  • 11. Data: 2011-04-21 20:32:09
    Temat: Re: Jak długo idą przelewy w Euro ?
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 21/04/2011 20:48, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "DooMiniK" <f...@m...com> napisał w wiadomości grup

    > Oj zdarza się niestety 3 dni, zdarza. Tydzień temu wysyłałem sobie SEPA
    > z Niemiec do polskiego ING. Wysłany we środę z samego rana, wręcz o 8
    > rano, był na rachunku docelowym dopiero w poniedziałek późnym popołudniem.

    Ja przesyłam tylko AIB --> mbank

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 12. Data: 2011-04-21 20:40:20
    Temat: Re: Jak d?ugo id? przelewy w Euro ?
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-21 21:49, Tytus pisze:

    > podstawy stantystyki si? k?aniaj?...

    slyszalem o srednich: arytmetycznej, harmonicznej,geometrycznej i
    modalnej. Przybliżysz mi pojęcie średniej maksymalnej?

  • 13. Data: 2011-04-21 21:59:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Kwi, 10:19, Ignacy <n...@l...spamu> wrote:
    > typ SEPA

    Jak wysyłam Niemiaszkowi na konto w "szparkasie" w jakejś pipidówie to
    potrafi iść 4-5 dni,
    ale na potwierdzenie tego mam tylko emaile od kontrahentów (choć nie
    sądzę żeby kłamali).

    Pzdr.
    L.

  • 14. Data: 2011-04-22 09:15:14
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    spammtrapp wrote:

    > slyszalem o srednich: arytmetycznej, harmonicznej,geometrycznej i
    > modalnej. Przybliżysz mi pojęcie średniej maksymalnej?

    Nie karm trolla...

    witrak()

  • 15. Data: 2011-04-23 19:09:39
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    spammtrapp pisze:

    > slyszalem o srednich: arytmetycznej, harmonicznej,geometrycznej i
    > modalnej. Przybliżysz mi pojęcie średniej maksymalnej?

    Obstawiam, że to szczególny przypadek średniej ważonej. :-)

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2011-04-24 11:22:54
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-04-21 21:11, DooMiniK pisze:
    > Przelane wcześnie rano (6am) zdarzało się,
    > że było na następny dzień wieczorem; najczęściej
    > 2 dni, chyba nigdy nie miałem 3.

    Ja już czekałem trzy doby, dowiaduję się że 24 i 25 są święta, więc nie
    przyjdzie przed 26, czyli conajmniej pięć pełnych dni.

  • 17. Data: 2011-04-24 11:51:54
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-04-24 13:22, Ignacy pisze:
    > Ja już czekałem trzy doby, dowiaduję się że 24 i 25 są święta, więc nie
    > przyjdzie przed 26, czyli conajmniej pięć pełnych dni.

    Jeśli tak dalej pójdzie to szybciej będzie włożyć banknot do koperty i
    wysłać, i taniej.

  • 18. Data: 2011-04-24 18:00:52
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Ja już czekałem trzy doby, dowiaduję się że 24 i 25 są święta, więc nie
    > przyjdzie przed 26, czyli conajmniej pięć pełnych dni.

    A jakbyś wysłał standardowy przelew w piątek to też byś się dziwił, że
    dojdzie dopiero po świętach, kiedy banki i instytucje rozliczeniowe będą
    czynne?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 19. Data: 2011-04-25 06:54:31
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-04-24 20:00, Krystek pisze:
    > A jakbyś wysłał standardowy przelew w piątek to też byś się dziwił, że
    > dojdzie dopiero po świętach, kiedy banki i instytucje rozliczeniowe będą
    > czynne?

    Według mnie w dobie komputerów to powinny być _sekundy_ i nie powinno
    się płacić dodatkowo 5 zł oraz kurs wymiany powinien być zbliżony do
    średniego a nie o 2.5% gorszy. Ech pomarzyć...

  • 20. Data: 2011-04-25 09:00:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 08:54:31 +0200, Ignacy napisał(a):

    > Według mnie w dobie komputerów to powinny być _sekundy_ i nie powinno
    > się płacić dodatkowo 5 zł oraz kurs wymiany powinien być zbliżony do
    > średniego a nie o 2.5% gorszy. Ech pomarzyć...

    Przenieś się do USA. Tam w dobie komputerów przelewy są mało znane, a
    rozliczenia sie odbywają czekami.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356