  • 11. Data: 2007-11-26 21:15:22
    Temat: Re: JAk to obliczyć co się bardziej opłaca!!!!
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    coś nie wychodzi

    wyszło 4218 - toż to jakaś głupota?

    o co to chodzi albo jak zinerpretować wynik

  • 12. Data: 2007-11-26 21:15:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > W pierwszym wierszu wpisujesz 6600,a w kolejnych 22 po -330. Stopa
    > procentowa to zalozone 4,5%/12.

    A tak na marginesie to rata bedzie wyzsza niz 300, bo to sam kapital. Musisz
    wpisac cala rate kapitalowo-odsetkowa. Jak NPV wyjdzie dodatnie to
    zarabiasz, jak ujemnie to... sam zgadnij ;).

    MK

  • 13. Data: 2007-11-26 21:18:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał R." <m...@s...pl> wrote in message
    > coś nie wychodzi
    >
    > wyszło 4218 - toż to jakaś głupota?
    >
    > o co to chodzi albo jak zinerpretować wynik

    Musiales cos zle wpisac. Jako wartosc trzeba zaznaczyc wszystkie 23 komorki.

    MK

  • 14. Data: 2007-11-26 21:24:46
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    no i co po wklepaniu dokładnych danych wyszło mi dokładnie 4194,33 zł

    o co tu chodzi?

  • 15. Data: 2007-11-26 21:26:02
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    a tak a propos czy stopa % w ym npv powinna byc wpisanie przypadkiem nie
    jako 4,50 - wtedy wychodzi 1187 zł - jakoś bardziej logicznie!!!!

  • 16. Data: 2007-11-26 21:29:18
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    ale jakie 23 komórki

    łącznie z 6600 i 22 po -300

  • 17. Data: 2007-11-26 21:31:09
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    ok wyszło 1187,88 zł

  • 18. Data: 2007-11-26 21:32:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    >a tak a propos czy stopa % w ym npv powinna byc wpisanie przypadkiem nie
    > jako 4,50 - wtedy wychodzi 1187 zł - jakoś bardziej logicznie!!!!

    Nie. Przy danych 6600 i 23 po -300,mi wychodzi 275,25 pln (formula
    "=NPV(0,045/12;A1:A23)"). Masz jakiegos dziwnego excela ;).

    MK

  • 19. Data: 2007-11-26 21:38:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Nie. Przy danych 6600 i 23 po -300,mi wychodzi 275,25 pln (formula
    > "=NPV(0,045/12;A1:A23)"). Masz jakiegos dziwnego excela ;).

    Oczywiscie przeplywow po -300 ma byc 22, a nie 23... :)

    MK

  • 20. Data: 2007-11-26 21:40:37
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    dobra ok tez mi tyle wyszło

    ale teraz interpretacja coś mi tu nie gra

    oznaczłoby to że z trzymania przez pawie 2 lata pieniędzy na koncie - bądź
    co bądź większość kredytu leży na koncie i procentuje i z tego miałbym tylko
    275 zł

    pomóż jeszze w interpretacji

    bank naliczył mi odsetek dokładnie 216,99 zł