  • 11. Data: 2011-10-10 12:13:08
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j6umq6$ehb$1@inews.gazeta.pl...
    > Osobiście lubię słuchać Palikota i chętnie oglądam dyskusje z jego
    > udziałem.
    > Jeszcze rok temu był całym sercem oddany PO i nagle stał się wielkim
    > przeciwnikiem partii, która go wylansowała.
    > Uważam go jednak głównie za celebrytę a nie poważnego i godnego zaufania
    > polityka.

    wykopali go dla politycznej poprawności
    i za dużo mówił o kościele

  • 12. Data: 2011-10-10 12:28:41
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Nie sądzę, że ktokolwiek go z PO wykopał. Poczuł wiatr w żagle i zaryzykował.
    Nagle zmienił nastawienie do D.Tuska o 180 stopni i zaczął go zajadle krytykować.

    Na korzyść J.Palikota można zapisać to, że nie poszedł do polityki dla
    pieniędzy. Bodaj jako jedyny z posłów przekazywał całą swoja dietę poselska na
    cele społeczne. Przynajmniej taką wersję słyszałem bodaj dwukrotnie w TVN24.
    Ale czy to wystarczy, że jego działalność polityczna przyczyni się do
    pozytywnych zmian w Polsce ?
    Przypominam, że komisja Przyjazne Państwo, którą kierował nie dokonała żadnych
    istotnych reform.
    Zajadła krytyka Kościoła w Polsce nie jest przecież najważniejszym problemem.

  • 13. Data: 2011-10-10 12:35:32
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    > pozytywnych zmian w Polsce ?

    > Przypominam, że komisja Przyjazne Państwo, którą kierował nie dokonała

    152 projekty zmian w ustawach, każdy może sam ocenić co tu istotnego
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/projkom?OpenAgent&6&
    NPP

    w tym czasie sejm naprodukował następne tysiące ustaw komplikujących prawo

  • 14. Data: 2011-10-10 12:41:12
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > wykopali go dla politycznej poprawności
    > i za dużo mówił o kościele

    Palikot to idealista i na poważnie wziął swoje zadanie w komisji "Przyjazne
    państwo". Zaczął się rzucać przy swoich projektach odbiurokratyzowujących
    gospodarkę. Jakoś nie przyjął do wiadomości, że to miało być przedstawienie.
    Zostawili go z gołą dupą przed kamerami. Myślę, że się troszkę zdenerwował.
    Odciął się swoją książką, w której pokazał, jak wyglądają mądrale bez
    spodni. Myślę, że w PO teraz wiedzą, że mocno go nie docenili. Jeszcze
    niedawno Niesiołowski mówił, ze Palikot popełnił polityczne samobójstwo
    wychodząc z PO. Palikot samotność w komisji "Przyjazne państwo" i kliencką
    pozycję wobec Tuska zamienił sobie na 40 osobowy klub. Będzie teraz wisiał
    PO przy tętnicy. Czy w koalicji, czy w opozycji. Wsadził im z jednej strony
    rozżarzony pręt zimnym końcem w dupę.

  • 15. Data: 2011-10-10 12:47:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

    > rzypominam, że komisja Przyjazne Państwo, którą kierował nie dokonała
    > żadnych istotnych reform.

    Prawo w Polsce nie robi komisja tylko większość sejmowa. Dziwne są dla mnie
    argument, ze komisja nie mogła zmienić prawa w Polsce. Takie gadanie albo
    jest mocno tendencyjne albo wynika z nie wiedzy, że żeby w Polsce zmienić
    prawo to trzeba uzyskać dla zmiany większość sejmową potem senacka i podpis
    Prezydenta RP. Zupełnie nie wiem co myśleć o ludziach, którzy mówią, że
    Palikot nic nie zmienił w przepisach będąc przewodniczącym komisji. A co w
    tym czasie zmienił w przepisach PiS? Trochę większa siła polityczna niż
    komisja. Też nic. Bo nie miał większości. Dziwny argument wymyślony przez
    telewizję.

  • 16. Data: 2011-10-10 13:17:30
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    oki
    to po co była wogóle ta komisja
    kolejna zasłona dymna?
    Palikot dał sie wmanewrować w taką atrapę?

  • 17. Data: 2011-10-10 13:26:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    PM wrote:

    > oki
    > to po co była wogóle ta komisja
    > kolejna zasłona dymna?
    > Palikot dał sie wmanewrować w taką atrapę?

    Palikot to jak mówiłem idealista. Coś chce. Pokazał w wyborach do Parlamentu
    Europejskiego, że z Lublina to wejdzie ten człowiek, którego on popiera a
    nie Tusk. Sądzę, że PO chciała wykorzystać jego energię i kreatywność nie
    dając nic w zamian. Dali mu komisje do walki z biurokracja licząc, ze się
    zamota i oczywiście sam nic nie zrobi. Skompromitują go gadając, że ma
    komisję "Przyjazne państwa" a nadal Polski PKB jest mniejszy od PKB USA.
    Palikot jak się zorientował to mu żyła wyszła.

  • 18. Data: 2011-10-10 14:20:23
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-10-2011 o 11:20:20 skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    > poza tym mamy do czynienia z tonięciem LSD, co uważam za dobry news w
    > związku z powyższym

    bardzo dobry.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 19. Data: 2011-10-10 14:29:20
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > bardzo dobry.

    Teraz to mówicie? A kto w takim razie przez tyle lat wybierał do koryta
    czerwoną swołocz doprowadzając mnie do rozpaczy?

    kc

  • 20. Data: 2011-10-10 14:34:42
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz to mówicie? A kto w takim razie przez tyle lat wybierał do koryta
    > czerwoną swołocz doprowadzając mnie do rozpaczy?

    nie mam pojęcia, ja w każdym razie nie