  • 1. Data: 2012-03-06 11:36:12
    Temat: JADowitw plemię JARkowe...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak powszechnie wiadomo [chyba wiadomo...] jestem w mBanku
    ze swoim komórkowym urządzeniem przenoszącym głos. Jak od
    teraz wiadomo, mam trudności z pakietowaniem... Ponieważ mi
    zależało, odczytałem (nawet bez lupy) to, co dało się odczytać
    z telefonu i w efekcie ściągnąłem ,,na komputer'' dwa pliki

    KBtoken.jar 31 876 bajtów
    KBtoken.jad 301 bajtów

    które wrzuciłem do telefonu za pośrednictwem nowoczesnej
    technologii BT i chcę zapytać, co mam dalej z tym uczynić. :)

    -=-

    W tokenie Eurobanku mam trzy pliki:

    TokenGSM.jad
    TokenGSM.jar
    TokenGSM_m_cerbtoken.rms

    -=-

    Jako jednostka przezorna, wole zapytać, niż popsuć.
    (bo pewnie i tak popsuję)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-03-06 14:17:59
    Temat: Re: JADowitw plemię JARkowe...
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    Twoje dalsze postępowanie z owymi plikami uzaleznione jest od marki i
    modelu Twojego urządzenia przenośnego. Niektóre modele wymagają
    uruchomienia pliku .jad, inne nie.

  • 3. Data: 2012-03-06 16:25:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    : "Gieniu" a...@y...goo
    glegroups.com

    : Twoje dalsze postępowanie z owymi plikami uzaleznione jest od
    : marki i modelu Twojego urządzenia przenośnego. Niektóre modele
    : wymagają uruchomienia pliku .jad, inne nie.

    A tym urządzeniem może być notebook? Jakiś telefon softowy pod WXP?
    Jakiś emulator czy emulgator?

    -=-

    Odpaliłem ten token (KB mówi, że potrafi wysłać kolejny, więc niewiele
    tracę w razie niepowodzenia) i po odpaleniu mam możliwość wpisani co
    najwyżej 8 cyfr kodu aktywującego, podczas gdy mam wpisać 16 cyfr.

    Później chyba i tak token zechce pogadać via net.

    Mogę ściągnąć token na inny numer (na inną SIMkartę, w ,,zwykłej''
    sieci) ale na mój aparat telefoniczny (na kartę pamięci mikro/mini/SD)
    i aktywować go tam, po czym odpalać, gdy w telefonie będzie już moja
    karta SIM, ale czy to dobrze poskutkuje -- trudno zgadnąć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-03-06 17:19:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jj5dpj$pph$...@i...gazeta.pl

    > : "Gieniu" a...@y...goo
    glegroups.com

> [...]

    > tracę w razie niepowodzenia) i po odpaleniu mam możliwość wpisani co
    > najwyżej 8 cyfr kodu aktywującego, podczas gdy mam wpisać 16 cyfr.

    Wpisałem 16 cyfr. Ale token chce dostać się do sieci.
    I oczywiście nie udaje się to.

    > Później chyba i tak token zechce pogadać via net.

    Zechciał.

    .-------------------------.
    | Błąd połączenia, |
    | sprawdź ustawienia |
    | połączenia z |
    | internetem lub uruchom |
    | aplikację ponownie. |

    Zamknij

    -=-

    I aby było jasne -- jakiś internet chodzi. Mam na to 20 MB za free.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'