  • 41. Data: 2010-06-21 15:11:57
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus"

    > No widzisz PSL z definicji jest folklorem, teraz już do kwadratu:)))

    Czy mógłbyś przypomnieć wyniki PSL i UPR w ostatnich wyborach samorządowych
    albo do sejmu?

  • 42. Data: 2010-06-21 15:13:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >>> 2-3%

    > Czy mógłbyś przypomnieć wyniki PSL i UPR w ostatnich wyborach
    > samorządowych
    > albo do sejmu?

    Ale po co?

  • 43. Data: 2010-06-21 15:15:35
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Zresztą nie jestem maniakiem UPR ani JKM.
    Ja tylko bym chciał, żeby go przestano blokować w mediach.
    Z góry uprzedzam pytanie: nie, nie bede chodził po ludziach, organizował
    bojówek, lepił plakatów itp.

    Wybrałem swój dobrobyt, jak mi kazał Olechowski.

  • 44. Data: 2010-06-21 16:02:39
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    nazgul wrote:

    > słabo słuchasz
    > "umowy musza być przestrzegane"
    > czyli wujo jak był młody umawiał się z ZUSem ze ten wypłaci
    > emeryturę i choćby się waliło
    > to ma wypłacić tako rzecze JKM

    Owszem. Ale to nie przeczy możliwości "wygaszaniu ZUSu" i
    wprowadzeniu nowych mechanizmów. Co prędzej lub później
    prawdopodobnie może okazać się konieczne.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 45. Data: 2010-06-21 16:10:51
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > Owszem. Ale to nie przeczy możliwości "wygaszaniu ZUSu" i
    > wprowadzeniu nowych mechanizmów. Co prędzej lub później
    > prawdopodobnie może okazać się konieczne.

    ale przeciez JKM dokładnei to mówi. wiec z czym polemizujesz?

  • 46. Data: 2010-06-21 16:21:50
    Od: x <l...@p...fm>

    > Do mnie żaden woluntariusz nie przyszedł z informacją, że się zadłużam ponad
    > miarę. Przed domem nie ma też reżimowych bojówek telewizyjnych, które by
    > zabroniły takiej akcji. Nie dostałem ulotki na ulicy nie widziałem plakatu.
    > Nic. Tylko biadolenie, że barany są wokoło. To jest właśnie folklor. 2-3% to
    > jest folklor.

    Taaak... 2-3% społeczeństwa myślącego to jest folklor, pogratulować
    trzeźwości umysłu.

  • 47. Data: 2010-06-21 16:23:54
    Od: x <l...@p...fm>

    > A tak spytam z głupia frant: wiesz, ile pieniędzy wydał ZUS na same
    > emerytury (nawet nie licząc rent and compatible), powiedzmy w 2009?
    > I ile wyniosły przychody z prywatyzacji w tym samym roku?

    Ty to się pomódl zeby za klikanascie lat dostac cokolwiek z zusu

  • 48. Data: 2010-06-21 16:55:59
    Od: sorden <s...@s...com>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

    > Owszem. Ale to nie przeczy możliwości "wygaszaniu ZUSu" i
    > wprowadzeniu nowych mechanizmów. Co prędzej lub później
    > prawdopodobnie może okazać się konieczne.

    Salon juz wymyslil inne rowiazanie. "Podnoszenie wieku emerytalnego". Czyli
    prawo dzialajace wstecz - "i co pan nam zrobi ?".

    --
    in

  • 49. Data: 2010-06-21 16:56:37
    Od: sorden <s...@s...com>

    x wrote:

    > Ty to się pomódl zeby za klikanascie lat dostac cokolwiek z zusu

    No wlasnie, to lepsze niz hazard, a dodatkowo legalne! ;]

    --
    in

  • 50. Data: 2010-06-21 17:08:51
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    nazgul wrote:

    > ale przeciez JKM dokładnei to mówi. wiec z czym polemizujesz?

    polemizuje z przedpiszcą, nie zaś z (argumentami) JKM.

    Albert Einstein (1879-1955)