  • 11. Data: 2009-05-15 21:28:04
    Temat: Re: JKR: 70 mld zl transfer do Polski
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Jeszcze raz ci powtarzam drogi Sławku te twoje 70mld przez około 70
    miesięcy to jest tyle o ile Zyta potrafiła zwiększyć z budżetu w jeden rok.

    Drogi Endriu - możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób Z.Gilowska "potrafiła
    zwiększyć budżet o 70 mld zł w jeden rok" ???
    Znała jakieś magiczne zaklęcia?

  • 12. Data: 2009-05-15 22:11:08
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Gonzo <g...@n...net> napisał(a):

    > To w PL juz brakuje ludzi do pracy?

    Jeżeli przyjdzie ci poczekać na konsultację u lekarza specjalisty 3
    miesiące, to się dowiesz. Brakuje ludzi z głową, bo głupków jest dość.

    kc

  • 13. Data: 2009-05-15 22:12:07
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Drogi Endriu - możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób Z.Gilowska "potrafiła
    > zwiększyć budżet o 70 mld zł w jeden rok" ???
    > Znała jakieś magiczne zaklęcia?

    Drogi Sławku w którymś roku za panowania PiS-u dochody do budżetu skoczyły z
    200 na 250 mld zł (jesli dobrze pamiętam).... Miałem to kiedyś na swojej
    stronce umieszczone, dokładnie zerżnięte z ustawy budżetowej MF ....

    Oczywiście wydatki też wtedy odpowiednio skoczyły no i 30 miliardowa
    "kotwica" też się pojawiła, niemniej jednak skok dochodów w budżecie o 50
    mld zł w jednym roku był faktem ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2009-05-15 22:21:46
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message
    > Jeżeli przyjdzie ci poczekać na konsultację u lekarza specjalisty 3
    > miesiące, to się dowiesz. Brakuje ludzi z głową, bo głupków jest dość.

    Ale to przeciez ponoc sami nieudacznicy wyjechali?

  • 15. Data: 2009-05-15 22:31:33
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Gonzo <g...@n...net> napisał(a):

    > Ale to przeciez ponoc sami nieudacznicy wyjechali?

    Gdyby było jak mówisz, to kto by nami rządził? :-)

    kc

  • 16. Data: 2009-05-16 13:07:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > Oczywiście wydatki też wtedy odpowiednio skoczyły no i 30 miliardowa
    > "kotwica" też się pojawiła, niemniej jednak skok dochodów w budżecie o 50

    jesli byli jakies extra dochody panstwa to Lepper z Giertychem je zaraz
    wyzerali jak konie owies
    w stajni. Nie mam nic do p.Zyty Gilowskiej- to fajna kobitka i doskonaly
    minister finansow.
    Tym niemniej taki np KGHM, kura co znosi zlote jajka, nie mogl ani
    jednego takiego jajka zachowac
    na czarna godzine. A przeciez wiadomo: kto nie inwestuje ten zginie.

    fatso

  • 17. Data: 2009-05-16 21:15:04
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

[...]

    Ale Ty napisałeś, że: "Zyta Gilowska potrafiła zwiększyć dochody do
    budżetu.....". Napisz konkretnie jakie reformy zostały wtedy przeprowadzone
    przez Z.Gilowską, że tak silnie wzrosły dochody budżetowe.

  • 18. Data: 2009-05-16 21:26:53
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > przeprowadzone
    > przez Z.Gilowską, że tak silnie wzrosły dochody budżetowe.

    Zaoytaj Zytę, ona wtedy układała budżet....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2009-05-16 21:41:35
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Zapytaj Zytę, ona wtedy układała budżet....

    No, raczej jej nie zapytam osobiście :-)
    Ale wiem, że poza obniżeniem składki rentowej (co oznaczało zwiększenie
    deficytu budżetowego) rząd PIS żadnych reform nie przeprowadził.
    Chyba, że Z.Gilowska powiedziała: "hokus, pokus marokus" i.....do budżetu
    wpadło dodatkowo 50 mld zł.

  • 20. Data: 2009-05-16 21:44:42
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > deficytu budżetowego) rząd PIS żadnych reform nie przeprowadził.
    > Chyba, że Z.Gilowska powiedziała: "hokus, pokus marokus" i.....do budżetu

    Przeanalizuj sobie ustawy budżetowe za czasów PiS-u - a znajdziesz
    odpowiedź....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/