  • 81. Data: 2011-12-18 09:55:52
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zresztą skąd ja mam cokolwiek wiedzieć?

    Jak to chcesz wylać do studni bez dna 6 mld Euro (czy tam 17) nie wiedząc w
    jakim stanie znajduje się zbankrutowana Portugalia ?. Żeby chciaz wiedzieć
    czy jest to kropla w morzu, czy rzeczywista pomoc mogąca na coś wpłynąć, a
    tu nic - zero nulll. Nie wiesz ile potrzebują, nie wiesz ile mają, nie wiesz
    kiedy zapadalność i na jaką kwotę, takie kurna całkowite zero null na które
    mamy wydać 17 mld cięzko zarobionych Euro .

    Tak wszytsko na jebał pies, bo tak mu się uwidziało ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 82. Data: 2011-12-18 10:39:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Folksdojcze wykonują zadanie
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2318
    >
    > "[...] Podczas debaty "europejskiej" w tubylczym Sejmie, pomysł premiera
    > Tuska, by Polska przekazała około 6 mld (niektórzy powiadają, że aż 17
    > mld) euro z rezerw walutowych NBP tytułem polskiego udziału w unijnej
    > zrzutce do Miedzynarodowego Funduszu Walutowego, który dzięki temu będzie
    > mógł pożyczyć 200 mld euro na wykup śmieciowych obligacji włoskich od
    > niemieckich i francuskich banków, poparł klub PSL, park jurajski Janusza
> [...]

    Oczywiście pan Michalkiewicz jako prawdziwy Polak jak niesie swoje pieniądze
    do banku to ma wymagania. Absolutnie nie wolno pożyczać moich ciężko
    zarobionych pieniędzy bogatszym ode mnie - mówi pan Michalkiewicz. Najlepiej
    jakby pożyczyć moje pieniądze komuś kto sobie radzi dużo gorzej ode mnie -
    żąda pan Michalkiewicz. Najlepiej żeby pisał w jeszcze mniej poczytnych
    miejscach. - sugeruje pan Michalkiewicz. Ponieważ mam też zdecydowane
    poglądy na moralność to nie życzę sobie by moje pieniądze były pożyczane
    fabrykom produkującym leki do regulacji poczęć, w żadnym wypadku nie może to
    być fabryka prezerwatyw - zastrzega pan Michalkiewicz.
    Pan Michalkiewicz sobie wyobraża, że rezerwy dewizowe Polski są ułożone pod
    ścianą na przeciwko okna w gabinecie prezesa NBP. Chyba tak jednak nie jest.
    Są w obligacjach innych rządów. Wszystkie te rządy to rządy państw gdzie
    emerytura jest większa od emerytury w Polsce. Tak było również za rządów
    najlepszego prezydenta i najlepszego premiera i najlepszego prezesa NBP.

  • 83. Data: 2011-12-18 11:04:28
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 10:55:52 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    > mamy wydać 17 mld cięzko zarobionych Euro .
    >
    > Tak wszytsko na jebał pies, bo tak mu się uwidziało ....

    Za bardzo wierzysz w moc polityków. Interesy ubija ktoś inny , zdala od
    jupiterów. Nie dowiesz się o co chodzi. Ja przyjmuję, że te 6 czy 17mld ma
    znaczenie symboliczne żeby uspokoić rynki i dalej ciągnąć proces rolowania
    długów. To jest nasz "żywotny" interes. Przyjmuję więc to co proponuje mu
    TVN.

    MFW to instytycja, której celem było i jest ratowanie państw III swiata
    zbytnio zadłużonych. MFW korzysta z pieniędzy państw rozwiniętych. Robi to
    w interesie tych ostatnich.

    Wpisaliśmy się do klubu bogatych więc musimy bronić naszych interesów,
    zwłaszcza że Portugalia też należy do tego klubu.

