  • 1. Data: 2011-04-21 08:19:09
    Temat: Jak długo idą przelewy w Euro ?
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    typ SEPA

  • 2. Data: 2011-04-21 08:30:44
    Temat: Re: Jak długo idą przelewy w Euro ?
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > typ SEPA

    max 24h

    jk

  • 3. Data: 2011-04-21 10:58:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 10:30:44 +0200, Tytus napisał(a):

    > max 24h

    kolina - spieprzaj z tej grupy.

    Do autora: do 3 dni roboczych.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-04-21 12:18:48
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > Do autora: do 3 dni roboczych.

    bzdura. średnio max 24h. Cwinczone BZWBK i kilka innych

    jk

  • 5. Data: 2011-04-21 14:16:35
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Tytus <T...@y...com> napisał(a):

    > bzdura. średnio max 24h. Cwinczone BZWBK i kilka innych
    >
    > jk

    Bzdura. Zdarzyło mi się czekać 3 dni robocze.

  • 6. Data: 2011-04-21 16:28:24
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > Bzdura. Zdarzyło mi się czekać 3 dni robocze.

    rozumisz jojencie średnio max?

    jk

  • 7. Data: 2011-04-21 17:49:15
    Temat: Re: Jak długo id? przelewy w Euro ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Apr 2011 18:28:24 +0200, w <iopm03$beo$1@news.onet.pl>, "Tytus"
    <T...@y...com> napisał(-a):

    > rozumisz jojencie średnio max?

    Średnio max? To jakaś nowa jednostka?

  • 8. Data: 2011-04-21 19:11:26
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 21/04/2011 09:19, Ignacy wrote:
    > typ SEPA

    Przelane wcześnie rano (6am) zdarzało się,
    że było na następny dzień wieczorem; najczęściej
    2 dni, chyba nigdy nie miałem 3.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2011-04-21 19:48:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <f...@m...com> napisał w wiadomości grup

    > Przelane wcześnie rano (6am) zdarzało się,
    > że było na następny dzień wieczorem; najczęściej
    > 2 dni, chyba nigdy nie miałem 3.

    Oj zdarza się niestety 3 dni, zdarza. Tydzień temu wysyłałem sobie SEPA z
    Niemiec do polskiego ING. Wysłany we środę z samego rana, wręcz o 8 rano,
    był na rachunku docelowym dopiero w poniedziałek późnym popołudniem.

  • 10. Data: 2011-04-21 19:49:45
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    >Średnio max? To jakaś nowa jednostka?

    podstawy stantystyki się kłaniają...