  • 81. Data: 2010-06-15 22:32:28
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > czyli towarzystwo bez
    > głębszej wizji polityczno ekonomicznej (patrz ostatnia wypowiedź
    > Skippiego)

    Natomiast jeżeli chodzi o osatnio wyrysowane przez Skipp'yego kreski z
    100%-owo trafionymi wsparciami - tutaj chylę czoła, pełen szacunek.
    Po prostu majstersztyk.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 82. Data: 2010-06-15 22:41:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    > czyli towarzystwo bez głębszej wizji polityczno ekonomicznej (patrz
    > ostatnia wypowiedź Skippiego)

    OK ja Ci to jeszcze streszczę.
    Ja już kompletnie nie wierzę politykom, żadnym.
    Przekonałem się, że w razie kich życiowej wszyscy poza nielicznymi wyjatkami
    maja to w dupie.
    Jestem za stary żeby walczyć o poprawę świata dla wszystkich.
    W ten sposób moge zmarnować resztę życia i zostawić dzieci na lodzie.
    A więc mój cel to poprawa życia dla mojego dziecka i mojej rodziny.
    Ponieważ zaś z tego socjalistycznego spektru LSD PSL PIS i ostatnio coraz
    bardziej PO nikt mi nie odpowiada i w nikogo nie wierzę, to kieruję sie
    sympatią.
    I wg tejże nie lubię Jara.
    I gdyby nie wasze wruzty polityczne, nie majace kompletnie nic wspólnego z
    giełdą, to bym ani słowa nie pisnął o tej całej bandzie darmozjadów.

    Z grubsza tyle bo mi się nie chce tego rozwijać.

  • 83. Data: 2010-06-15 22:46:47
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Tragedia.
    > W głowie mi się nie mieści, e ten sentyment powraca...

    Powiem ci że za każdym razem przyklaskuje, gdy Łukaszenka wtraca do
    pierdla unijnych szpicli typu Angelika Borys.
    Marzy mi się taki przywódca który powypierdala na zbity pysk
    sponsorowane przez niemieckio-zachodnie koncerny medialne (typu Bauer)
    antypolskie i proniemieckie tuby propagandowe w stylu RMF FM i Agora
    Radio Eska Radio Zet itd. obsadzone szpiclami WSI i robiące wodę z
    mózgu moim krajanom....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 84. Data: 2010-06-15 22:50:33
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    No i przez to na trzeźwo patrzę, jak paru gości zaangażowanych w kampanię
    wyborcza wali propagandę.
    Czy tu ktokolwiek zakłada wątki antypisowskie i antykaczyńskie?
    Ty wyglądzasz na szczerego, piszesz co Ci płynie z serca, ale oni Cie
    regularnie robią w bambuko.
    Tacy goście są wykorzystywani.
    Tylko ze jak Ty pójdziesz komus dowalić pod wpływem tego w co uwierzyłeś z
    ich bredni, to sie okaże że ich wszystkich nie ma.
    No ale to wybór fajterów.

    Tak to widzę.

    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2010-06-15 23:06:33
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > I gdyby nie wasze wruzty polityczne, nie majace kompletnie nic wspólnego z
    > giełdą, to bym ani słowa nie pisnął o tej całej bandzie darmozjadów.

    Masz rację drogi Skippy, zdecydowanie za dużo tych politycznych wrzut
    które mogą zniechęcać osoby z zewnątrz zainteresowane tylko giełdą.
    Niemniej dzięki (dla całego grona) za ciekawą polemikę (pomimo
    oczywistych różnic).

    P.S. Opierdol należy się również Sławkowi XXL-owi który rozpoczął
    kolejny polityczny wątek.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 86. Data: 2010-06-16 04:50:36
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Czy tu ktokolwiek zakłada wątki antypisowskie i antykaczyńskie?
    > Ty wyglądzasz na szczerego, piszesz co Ci płynie z serca, ale oni Cie
    > regularnie robią w bambuko.

    A co, XXL nie zakłada takich wątków. A może tragedia smoleńska to
    jakis miraż, i przegłosowanie braku miedzynarodowej komisji przez PO
    to jakaś fatamorgana ?.

    Skippy ta twoja PO powiązana z WSI jest tak samo groźna jak i PiS
    którego nie trawisz, a może i nawet groźniejsza, gdyż nie
    reprezentuje Polskich interesów, a pcha mój naród w prosto objecia
    obcych ościennych mocarstw. Te durne propagandowe hasła zasłyszane w
    proniemieckiej Interi i RMF-fie czy tam w Fakcie typu że Putin a to
    gołymi rękami uśmiercił tygrysa, a to kurwa coś tam zrobił innego jak
    tytan, a to że Sarko pierdnął w kierunku Carli Bruni dwa albo trzy
    razy to myślisz komu mają służyć - Polakom ?. Durna tandetna
    propaganda sponsorowana przez niemiecki rząd (konkursy z kumulacją w
    RMF-ie) która niestety chwyta i dociera do celu. Im tylko chodzi o to
    żebyś ich słuchał - i słuchasz jak ten baran idący na rzeź który
    pomimo faktów typu śmierć swojego włsnego prezydenta na ziemi
    katyńskiej nie sprzeciwia się Ruskiemu graniu w chuja w kwestii
    wyjasnienia katastrofy.....

