  • 11. Data: 2010-02-04 16:19:28
    Temat: Re: Jak Honkong w dol
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > A teraz sobie wyobraź, że masz trafność decyzji na poziomie 40%
    > Za każdym razem gdy trafisz, zarobisz 3 jednostki, za każdym razem gdy nie
    > trafisz, stracisz 1 jednostkę.
    >
    > Powiedz teraz: Który z tych modeli zarabia?
    >
    > DJ

    Dj nie kłócic sie ........
    przeciez rynek płaci........
    po co te nerwy
    nie rozumiem......

    pzdr
    dars

  • 12. Data: 2010-02-04 16:21:13
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > Dj nie kłócic sie ........
    > przeciez rynek płaci........
    > po co te nerwy
    > nie rozumiem......
    >

    > pzdr
    > dars

    A gdyby Ciebie jakiś burek zaczął za nogawkę tarmosić, to byś nie chciał go
    strzepnąć?

    DJ

  • 13. Data: 2010-02-04 16:23:07
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > A gdyby Ciebie jakiś burek zaczął za nogawkę tarmosić, to byś nie chciał
    > go strzepnąć?
    >
    > DJ

    Wyrosłem chyba z tego....
    wole słuchac co kto mysli o rynku
    a robic swoje :)
    niz takie wasze zaczepki......
    do niczego dobrego nie prowadzą......

    pzdr
    DArs

  • 14. Data: 2010-02-04 16:27:25
    Od: TT <t...@o...pl>

    DJ(Dominik) napisał(a):
> [...]
    > trafisz, stracisz 1 jednostkę.
    >
    > Powiedz teraz: Który z tych modeli zarabia?

    A skąd założenie że trafna decyzja zarabia więcej niż traci zła decyzja?
    Tak sobie wymarzyłeś?

    Takiego życzeniowego inwestowania uczysz?

    TT.

  • 15. Data: 2010-02-04 16:29:46
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Cytując klasyka tej grupy

    "Long way przed Tobą"

    DJ

  • 16. Data: 2010-02-04 16:40:07
    Od: TT <t...@o...pl>

    DJ(Dominik) napisał(a):
    > Cytując klasyka tej grupy
    >
    > "Long way przed Tobą"

    Czyli brak odpowiedzi. Jakiś taki wymijający tekścik podkreślający twoją
    wyższość i moją niższość.

    haha, strasznie masz merytoryczne te odpowiedzi.

    Od razu widać, że posiadasz wiedzę tajemną.

    A pytanie jest proste, wręcz trywialne: "Skąd założenie, że trafna

  • 17. Data: 2010-02-04 16:48:25
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 4 Lut, 17:40, TT <t...@o...pl> wrote:

    > A pytanie jest proste, wręcz trywialne: "Skąd założenie, że trafna
    > decyzja zarabia więcej niż traci zła decyzja?"
    >
    > TT.

    Prosta odpowiedź.
    W myśl reguły:

    ucinaj straty, daj zyskom rosnąć

    A odnośnie skuteczności to nawet 30% wystarczy.
    Jak tego i MM nie rozumiesz to się zapisz na szkolenie do człowieka,
    którego tak atakujesz.

  • 18. Data: 2010-02-04 16:54:10
    Od: TT <t...@o...pl>

    macieks napisał(a):

> [...]
    >
    > A odnośnie skuteczności to nawet 30% wystarczy.
    > Jak tego i MM nie rozumiesz to się zapisz na szkolenie do człowieka,

    AT daje także drugą zasadę. Bądź cierpliwy i nie zamykaj pozycji zbyt
    szybko bo to strach (w przypadku straty) oraz nie bądź zbyt chciwy i
    zamknij pozycje (w przypadku zysku).

    AT zawsze do tej samej sytuacji daje dwie wykluczające się rady. Trzeba
    być mało inteligentnym, żeby tego nie zauważyć.

    Więc twoja odpowiedź jest średnia, bo akurat dostosowałeś ją do teorii
    którą sobie stworzyłeś. Tak można uzasadnić wszystko.

    TT.

  • 19. Data: 2010-02-04 17:08:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 4 Lut, 17:54, TT <t...@o...pl> wrote:

    > AT daje także drugą zasadę. Bądź cierpliwy i nie zamykaj pozycji zbyt
    > szybko bo to strach (w przypadku straty) oraz nie bądź zbyt chciwy i
    > zamknij pozycje (w przypadku zysku).

    Wole stosować swoją regułę

    > AT zawsze do tej samej sytuacji daje dwie wykluczające się rady. Trzeba
    > być mało inteligentnym, żeby tego nie zauważyć.

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że w większości swoich wypowiedzi
    obrażasz ludzi (w tym mnie)
    Rynek musiał cię bardzo skrzywdzić, ale to nie moja wina.
    Dla mnie EOT.

  • 20. Data: 2010-02-04 18:02:56
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl>

    TT wrote:

    > Takiego życzeniowego inwestowania uczysz?

    to chyba taki mały test - DJ chce się dowiedzieć czy wiesz co to jest
    oczekiwana skuteczność i czy potrafisz ją obliczyć.

    g.