  • 91. Data: 2010-06-17 20:56:37
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Poczytaj posty skippiego sprzed paru lat to sie dowiesz jak bardzo sie
    > mylisz.

    Odkąd ja tu jestem (gdzies od około 2007) Skippy zawsze popierał PO
    (wraz z Viperem, totusem - z małej litery, XXL'em i Virck'iem). Ta
    grupa nie zminiła poglądów ani o centymetr - ja bym to nazwał "twardy
    beton partyjny".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 92. Data: 2010-06-18 17:58:31
    Od: Virck <v...@v...net>

    Endriu wrote:

> [...]
    > (wraz z Viperem, totusem - z małej litery, XXL'em i Virck'iem). Ta
    > grupa nie zminiła poglądów ani o centymetr - ja bym to nazwał "twardy

    Mnie nie zaliczaj do zadnych zwolennikow....Ja nie mieszkam w Polsce,
    glosowac nie bede i nie popieram ani PO ani SLD ani tym bardziej
    PiS....Ja obiektywnie tylko stwierdzam, ze PiS to najbardziej zaklamana
    partia ludzi mocno niepelnosprawnych umyslowo, ktora cofa Polska o dobre
    20 lat w rozwoju, bo tam zatrzymal sie ten PRL-owski socjalistyczny
    motloch......Tak wiec wasz kandydat, maly karzelek jest dla mnie zwyklym
    klamca, zawistnym skurwielem i nie jest zadnym patriota....Bo patriotyzm
    to sie ma w sercu a nie w gebie ktora zieje jadem i dzieli na my i oni.....

  • 93. Data: 2010-06-22 11:27:21
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-06-17 22:56, Endriu pisze:

> [...]
    > (wraz z Viperem, totusem - z małej litery, XXL'em i Virck'iem). Ta
    > grupa nie zminiła poglądów ani o centymetr - ja bym to nazwał "twardy

    Skippy jest za madry zeby popierac jakakolwiek partie :), gdyz jak to
    bylo tutaj kiedys napisane: nie wymyslono jeszcze grabii grabiacych od
    siebie. Skippy tylko pokazuje wady PISu ludziom slepo wpatrzonym w ta
    partie po obejrzeniu Nocnej Zmiany.
    ps. Poza tym uwazam ze te infantylne komentarze tutaj na grupie, czy na
    onecie, wp badz interii w stylu "Kocham Jarka", "Tusk jest glupi" itp na
    pozimomie jamochlonow sa wypisywane przez wrogow PIS (PO, LSD?).
    Przeciez takie komentarze im szkodza i oni dobrze o tym wiedza.

  • 94. Data: 2010-06-23 17:22:43
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    dejf pisze:

> [...]
    > pozimomie jamochlonow sa wypisywane przez wrogow PIS (PO, LSD?).
    > Przeciez takie komentarze im szkodza i oni dobrze o tym wiedza.

    Jarus kocham Cie! zostan moim preziem! zwyciezaj ta Tuskowa cholote,
    lupenliberalow i komuchow;)

    pozdraiwam
    SlawcioD