  • 21. Data: 2010-06-17 19:31:20
    Temat: Re: JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:knnk16dafea37vgg992hjgaa02hill3vgp@4ax.com...
    Thu, 17 Jun 2010 08:11:23 +0000 (UTC), w <hvclbb$cke$1@inews.gazeta.pl>, " "
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > każdemu bliskie. Wystarczy chwilę pomyśleć - dla każdego ważna jest
    > rodzina,
    > każdy chce wiedzieć na co pracuje i nikt nie chce płacić niewolniczych
    > podatków. A więc nic prostszego - wystarczy zagłosować na JKM :)

    Niech JKM wykaże się najpierw na stanowisku sołtysa, wójta czy burmistrza.
    A nawet prezydenta (miasta).

    ============

    Wałęsa, Jaruzelski, Kaczyński i Kwaśniewski w którym roku byli sołtysami?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2010-06-17 19:34:56
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ależ masz refleks. Tu są zmiennicy. Znamy tu kilku śpiochów. Odezwą się
    > wkrótce, np po wizycie w Polsce u dentysty.
    >
    > pozdrawiam
    > kc

    Dodam jeszce. Dziwi mnie robienie propagandy tutaj, to tylko ok. 100
    potencjalnch głosów. Jak czytać wobec tego inne fora internetowe? Najlepiej -
    nie czytać.

    kc

  • 23. Data: 2010-06-17 21:25:31
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 17 Jun 2010 21:26:48 +0200, Jan Werbiński
    <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    >Korwin ma sporą popularność wśród ludzi inteligentnych.

    ...uważają zwolennicy Korwina. Podobnie o sobie myśli Platforma. PiS,
    jakkolwiek zabawnie by to brzmiało, uważa się za partię uczciwych.
    Wszystko to określa się zbiorczym mianem "narcyzm".

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 24. Data: 2010-06-17 21:30:38
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 17 Jun 2010 08:11:23 +0000 (UTC), " "
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Rzeczowy, z pasją, od wielu lat wierny wartościom, które tak naprawdę są
    >każdemu bliskie.

    A mimo to nikt na niego nie głosuje. Prawda, jakie dziwne? Pewnie
    jakiś spisek stoi za tym, że taki fajny kandydat nie wygrywa.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 25. Data: 2010-06-17 21:32:23
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > ...uważają zwolennicy Korwina. Podobnie o sobie myśli Platforma. PiS,
    > jakkolwiek zabawnie by to brzmiało, uważa się za partię uczciwych.
    > Wszystko to określa się zbiorczym mianem "narcyzm".

    Uważają ludzie potrafiący analizować rzeczywistość.

  • 26. Data: 2010-06-17 21:34:55
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > A mimo to nikt na niego nie głosuje. Prawda, jakie dziwne? Pewnie
    > jakiś spisek stoi za tym, że taki fajny kandydat nie wygrywa.

    Tłum jest głupi.
    Tłum demokratycznie wybrał np NSDAP i Hitlera.

    Wystarczy naobiecywać, a hołota wierzy.

  • 27. Data: 2010-06-17 23:41:05
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 17 Jun 2010 23:34:55 +0200, Jan Werbiński
    <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    >Tłum jest głupi.
    >Tłum demokratycznie wybrał np NSDAP i Hitlera.

    Kłamstwo powtórzone tysiąc razy nie staje się prawdą, nawet jeśli
    powtarzać je za Korwinem. Hitler nigdy nie zdobył władzy w
    demokratycznych wyborach. Najbardziej zbliżył się w 1933, gdy po
    pożarze Reichstagu przekonał prezydenta Hindenburga do utrącenia
    partii komunistycznej, będącej wówczas głównym konkurentem politycznym
    nazistów. A żeby mimo wszystko ustrzec się wypadków i niewłaściwego
    rezultatu, liczenia głosów pilnowali chłopcy z SS i SA. I nawet
    w tych, z założenia nieuczciwych, wyborach NSDAP nie zdobyła ani
    większości głosów, ani większości mandatów w Reichstagu.

    W czasach, gdy wybory w Republice Weimarskiej były jako tako wolne,
    NSDAP była w parlamencie partią opozycyjną. Największą, ale
    opozycyjną.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 28. Data: 2010-06-18 00:34:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 17 Jun 2010 23:32:23 +0200, Jan Werbiński
    <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    >Uważają ludzie potrafiący analizować rzeczywistość.

    Akurat ludzie potrafiący analizować rzeczywistość mają świadomość,
    że Korwin jest niespełnionym artystą kabaretowym, politykiem tego
    samego kalibru, co szef komitetu Gamonie i Krasnoludki Waldemar
    Fydrych (z tym, że Fydrych wie, że jest błaznem, a Korwinowi wydaje
    się, że jest poważny).

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 29. Data: 2010-06-18 04:22:01
    Od: x <l...@p...fm>

> [...]
    > samego kalibru, co szef komitetu Gamonie i Krasnoludki Waldemar
    > Fydrych (z tym, że Fydrych wie, że jest błaznem, a Korwinowi wydaje

    Taaaak.... za to powaznymi politykami to sa oszusci, kretacze, hipokryci
    na uslugach korporacji co najwieksze swinstwa ubieraja w ladne slowka ,
    maja media i super pijarowcow zeby omamiac tlumy oraz tych niby
    madrzejszych, ktorzy wierza, ze za calym tym bagnem kryje sie np,
    madrosc, patriotyzm, dbalosc o ludzi itp itd

  • 30. Data: 2010-06-18 05:31:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "x" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > maja media i super pijarowcow zeby omamiac tlumy oraz tych niby
    > madrzejszych, ktorzy wierza, ze za calym tym bagnem kryje sie np, madrosc,

    O! bardzo dobrze.