  • 31. Data: 2009-05-13 19:24:06
    Temat: Re: 'Jaja' w POLBANKU
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> writes:

    > UE ma się do tego o tyle, że gdybysmy teraz nawet chcieli przywrócić
    > wolność gospodarczą podobną do tej, jaką dawała tamta ustawa, nie
    > będziemy mogli tego zrobić bez wystapienia z UE.

    Tak jak napisalem, jest to tak samo prawdziwe jak to, ze gdybysmy
    chcieli opodatkowac nizsza niz 22% stawka VAT np. samochody, to musimy
    wczesniej wystapic z UE.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 32. Data: 2009-05-13 19:38:55
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Tak jak napisalem, jest to tak samo prawdziwe jak to, ze gdybysmy
    > chcieli opodatkowac nizsza niz 22% stawka VAT np. samochody, to musimy
    > wczesniej wystapic z UE.

    Spróbuj opodatkować na 14% od kwoty netto. Nadal Twoje twierdzenie jest
    prawdziwe?

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 33. Data: 2009-05-13 20:24:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał <r...@x...cy> writes:

    > Spróbuj opodatkować na 14% od kwoty netto. Nadal Twoje twierdzenie
    > jest prawdziwe?

    Obie czesci sa "czesciowo" "prawdziwe". Przeciez specjalnie dalem taki
    przyklad.

    Inna sprawa, ze jestem przekonany, ze gdyby Polska chciala miec VAT 14%
    na samochody, to i tak bylby wtedy jednym z najwyzszych w UE :-(
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2009-05-13 21:26:03
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Radzik" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > przecież każda placówka bankowa ma pewne limity gotówki trzymanej na
    > miejscu i oczywiste jest, że nie wypłaci więcej niż ma...

    A prawo jest prawo. Czasami nie wypłacą bo nie mają, a czasami nie
    wypłacą bo ty chcesz 10.500 zł, a w regulaminie stoi, że od 10.000 zł trzeba
    gotówke zamawiać.

  • 35. Data: 2009-05-17 14:28:55
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "leh" <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości
    > A gdzie napisalem że trzymalem w Inteligo ???
    > Po prostu rano zrobilem przelew z mBanku do Inteligo i wyplaciłem w
    > bankomacie .............nie 150k ale 45k

    jakos nie moge sobie tych 45k wyobrazic. widzialem wiele bankomatow i
    patrzac na szerokosc szczeliny, przez ktora wypada gotowka, nawet w
    nominalach 200 zl) to 45k jakos nigdy nie udalo sie wyplacic. 30k tez
    nie....

  • 36. Data: 2009-05-17 17:42:36
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    darkblue wrote:

    > jakos nie moge sobie tych 45k wyobrazic. widzialem wiele bankomatow i
    > patrzac na szerokosc szczeliny, przez ktora wypada gotowka, nawet w
    > nominalach 200 zl) to 45k jakos nigdy nie udalo sie wyplacic.

    To może spróbuj w kilku(nastu) kolejnych transakcjach :-)
    1500 zł to jest maksimum które bym się odważył wypłacić na raz.
    Trochę ciężko już wychodzi.