  • 21. Data: 2011-10-10 14:53:33
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: "RK" <r...@o...pl>

    > Palikot to idealista i na poważnie wziął swoje zadanie w komisji "Przyjazne

    Po pierwsze Palikot nie jest idealistą, tylko narcyzem. Świadczy o tym chociażby
    nazwa jego partyjki. Po drugie zapoznaj się bliżej z kulisami jego "interesów",
    w swoim środowisku miał opinię gościa który czego się nie dotknie to
    spierdzieli. Ja go jako jako celebrytę politycznego nawet lubię, wydaje się że
    na bezpośrednie pytania odpowiada prawdą. Ale nie zmienia to faktu, że uważam go
    za moralne zero. Nie dlatego, że nie kocha księży, bo mi to zwisa. Ale dlatego,
    że przed wyborami próbował swoją książką wbić Tuskowi nóż w plecy. Tusk go do
    ostatniej chwili wspierał, nigdy mu pod górkę nie zrobił. Po prostu kawał gnoja,
    ale dobrze że jest w sejmie, będzie weselej.
    RK

  • 22. Data: 2011-10-10 14:58:45
    Od: pm <x...@w...pl>

    >Skompromitują go gadając, że ma komisję "Przyjazne państwa" a nadal
    Polski PKB jest mniejszy od PKB USA. Palikot >jak się zorientował to mu
    żyła wyszła.

    jeżeli to byłaby prawda to się nawrócę na Palikota.

  • 23. Data: 2011-10-10 15:04:04
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    pm <x...@w...pl> napisał(a):

    > Polski PKB jest mniejszy od PKB USA. Palikot >jak się zorientował to mu
    > żyła wyszła.
    >
    > jeżeli to byłaby prawda to się nawrócę na Palikota.

    O, to nie problem. Wystarczy tę historyjkę podrzucić mainstreamom, i dotąd
    będą wałkować, aż się uprawdziwi.

    kc

  • 24. Data: 2011-10-10 16:09:14
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    pm wrote:

    > Polski PKB jest mniejszy od PKB USA. Palikot >jak się zorientował to mu
    > żyła wyszła.
    >
    > jeżeli to byłaby prawda to się nawrócę na Palikota.

    To są moje wnioski. Nie znam Palikota, nigdy z niem nie rozmawiałem. Oceniam
    opinie, które obowiązują w telewizjach. Śledziłem np rozwiązanie by znieść
    obowiązek przechowywania paragonów przez 5 lat. Zniesienie tego obowiązku
    zablokował Minister Finansów. Można mówić, że Palikot to pajac. Na razie
    jest skuteczny. Nie jestem jego adwokatem i nie mam takich ambicji.

  • 25. Data: 2011-10-10 16:30:10
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 10 Oct 2011 14:29:20 +0000 (UTC), " kc"
    <k...@g...pl> wrote:

    >Teraz to mówicie? A kto w takim razie przez tyle lat wybierał do koryta
    >czerwoną swołocz doprowadzając mnie do rozpaczy?

    Rozumiem, kolega sympatyk brunatnej swołoczy?

    --
    Maciej Bójko

  • 26. Data: 2011-10-10 20:16:41
    Od: pm <x...@w...pl>

    > A tam, chrzanić Palikota, Palikot mało istotny. Ważne, że Jaro
    > przegrał SZÓSTE wybory z rzędu, i pozostanie na stanowisku, żeby
    > przegrywać dalej. :)

    tiaaa
    pis 30, Palikot 10 i palikot wygrał
    i PSL wygrał.

  • 27. Data: 2011-10-10 20:31:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 10 Oct 2011 22:16:41 +0200, pm <x...@w...pl> wrote:

    >tiaaa
    >pis 30, Palikot 10 i palikot wygrał
    >i PSL wygrał.

    E... co?

    --
    Maciej Bójko

  • 28. Data: 2011-10-10 20:48:01
    Od: pm <x...@w...pl>

    W dniu 2011-10-10 22:31, Maciej Bojko pisze:

    > E... co?

    wg środków masowego przekazu palikot z 10%głosów wygrał
    i PSL tez nie przegrał.
    tylko PIS po raz kolejny przerznął, pomimo ze zgarnął 30%

  • 29. Data: 2011-10-10 20:52:01
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "pm" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wg środków masowego przekazu palikot z 10%głosów wygrał
    > i PSL tez nie przegrał.
    > tylko PIS po raz kolejny przerznął, pomimo ze zgarnął 30%

    wszystko sie zgadza, czego tu nie rozumieć?
    palikot miał nie wejść a pokonał PSL i LSD
    PSL zapiał cienko ale zebrał tyle, ze nadal utrzyma krusy i srusy
    PIS 6-ty raz przegrał walke o władze

    co tu nie gra?

  • 30. Data: 2011-10-10 21:11:06
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 10 Oct 2011 22:48:01 +0200, pm <x...@w...pl> wrote:

    >wg środków masowego przekazu palikot z 10%głosów wygrał
    >i PSL tez nie przegrał.
    >tylko PIS po raz kolejny przerznął, pomimo ze zgarnął 30%

    OK, proszę bardzo: nie "przegrał", tylko "zajął drugie miejsce" szósty
    raz z rzędu. I Jaro pozostanie na stanowisku, by jego partia ponownie
    zajęła drugie miejsce w kolejnych wyborach, i następnych... To
    znakomicie, że obu nam to odpowiada. :)

    --
    Maciej Bójko