  • 11. Data: 2010-06-11 12:05:14
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Jak szmaty tu piszą, ze Komorowski jest agentem WSI a Kryże pisowskim
    > sędzią, to nic nie bulgoczecie.
    > Ani słowa nie zauważyłem.
    >
    > Białe jest czarne a czarne jest białe.

    Gdzieś poprzednio zabluzgotałem? Pytam o źródło. Kij ma dwa końce, nie
    wiedziałeś?

    Poza tym też cię kocham, nauczyłem się tego od PO, Komorowskiego i
    Sikorskiego. Od dwóch lat to piszę

    kc
    kocham cię

    :)

  • 12. Data: 2010-06-11 12:25:53
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    totus wrote:

    > Nie wyobrażam sobie by hutnicy i górnicy,
    > kolejarze i stolarze wybrali za swojego przedstawiciela profesora
    > astrofizyki. Nie zrozumieliby co on do nich mówi, a on nie wiedziałby co
    > oni do niego mówią.

    Grubo przesadzasz. Ja piszę doktorat z astrofizyki, a spędzałem ostatnio
    sporo czasu z kierowcami na zajezdni czy mechanikami na warsztacie
    kolejowym. Można się z nimi swobodnie dogadać. Choć ludzie są różni w każdej
    profesji.

  • 13. Data: 2010-06-11 12:43:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

> [...]
    > sporo czasu z kierowcami na zajezdni czy mechanikami na warsztacie
    > kolejowym. Można się z nimi swobodnie dogadać. Choć ludzie są różni w

    Ja tak sobie tłumaczę jakość ludzie w polityce. Ty może masz inny pogląd na
    tę sprawę. Jaki? To, że swobodnie rozmawiasz z pracownikami zajezdni to nie
    znaczy by wybrali Cię na swojego przedstawiciela. Spróbuj. Pisałem o
    ludziach w polityce, a nie o tym czy astrofizyk może się porozumieć z
    kierowcą po polsku.

  • 14. Data: 2010-06-11 12:52:25
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    totus wrote:

> [...]
    > nie znaczy by wybrali Cię na swojego przedstawiciela. Spróbuj. Pisałem o
    > ludziach w polityce, a nie o tym czy astrofizyk może się porozumieć z

    To zależy od człowieka. Są ludzie, którzy kierują się własną oceną i wybiorą
    sensownego przedstawiciela, a są tacy, co kierują się populizmem, albo
    egoistycznym zyskiem. Tacy wybiorą związkowca ;) W każdym środowisku ludzie
    są różni. Najdziesz i rolników głosujących na Tuska i profesorów na Pawlaka
    itd., ciężko jest tutaj generalizować.

  • 15. Data: 2010-06-11 13:24:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

> [...]
    > ludzie są różni. Najdziesz i rolników głosujących na Tuska i profesorów na
    > Pawlaka itd., ciężko jest tutaj generalizować.

    Dla mnie liczy się pewien rozkład. Oczywiście są wszystkie przypadki. Ważne
    jest, który występuje najczęściej i stanowi o jakości polityków jako grupy.
    W/g mnie jakość polityków nie odbiega na - od jakości Polaków. Politycy nie
    spadają z nieba tylko są wybierani z pośród nas. Są ciągłe pretensje, że
    politycy kradną. Ja osobiście nie znam pracownika, który by nie kradł. Nie
    znam takiego, który w służbowym czasie, za pieniądze pracodawcy, ze
    służbowego telefonu nie rozmawiałby w prywatnych sprawach. Na służbowym
    komputerze, na służbowej drukarce, na służbowym papierze nie drukowałby
    prywatnie. Nie znam takiego, który by nie korzystał ze służbowego skanera
    lub ksero dla prywatnych celów. Powszechne jest okradnie firma z papieru,
    długopisów, spinaczy i wykorzystywanie służbowych samochodów do celów
    prywatnych. Mało tego nikt tego nie uważa za kradzież. Politycy podobnie.
    Oburzali się za wyciąganie im kupna ryby za 7,50 za publiczne pieniądze.
    Jacy wyborcy tacy politycy. Co dziwnego, że posła złapano po pijanemu za
    kierownicą skoro takich ludzi co weekend policja namierza około 2 tyś. Nikt
    nie powinien tego robić. Ludzie to robią to maja swojego przedstawiciela w
    sejmie.