    MFW ma swoje sukcesy: np Korea Płd, czy Argentyna. Może więc warto zaufać,
    że wiedzą co robią.

    p.s.
    Poczytaj sobie coś o koncepcjach ekonomisty Mancure Olson. O teorii
    włóczących się bandytów i osiadłych bandytów. Tymi bandytami oryginalnie
    miały być rządy. W naszej sytuacji, to całe kraje łupiące inne kraje.
    Osiadły bandyta nie może pozwolić sobie na wyginięcie swoich ofiar, bo sam
    zdechnie.

  • 84. Data: 2011-12-18 13:14:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tak było również za rządów
    > najlepszego prezydenta i najlepszego premiera i najlepszego prezesa NBP.

    Ty oczywiście totusie (z małej litery) też nie wiesz ile potrzebuje
    Portugalia ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 85. Data: 2011-12-18 13:17:22
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > MFW ma swoje sukcesy: np Korea Płd, czy Argentyna. Może więc warto zaufać,
    > że wiedzą co robią.

    No to niech czytelnie opisza co będa robić, ile mnie to będzie kosztowało
    (tzn. ile razy będziemy musieli dokonywac takie zrzutki, aż to wszytko
    jebnie tak jak w roku 1989 .....).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 86. Data: 2011-12-18 13:18:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No to niech czytelnie opisza co będa robić, ile mnie to będzie kosztowało
    > (tzn. ile razy będziemy musieli dokonywac takie zrzutki, aż to wszytko
    > jebnie tak jak w roku 1989 .....).

    Tak na słowo honoru, że wszystko będzie dobrze to ja im nie ufam ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 87. Data: 2011-12-18 13:27:02
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Przyjmuję więc to co proponuje mi TVN.

    Ja natomiast tym ..... w szczególności nie ufam.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 88. Data: 2011-12-18 13:39:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Ty oczywiście totusie (z małej litery) też nie wiesz ile potrzebuje
    > Portugalia ?.

    A po co mam to wiedzieć? Z punktu widzenia osoby średnio zainteresowanej
    finansami publicznymi (staram się tam wpłacać najmniej jak mogę i niczego
    się stamtąd nie spodziewam) to wiem, że bezpośrednio polscy urzędnicy nie są
    zaangażowani w dług Portugalii. Lokata w MFW jest przedstawiana jako pomoc
    dla krajów euro. Ale czy to prawda? MFW ciągle komuś pożycza. I na
    najbliższy czas do jego projektów brakuje 200mld euro. Czy te pieniądze,
    które wpłaci NBP są znaczone? Może pojadą do Gabonu albo innej Argentyny?.
    Ty jesteś pewien, że skończą w Portugalii. Skąd to wiesz? Może pojadą na
    Węgry. Najlepszy prezes chciał by u nas był Budapeszt. Może pieniądze NBP
    posłużą Węgrom na połączenie Dunaju z Wisłą? To będzie jakiś krok w dobrą
    stronę.
    Trzeba dodać, że NBP by wpłacić gotówkę do MFW będzie musiała sprzedać
    obligacje rządów krajów gdzie emerytura jest większa niż w Polsce i dopiero
    tak uzyskaną gotówkę wpłaci do MFW. To co jest pod ścianą w gabinecie
    prezesa nie wystarczy. Możesz to napisać panu Michałkiewiczowi.

  • 89. Data: 2011-12-18 13:44:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A po co mam to wiedzieć?

    A po gówno ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 90. Data: 2011-12-18 14:19:47
    Od: root <a...@j...com>

> [...]
    > mamy wydać 17 mld cięzko zarobionych Euro .
    >
    > Tak wszytsko na jebał pies, bo tak mu się uwidziało ....

    Zapadające w ciągu roku papiery to 11,5 mld euro tak pokazuje Bank of
    Portugal. Pewności nie mam. Bo ciężko coś rozszyfrować w wersji
    angielskiej.
    http://www.bportugal.pt/EstatisticasWeb/(S(10w23wibk
    2sls445up5dhtnt))/SeriesCronologicas.aspx