    --
    in

  • 30. Data: 2010-06-21 13:43:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > słabo słuchasz
    > "umowy musza być przestrzegane"
    > czyli wujo jak był młody umawiał się z ZUSem ze ten wypłaci emeryturę i
    > choćby się waliło
    > to ma wypłacić tako rzecze JKM

    A co rzecze JKM na temat tego skąd ZUS ma pozyskać pieniądze na wypłaty
    emerytur?

    --
    marfi