  • 16. Data: 2010-06-11 13:26:43
    Od: " az" <a...@W...gazeta.pl>

    Delfino Delphis <D...@w...op.pl> napisał(a):

> [...]
    > są różni. Najdziesz i rolników głosujących na Tuska i profesorów na Pawlaka

    Taka jest chyba prawda. Ani wykształcenie, ani pochodzenie nie jest
    generalnym wyznacznikiem umiejetności człowieka do własnej oceny sytuacji.
    Osobiście znam profesora, który zatrzymał się w rozwoju po uzyskaniu profesury
    i nie ma pojecia o aktualnej sytuacji ale z ochotą rozprawia o swoich
    faworytach politycznych, choć pytań o merytoryczną ocene swoich wyborów unika
    jak ognia. Ale znam też gospodarza po podstawówce, lecz człowieka tak
    ciekawego swiata, że rozmowa z nim to prawdziwa przyjemność - nie ma tematów
    tabu, ten gość jak mało kto, jest oczytany, zorientowany w wielu tematach i
    ma własne zdanie, którego potrafi rzeczowo bronić - z nim ,,kłótnia,,, bo
    jednak mamy wiele odmiennych poglądów, to jak zdobywanie nowej wiedzy.
    Mądrość to nie regułki wklepane na pamieć, to raczej chęć poznawania i
    wykorzystywania tego a nie poddanie się stadu i jego przewodnikom.

  • 17. Data: 2010-06-11 13:57:01
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    totus pisze:

> [...]
    > znam takiego, który w służbowym czasie, za pieniądze pracodawcy, ze
    > służbowego telefonu nie rozmawiałby w prywatnych sprawach.

    wszystko zalezy. ja sie zapytalem czy moge skorzystac z tel sluz pod
    warunkiem rozliczenia sie z polaczan. w odpowiedzi dostale ze mam to
    "pierdolic" i kozystac jak ze swojego. przyczym glupio mi bylo wiec
    dzwonilem 50/50. ale zapytalem sie...

> [...]
    > lub ksero dla prywatnych celów. Powszechne jest okradnie firma z papieru,
    > długopisów, spinaczy i wykorzystywanie służbowych samochodów do celów

    mialem placone per f-vat (umowione z pracodawca) i nikt mnie z tego nie
    rozliczal

> [...]
    > nie powinien tego robić. Ludzie to robią to maja swojego przedstawiciela w

    haha z tej ryby to sie do dzisiaj smieje. jak by bylo .5 litra to by
    bylo akceptowalne ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. nie generalizuj

  • 18. Data: 2010-06-11 14:13:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    SlawcioD wrote:

> [...]
    > rozliczal

    > haha z tej ryby to sie do dzisiaj smieje. jak by bylo .5 litra to by

    No widzisz. Piszesz "nie generalizuj" mimo, że wyraźnie napisałem o znanych
    mi osobach. Nigdzie nie pisałem o wszystkich. Nie wrabiaj mi tego czego nie
    napisałem. Takie to są dyskusje Polaków. Potem się dziwimy jak politycy w TV
    jeden o niebie, a drugi o chlebie. Odpowiadają na nie zadane pytania, na
    zadane nie odpowiadają lub w inny sposób wypaczają rozmowę. Polska szkoła a
    w niej klasa polityków.

  • 19. Data: 2010-06-11 14:32:30
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "DJ (Dominik)"

    > Trzecia pozycja na liście;
    >
    > "W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka
    > śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów"

    Prokuraturę PRL-owską uważasz za instytucję państwa demokratycznego, w
    której służba to sprawa OK?
    To ciekawe.
    Jesli tak, to to samo dotyczy wszystkich innych instytucji tego państwa.
    Ostatecznie było uznawane przez reszte świata jako podmiot prawa
    międzynarodowego.

    Rozumiem, aczkolwiek tu wyraźnie rozdzielacie "swoich" ludzi z PRLu od
    "nieswoich".
    Taka pisowska dychotomia.

  • 20. Data: 2010-06-11 16:45:49
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Wklejam listę bliskich współpracowników braci Kaczyńskich.

    Dzięki Sławku. Tak trzymać :). Precz z okrągłym meblem.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/