  • 91. Data: 2011-12-18 15:08:47
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zapadające w ciągu roku papiery to 11,5 mld euro tak pokazuje Bank of
    > Portugal. Pewności nie mam. Bo ciężko coś rozszyfrować w wersji
    > angielskiej.
    > http://www.bportugal.pt/EstatisticasWeb/(S(10w23wibk
    2sls445up5dhtnt))/SeriesCronologicas.aspx

    Nie wiem kolego Root czy to jest dobry pomysł z ta pożyczką. Z Unii
    dostaliśmy za 7 lat (przy tej całej jebanej propagandzie od której aż uszy
    puchną) na czysto 35 mld, a ty w ciągu roku chcesz bankrutom pożyczać 17
    bez zająknięcia ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 92. Data: 2011-12-18 15:09:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > puchną) na czysto 35 mld, a ty w ciągu roku chcesz bankrutom pożyczać 17

    <http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/progra
    my_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/tabela_tra
    nsfery_pazdziernik_2011.pdf>

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 93. Data: 2011-12-18 17:37:50
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 16:09:36 +0100, Endriu napisał(a):

    > <http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/progra
    my_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/tabela_tra
    nsfery_pazdziernik_2011.pdf>

    Ja wszędzie czytam o 6,5 mld. Gdzieś napisano, że mamy pożyczyć 10mld na
    ratowanie Portugalii, ale myślałem, że to 10 to całość a nie dodatkowo!

  • 94. Data: 2011-12-28 17:19:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Nie ma to jak porządny palikociarski deal ....

    Pożyczmy MFW całość naszych rezerw walutowych
    <http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/44730,pozy
    czmy-mfw-calosc-naszych-rezerw-walutowych>

    "[...] Tę paradoksalną sytuację bardzo obrazowo opisała prof. Zyta Gilowska,
    członek RPP. Polska kupiła sobie za wspomniane 200 mln zł rocznie prawo do
    korzystania z wody ze studni (jeżeli będzie korzystała z tej wody zapłaci
    dodatkowe przynajmniej 5-6% jej wartości rocznie) i jednocześnie sama chce
    dolewać do tej studni wody, za co MFW zapłaci nam nie więcej niż 2-3%
    rocznie od ilości wlanej wody. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 95. Data: 2012-01-01 08:03:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    We wszystkich tych sodomickich spektaklach urządzanych przez czerwoną hołotę
    brakuje mi tylko prawdziwego postawienia "kropki na i". Kiedy wreszcie poseł
    Palikot z swoim kolega Kaliszem pokażą, że mają jaja i wypną swoje tłuste
    dupska i na oczach paradujących wreszcie zostaną porządnie w te swoje dupska
    wyruchani ?.

    Parada Równości 2011 na ulicach Warszawy
    http://www.youtube.com/watch?v=SOY0lVekoWg&feature=r
    elated

    Skipy, Totus kiedy zabacze was z posłem Kaliszem i Palikotem na paradzie
    miłości jak pedały wpychają w wasze dupska kutasy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 96. Data: 2012-01-01 08:11:15
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > Skipy, Totus kiedy zabacze was z posłem Kaliszem i Palikotem na paradzie
    > miłości jak pedały wpychają w wasze dupska kutasy ?.

    I niechże ten Palikot sie wreszcie określi czy woli to on chodzić na randki
    z Edytą Herbuś ....

    Palikot porwał Herbuś!
    http://www.fakt.pl/Palikot-porwal-Herbus-,artykuly,7
    4546,1.html

    ... czy może woli oglądac uciętego kutasa posła/posłanki Grodzkiej ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 97. Data: 2012-01-01 11:13:50
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sun, 1 Jan 2012 09:03:07 +0100, Endriu napisał(a):

    > Skipy, Totus kiedy zabacze was z pos?em Kaliszem i Palikotem na paradzie
    > mi?o?ci jak peda?y wpychaj? w wasze dupska kutasy ?.

    Mein Gott! To Ty też spożywasz Endriu ;(

  • 98. Data: 2012-01-01 12:57:21
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Mein Gott! To Ty teý spoýywasz Endriu ;(

    No bo brakuje mi wůaúnie tej "kropki nad i" jak oglŕdam te spćdy kolego
    Root.

    Tak niby ten Kalisz z Palikotem wielbiŕ "kochajŕcych inaczej" i organizujŕ
    im sodomickie parady równoúci, a kaýdy jednak radarowo z oczami na okoůo
    gůowy pilnuje swojego dupska ýeby go który "kochajŕcy inaczej" przypadkiem
    nie zapiŕů ...

    Niech sić kurwa wypnŕ jeden z drugim i pokaýŕ co to jest prawdziwa "wolna"
    miůoúă, co byúmy wiedzieli ýe to tak naprawdć a nie tylko na pokaz, i ze
    nie jest to z ich strony tylko kolejny szwindel towarzystwa które swego
    czasu na ziemiach Polski wprowadzaůo socjalizm poprzezWojskowŕ Radć Ocalenia
    Narodowego ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 99. Data: 2012-01-01 13:03:34
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Mein Gott! To Ty tez spozywasz Endriu ;(

    No bo brakuje mi wlasnie tej "kropki nad i" jak ogladam te spedy kolego
    Root.

    No bo niby tak niby ten Kalisz z Palikotem wielbia "kochajacych inaczej" i
    organizuja
    im sodomickie parady równosci, a kazdy jednak radarowo z oczami na okolo
    glowy pilnuje swojego dupska zeby go który "kochajacy inaczej" przypadkiem
    nie zapial ...

    Niech sie kurwa wypna jeden z drugim i pokaza co to jest prawdziwa "wolna"
    milosc, co bysmy wiedzieli ze to tak naprawde a nie tylko na pokaz, i ze
    nie jest to z ich strony tylko kolejny szwindel towarzystwa które swego
    czasu na ziemiach Polski wprowadzalo socjalizm poprzezWojskowa Rade Ocalenia
    Narodowego ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 100. Data: 2012-01-01 18:40:17
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sun, 1 Jan 2012 14:03:34 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    > czasu na ziemiach Polski wprowadzalo socjalizm poprzezWojskowa Rade Ocalenia

    Czy ty Endriu czasem nie przesadzasz? Co ma socjalizm do milujących
    inaczej. To trochę głupie takie mieszanie jednego z drugim. Jeśli bedę
    bronił praw kobiet to nie znaczy, że mam się przerobić na kobitkę.

    Każdy orze jak może. Można jakoś dowalić rzadzacym albo PIS, to się dowala.
    Każdy szuka elektoratu.