  • 31. Data: 2010-06-13 20:54:03
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1d6712b8-d3b3-4756-8c5a-4319cde9740d@h13g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > No to jest tekst chyba z RM. Tak?
    >
    > Chyba, że nie skumałem przewrotności:)))

    > Skippy wybacz mi, ale o Palikocie nie będę z tobą tutaj rozmawiał.

    OK rozumiem to jakoś choć nie do końca, więc odnieś się tego samego, ale z
    pominięciem Palikota:

    =================

    Endriu wczytaj sie w to jeszcze 100 razy, bo widac 2 nie wystarczą, i oceń
    chłodno.
    Czyli Jarosław Kaczyński wyjdzie gdzieś na świecie mówić, i tak delikatne
    jak na politykę przytyki spowodują, że "tak
    jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów"???

  • 32. Data: 2010-06-14 06:16:14
    Od: out <q...@p...fm>

    totus pisze:
    <CIACH!>

    ot i urok demokracji.,..

  • 33. Data: 2010-06-14 07:17:29
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > jak na politykę przytyki spowodują, że "tak
    > jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów"???

    Wiesz co Skippy nie rób ze mnie debila.

    Cała ta Polikot'iada przypomina mi film Borat....

    Borat
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Borat

    "[...] Film wzbudził liczne kontrowersje, władze Rosji i Kazachstanu
    zakazały jego emisji. [...]".

    ... w którym to niby ukryta (w zamyśle) krytyka niby "tępych"
    amerykanów, przez 90% odbiorców odebrana została jako jako ordynarne
    dokopanie kazachom....

    A PELETON JEDZIE DALEJ.
    http://www.mareksiwiec.pl/node/345

    "[...] Takich np. jak koleje kazachskie (jak wiadomo słaba reklama i
    marketing kazachskich kolei był jedną z przyczyn ich problemów
    finansowych). Mówiąc prostym językiem, ktoś chciał po prostu
    wypromować wizerunek Kazachstanu ostatnio nieco nadwątlony po
    pamiętnym filmie "Borat". [...]".

    Taktyka Palikota polega na ordynarnym bezustannym dokopywaniu
    Kaczyńskim Skippy, i tylko głupiec może twierdzić inaczej. Ja nim
    pogardzam.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2010-06-14 08:11:25
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    A oglądałeś Borata?

  • 35. Data: 2010-06-14 08:56:28
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    Skippy wybacz mi, ale o Palikocie nie bede z toba tutaj rozmawial
    Jak chcesz sie nim zachwycac to masz tutaj Slawka XXL-a. Ja gardze nim
    i jego blogiem.
    strzałach na miejscu katastrofy w Smoleńsku.
    Już nie pamiętasz swoich bredni sprzed 2 miesięcy jak to niby Rosjanie
    strzałami z pistoletów dobijali rannych pasażerów TU-154 ???

    Już samo to dyskwalifikuje Cię jako poważnego dyskutanta na tym forum.
    A te wszystkie artykuły, które tu wklejałeś autorstwa m.in. Michalkiewicza jak
    to Mazowiecki, Balcerowicz pod dyktando Sachsa i Sorosa wyprowadzili z Polski
    miliardy dolarów w latach 1989-1990.

    Albo jakim to Wałęsa był zdrajcą i agentem Bolkiem ale jakoś nikt o tym wtedy
    nie wiedział, nawet bracia Kaczyńscy, bo nie przeszkadzało im to pracować w
    kancelarii L.Wałęsy.

    p.s. Razem z Tobą w oślej ławce powinien siedzieć Dieter, który ma podobną do
    Twojej "wiedzę" na temat najnowszej historii Polski.

  • 36. Data: 2010-06-14 09:04:57
    Od: Virck <v...@v...net>

    Endriu wrote:

    > Kolego Virck wyluzuj z tymi jajami Palikotowymi ....
    > Nie warto dla takiego chuja....:

    A dlaczego nazywasz go chujem? Ta prawda ktora pokazuje i wysmiewa jest
    az tak bolesna?

  • 37. Data: 2010-06-14 09:06:29
    Od: Virck <v...@v...net>

    XXL wrote:
> [...]
    >

    > p.s. Razem z Tobą w oślej ławce powinien siedzieć Dieter, który ma podobną do
    > Twojej "wiedzę" na temat najnowszej historii Polski.

    BRAWO !!!!!

  • 38. Data: 2010-06-14 09:50:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Już nie pamiętasz swoich bredni sprzed 2 miesięcy jak to niby Rosjanie
    > strzałami z pistoletów dobijali rannych pasażerów TU-154 ???

    Zapomniałeś, że sam chciał użyć kałasznikowa do "naprawy" państwa.

    --
    marfi

  • 39. Data: 2010-06-14 10:16:59
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >   Zapomniałeś, że sam chciał użyć kałasznikowa do "naprawy" państwa.

    Jak zapomniełes Marfi w jakim kontekście użyłem tych słów odnośnie
    kałasznikowa to ci przypomnę.
    Ja po prostu jako Polak (i zwolennik wolnego rynku - co do którego
    Kaczyński popierający Traktat Lisboński jest raczej opozycją) zawyłem
    z bólu na odrzucenie przez PO PiS-owskiej ustawy o międzynarodowej
    komisji w sprawie tragediii Smoleńskiej.

    Kurewsko mnie to zabolało i boli do dzisiaj, że w sprawie bezstronnego
    wyjaśnienia śmierci prezydenta mojego kraju nie mozna liczyć na
    ugupownie PO z Donaldem Tuskiem na czele.

    P.S. I tak na koniec kompletnienie przemawia do mnie wersja jakoby owe
    wystrzały były eksplazjami po butlach z powietrzem.
    To były na100% strzały z broni palnej - możliwy incydent miedzy BOR a
    Ruskimi odnośnie ciała prezydnta.
    BOR oczywiście wsztystkiemu zaprzecza - czyli po dwóch miesiącach
    jesteśmy w punkcie wyjścia ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 40. Data: 2010-06-14 10:30:45
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem, że gdy brakuje wam argumentów
    to zaczynacie rzucać w kierunku swojego adwersarza inwektywami
    (zamieniając tą grupę w chlew).

    Powtarzam ci jeszcze raz. W moich oczach Palikot to nędzna kreatura
    budująca swój image na brudnych chwytach, oszczerstwach i nieprawdzie.
    Gardzę nim jak i Wojewódzkim - spindoktorem WSI - który w obliczu
    śmierci prezydenta własnego kraju kreci takie klipy:

    Jarek po trupach do celu - Wojewódzki rapuje
    http://www.youtube.com/watch?v=FnECifsl43w

    Gardzę tym towarzystwem, gardzę tymi hienami, i jestem po raz kolejny
    oburzony, że ty taką nędzną kreaturę uzważasz za człowieka
    "inteligentnego".
    Jest to oburzające, nie rozumię twojego postępowania, dziwię się tobie
    (i głosującym na ten typ kreatur) nie po raz pierwszy zresztą....'

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/