  • 11. Data: 2007-01-16 09:50:27
    Temat: Re: JAk to jest z wyciągami w LUKAS Banku?
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 05:35:57 +0000 (UTC), ab napisał(a):

    > A mi ściągnęli 10zł za samą zmianę typu wyciągu, więc albo mnie
    > orżnęl albo sami nie wiedzą jak się mają. Jeśli mnie kiwnęli to
    > czeka mnie reklamacja. Może mnie ktoś oświeci jak się wykonuje
    > reklamacje w Lukasie, bo na ich stronie nic konkretnego nie
    > znalazłem.

    Chyba telefonicznie można złożyć.

  • 12. Data: 2007-01-17 10:50:12
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czeka mnie reklamacja. Może mnie ktoś oświeci jak się wykonuje
    > reklamacje w Lukasie, bo na ich stronie nic konkretnego nie

    To jest raczej nie możliwe, bo już kilka razy zmieniałem typ wyciągu przez
    internet i jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, abym został obciążony jakąś
    prowizją. Zadzwoń do nich i spytaj, ale podejrzewam, że jednak zmieniłeś
    datę tego wyciągu... Inaczej tej prowizji byś nie miał!

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 13. Data: 2007-01-18 05:59:01
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

> [...]
    > nich i spytaj, ale podejrzewam, że jednak zmieniłeś datę
    > tego wyciągu... Inaczej tej prowizji byś nie miał!

    Zgłosiłem reklamację i czekam. Mają 14 dni na odpowiedź. Się
    okaże.

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 14. Data: 2007-01-31 05:56:01
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Zgłosiłem reklamację i czekam. Mają 14 dni na odpowiedź. Się
    > okaże.

    Się okazało, że pobrali niesłusznie. Czyli zdarza im się a może
    po prostu był błąd w oprogramowaniu.