  • 1. Data: 2007-01-13 16:56:58
    Temat: JAk to jest z wyciągami w LUKAS Banku?
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    Witam

    Chcialem zmienic formę wyciągu ze skróconego na szczegółowy (wyciągi
    skrócone są makabrycznie nieczytelne) oto jaką odpowiedź otrzymalem mailem z
    banku:

    "zmiany rodzaju wysyłanego wyciągu może Pan dokonać na LUKASlinii 0801 33 00
    00; 071 35 49 009 lub w dowolnej placówce bankowej. Z tytułu tej zmiany nie
    są pobierane prowizje. Pozdrawiam"

    Tymczasem dzwoniąc juz kilkakrotnie na infolinie pani stanowczo i
    kategorycznie twierdzi ze " z tego co ona wie bank przesyla tylko i
    wylacznie wyciagi skrocone"?

    Jak jest naprawde!!!

    Jestem wlascicielem e-konta!!!!

  • 2. Data: 2007-01-13 17:30:06
    Temat: Re: JAk to jest z wyciągami w LUKAS Banku?
    Od: " efker" <e...@g...pl>

    > Tymczasem dzwoniąc juz kilkakrotnie na infolinie pani stanowczo i
    > kategorycznie twierdzi ze " z tego co ona wie bank przesyla tylko i
> [...]

    Pani z infolinii ma oczywiscie rację.W Lukas Banku dostepne sa tylko wyciągi
    skrócone. Rodzaj konta nie ma w tym przypadku znaczenia.
    Pozdrawiam
    efker

  • 3. Data: 2007-01-13 19:09:07
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 16:56:58 +0000 (UTC), Józef napisał(a):

> [...]
    >
    > Tymczasem dzwoniąc juz kilkakrotnie na infolinie pani stanowczo i
    > kategorycznie twierdzi ze " z tego co ona wie bank przesyla tylko i

    Pani na infolini oczywiście kłamie. Można to zmienić z poziomu strony
    internetowej. Logujesz się na własne konto, wchodzisz w zakładkę Lista
    kont/Informacje o koncie/Wyciągi i klikasz na przycisk zmień. Zmiana
    szczegółowości wyciągu jest bezpłatna, natomiast zmiana daty generowania
    tegoż wyciągu już coś kosztuje (nie pamiętam ile...).

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-01-14 08:40:31
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

> [...]
    > szczegółowości wyciągu jest bezpłatna, natomiast zmiana daty generowania
    > tegoż wyciągu już coś kosztuje (nie pamiętam ile...).

    Ale czy w przypadkiu e-konta tez to moge zrobic - bo niestety w zakładce
    wyciągi nie ma opcji zmień????????

  • 5. Data: 2007-01-14 14:47:23
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Sun, 14 Jan 2007 08:40:31 +0000 (UTC), Józef napisał(a):

    > Ale czy w przypadkiu e-konta tez to moge zrobic - bo niestety w zakładce
    > wyciągi nie ma opcji zmień????????

    Ja także posiadam e-konto i wyraźnie widać przycisk zmień w prawym dolnym
    rogu strony... Nie wiem dlaczego ty go nie masz... Sprawdź dokładnie czy
    jesteś w tym menu o którym piszę (Lista kont/Informacje o koncie/Wyciągi)

    pozdr

  • 6. Data: 2007-01-14 21:42:31
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

> [...]
    > jesteś w tym menu o którym piszę (Lista kont/Informacje o koncie/Wyciągi)

    No niestety nie mam w tym menu tego przycisku czemu???????

  • 7. Data: 2007-01-15 17:37:44
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Józef " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No niestety nie mam w tym menu tego przycisku czemu???????

    A masz dostęp z tokenem czy bez tokena?

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 8. Data: 2007-01-16 05:35:57
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Zmiana szczegółowości wyciągu jest bezpłatna, natomiast
    > zmiana daty generowania tegoż wyciągu już coś kosztuje (nie
    > pamiętam ile...).

    A mi ściągnęli 10zł za samą zmianę typu wyciągu, więc albo mnie
    orżnęl albo sami nie wiedzą jak się mają. Jeśli mnie kiwnęli to
    czeka mnie reklamacja. Może mnie ktoś oświeci jak się wykonuje
    reklamacje w Lukasie, bo na ich stronie nic konkretnego nie
    znalazłem.

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 9. Data: 2007-01-16 08:52:42
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    dostęp jest bez tokena!!!!!!!!

  • 10. Data: 2007-01-16 09:50:04
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 08:52:42 +0000 (UTC), Józef napisał(a):

    > dostęp jest bez tokena!!!!!!!!

    Więc może tutaj jest przyczyna :)