  • 1. Data: 2009-03-07 10:52:11
    Temat: Jacy uczestnicy - taka grupa
    Od: "Skiba" <s...@g...pl>

    Za dużo polityki - za mało merytoryki.
    Takie dwa eurocenty po przeczytaniu kilku wątków z ostatniego tygodnia.

  • 2. Data: 2009-03-07 11:15:30
    Temat: Re: Jaki killfile/filter - taka grupa :-)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Skiba" <s...@g...pl> pisze:

    > Za dużo polityki - za mało merytoryki.
    > Takie dwa eurocenty po przeczytaniu kilku wątków z ostatniego
    > tygodnia.

    Jaki killfile/filter tak grupa :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Zły mąż bywa niekiedy dobrym ojcem,

  • 3. Data: 2009-03-07 14:29:25
    Temat: Re: Jacy uczestnicy - taka grupa
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Skiba pisze:
    > Za dużo polityki - za mało merytoryki.
    > Takie dwa eurocenty po przeczytaniu kilku wątków z ostatniego tygodnia.

    Szukałem Twoich merytorycznych komentarzy.... nie znalazłem jeszcze.
    Mógłbyś podać jakieś namiary na Twoje merytoryczne komentarze?
    J.

  • 4. Data: 2009-03-07 20:59:37
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szukałem Twoich merytorycznych komentarzy.... nie znalazłem jeszcze.
    > Mógłbyś podać jakieś namiary na Twoje merytoryczne komentarze?

    Słabo szukałeś.
    Było swego czasu pare wędek z jego strony, tylko z wgpw sie zrobiłi
    polityczne bagno, więc czego oczekujesz.
    Nie tylko on sie zgrzał.

  • 5. Data: 2009-03-07 22:26:25
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 07-03-2009 o 11:52:11 Skiba <s...@g...pl> napisał(a):

    > Za dużo polityki - za mało merytoryki.
    > Takie dwa eurocenty po przeczytaniu kilku wątków z ostatniego tygodnia.

    Prawdaż. To diabeł tak miesza. Wszystko przez to że SP500 zblizył się do
    piekielnego poziomu 666.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.