    Jak możesz głosować na takie ścierwo zwane Palikotem które swój sukces
    zawdzięcza kontaktom z WSI (polowania z Bronkiem na niedźwiedzie na
    Ruskiej ziemi, Baltona). Nie wiem dziwię ci się mocno. Ten jego sukces
    gospodarczy to nic innego jak przechowywanie i trzymanie pieczy nad
    pieniądzami razwiedki.

    Jak będzie ten Palikocik zbyt mocno skakał to skończa z nim jak
    skończyli z Ireneuszem Sekułą, który to będąc milionerem
    "teoretycznie" ni stąd ni zowąd palnął sobie w brzuch:

    Rocznica Balcerowicza

    "[...] Wprawdzie mimo stworzenia takich monopolistycznych warunków,
    nie wszystkim szczęście dopisało i taki na przykład Ireneusz Sekuła
    musiał aż trzy, czy nawet cztery razy do siebie strzelać, zanim
    pożegnawszy się z rodziną, popełnił samobójstwo [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 87. Data: 2010-06-16 05:19:29
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]
    > regularnie robią w bambuko.

    jakis miraż, i przegłosowanie braku miedzynarodowej komisji przez PO

    XXl jest jeden a was siedmiu.

    no tak

    reprezentuje Polskich interesów, a pcha mój naród w prosto objecia
    obcych ościennych mocarstw.

    Nie chce ciagnąć, powstaje tylko pytanie co pis czy jego prezydent LK zrobił
    przeciwko

    [cut]

> [...]
    Ruskiej ziemi, Baltona). Nie wiem dziwię ci się mocno. Ten jego sukces
    gospodarczy to nic innego jak przechowywanie i trzymanie pieczy nad

    To pomówienia, takie same jak rzekome deale PC, ARTB, kwestia Telegrafu,
    Expresu Wieczornego czy jakiejś tam fundacji PIS ze spółkami z Izraela.
    Zresztą co z tego, że polowali w Rosji?
    A pobyt Tadka w Niemczech?

    skończyli z Ireneuszem Sekułą, który to będąc milionerem
    "teoretycznie" ni stąd ni zowąd palnął sobie w brzuch:

    Własnie dlatego nie zagłosuje na oszołomów.
    Im wolno kłamać i manipulować, Palikota proponujesz odstrzelić.
    Sory.

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2010-06-16 07:12:36
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Własnie dlatego nie zagłosuje na oszołomów.
    > Im wolno kłamać i manipulować, Palikota proponujesz odstrzelić.
    > Sory.
    > Własnie dlatego nie zagłosuje na oszołomów.

    Skippy jak zwykle nie zrozumiałeś o czym ja mówię. Sekułę odstrzelili
    partyjni koledzy od brudnej roboty z WSI. Pewnie chuj jebany był za
    bardzo pazerny .....

    Ja ci nie każe głosować na kolgokolwiek. Zrób tylko dla mnie jedno
    jako kolegi. Nie popieraj tej pookrągłostołowej bandy, i nie daj
    okazji do kpin z Polaków Putinowi i Anieli, bo pomyśl co oni o sobie o
    der "Polacke"

    "Nie dość że ordynarnie odstrzeliliśmy IM prezydenta, to jeszcze
    barany na GŁOSUJĄ na szych ludzi.
    Całkowite z nich tumany...... "

    Niki Lauda obraził Roberta Kubicę
    http://sport.onet.pl/f1/niki-lauda-obrazil-roberta-k
    ubice,1,3225940,wiadomosc.html

    "[...] Przed wyścigiem o GP Monako Lauda obraził Kubicę, używając w
    stosunku do niego określenia "Polacke" [...]".

    Ech jaka skuteczna jets ich propaganda, jak oni ci mózg wyprali
    Skippy....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 89. Data: 2010-06-16 07:31:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Ech jaka skuteczna jets ich propaganda, jak oni ci mózg wyprali
    >Skippy....

    To jest naprawdę dobre :)))

    --
    marfi

  • 90. Data: 2010-06-17 14:18:10
    Od: dejf <d...@a...pl>

    > Ech jaka skuteczna jets ich propaganda, jak oni ci mózg wyprali
    > Skippy....

    Poczytaj posty skippiego sprzed paru lat to sie dowiesz jak bardzo sie
    mylisz.