  • 51. Data: 2011-10-18 08:30:12
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:j7jc5h$oh9$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tzreba przyznać że doradcy Palikota odnoszą sukces za sukcesem .....
    >
    > Fundamentalne pytanie
    > http://prawica.net/video/27436

    To jest prawda

  • 52. Data: 2011-10-18 09:56:17
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > To jest prawda

    Tymochowicz powiedział tu bardziej dosadną wersję słów klasyka "ciemny lud
    to kupi".
    I to jest prawda ogólna, jedna z podstaw pijaru politycznego (chyba nawet
    każdego).
    Takie na siłe przylepianie do kogoś jest mało efektowne.
    Lepiej się zastanowić w tym kontekście nad całą klasą polityczną i tym, co
    ludzie potrafią kupić z ich ust.

  • 53. Data: 2011-10-18 13:20:41
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Takie na siłe przylepianie do kogoś jest mało efektowne.

    Skippy ale powiedz prawdę, to się nawet cieszysz, że zostałes uwiedziony co
    .... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 54. Data: 2011-10-18 14:16:21
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Skippy ale powiedz prawdę, to się nawet cieszysz, że zostałes uwiedziony
    > co .... ?.

    tak, jestem zadowolny że paligniot wszedł do sejmu

  • 55. Data: 2011-10-18 15:13:42
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    > tak, jestem zadowolny że paligniot wszedł do sejmu

    Od czasu gdy zapowiedział rewolucję kulturową, ja też. Na zasadzie analogii
    skończy się ona tym, czym podobna rewolucja w Chinach - wyrokami dla bandy
    czworga: PO, PSL, SLD i RP. Amen.

    kc

  • 56. Data: 2011-10-18 15:31:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Od czasu gdy zapowiedział rewolucję kulturową, ja też. Na zasadzie
    > analogii
    > skończy się ona tym, czym podobna rewolucja w Chinach - wyrokami dla bandy
    > czworga: PO, PSL, SLD i RP. Amen.

    Żeby tylko poseł Palikot od tego swojego "brykania" nie skończył czasami jak
    Generał Potiorek ....

    Poseł Palikot jak generał Potiorek?

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 57. Data: 2011-10-18 19:51:02
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Tzreba przyznać że doradcy Palikota odnoszą sukces za sukcesem .....
    >
    > Fundamentalne pytanie
    > http://prawica.net/video/27436

    Tymochowicz to naprawdę zjawisko. Facet od nauczania polityków jak składać
    dłonie w kształt pipki (ubolewam, że m. in. Hofman na to się złapał),
    podczepia się pod każdą formację, która z niebytu rozbłyskuje na chwilę jak
    supernowa, przypisuje sobie sprawstwo tego rozbłysku i dorabia do tego
    filozoficzne teorie, np. tu:

    http://fiatowiec.nowyekran.pl/post/30400,piotr-tymoc
    howicz-w-jaskini-platona

    Kurna, czy ten naród całkiem zdurniał.
    Jestem profesjonalistą w swojej dziedzinie i nie jest mi obojętne, panie
    specjalisto od wizerunku, dla kogo pracuję. Wierzę w Boga i wiem, że dużo
    mądrzejsi od pana, specjalisto, wierzą jeszcze mocniej niż ja. Głosowałem na
    PiS i nie jestem debilem w przeciwieństwie do pana, panie specjalisto.

    kc

    PS. Endriu, te żale to nie do ciebie, chyba rozumiesz :)

  • 58. Data: 2011-10-18 19:57:49
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 18.10.2011 17:31, Endriu pisze:

    > Żeby tylko poseł Palikot od tego swojego "brykania" nie skończył czasami jak
    > Generał Potiorek ....
    >
    > Poseł Palikot jak generał Potiorek?
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=392

    jak kaczynskiego przebadaja (w koncu) to zmieni zdanie...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. swoja droga jak kierowca autobusu chce wozic 40 pasazerow to musi
    miec badania - jak ktos chce rzadzic 40mln ludzi to juz nie musi... wot
    rowni i rowniejsi...

  • 59. Data: 2011-10-18 20:13:53
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > ps. swoja droga jak kierowca autobusu chce wozic 40 pasazerow to musi
    > miec badania - jak ktos chce rzadzic 40mln ludzi to juz nie musi... wot

    A jechałeś ty kiedy autobusem? A wybierałeś sobie wtedy kierowcę?

    kc

  • 60. Data: 2011-10-18 20:22:02
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > A jechałeś ty kiedy autobusem? A wybierałeś sobie wtedy kierowcę?
    >
    > kc

    A gdyby moje pytania nie były czytelne, to w demokracji 50%+ debili wybiera
    na prezydenta równego im, 50%+ złodzei ... itd.

    kc