  • 11. Data: 2011-12-08 20:05:34
    Temat: Re: Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    peter <p...@o...pl> w wiadomości
    news:jbqlf1$lhj$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > jak skonfigurować czytnik by się tego dowidzieć?
    Konfiguracja do tego jest niepotrzebna. Kombinacja Alt + Ebter i
    zakładka Szczegóły.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 12. Data: 2011-12-08 20:13:00
    Od: "lamia" <l...@o...pl.pl>

    "sandi" <s...@g...pop.pl> wrote in message
    > Mam tą kartę pare dobrych lat. Zawsze jak spłacałem 5zl, 1000zl czy 2 tys.
    > to o tyle powiększał się dostępny limit (minus obciązenia z danego cyklu).
    > Od tygodnia spłacam różne kwoty i nic, limit dalej ten sam. O co może

    jest tak że 'rozksięgowanie' spłaty mBank ustawione ma na późne godziny
    popołudniowe
    więc jesli np mas blokadę na koncie narzecz spłaty kwotyminimalnej, to od
    razu może nie zrobić się ta spłata

    nie wiem dokładnie jak jest w przypadku normalnego spłacania - just call
    mLinia! (i napisz nam.)

  • 13. Data: 2011-12-08 20:40:27
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >Konfiguracja do tego jest niepotrzebna. Kombinacja Alt + Ebter i

    jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...

    Pete

  • 14. Data: 2011-12-09 00:04:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "peter" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...

    Ja obcji też nie mam

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2011-12-09 01:04:39
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    peter <p...@o...pl> w wiadomości
    news:jbr7bv$ig8$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...
    Literówka. Chodzi mi kombinację klawiszy na klawiaturze Alt + Enter.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 16. Data: 2011-12-09 05:34:02
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >Literówka. Chodzi mi kombinację klawiszy na klawiaturze Alt + Enter.

    o, sorry. Myślałem ze to jakaś obcja by wyłapywac trolli. Dzięku

    jk