  • 1. Data: 2008-01-16 11:38:53
    Temat: Jak dlugo zaklada sie konto w Polbanku
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Ile czasu zwykle trawa zakładanie: rachunek oszczędnościowy + rachunek
    gotówkowy w Polbanku? Zakładając, że nie ma za dużej kolejki.
    Nie chce dzwonić do banku bo wszystkie banki mają tę samą odpowiedź - 5
    minut :) Wystarczy dowód i prawo jazdy? Obsługa klienta jest w miarę
    sprawna w oddziałach?

    Sebastian

  • 2. Data: 2008-01-16 11:46:36
    Temat: Re: Jak dlugo zaklada sie konto w Polbanku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 12:38:53 +0100, Sebastian napisał(a):

> [...]
    > Nie chce dzwonić do banku bo wszystkie banki mają tę samą odpowiedź - 5
    > minut :) Wystarczy dowód i prawo jazdy? Obsługa klienta jest w miarę

    W moim wypadku 57 minut.

  • 3. Data: 2008-01-16 12:00:42
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    jureq pisze:

    > W moim wypadku 57 minut.

    Coś tak czułem. 8 lat temu spędziłem prawie 3h w oddziale zakładając
    rachunek w PKO BP. Postęp jest, ale niewielki. Szkoda że nie można
    pobrać formularzy do wypełnienia online.

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-01-16 12:11:02
    Od: "Kuger" <k...@g...pl>

    "Sebastian" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
    > Nie chce dzwonić do banku bo wszystkie banki mają tę samą odpowiedź - 5
    > minut :) Wystarczy dowód i prawo jazdy? Obsługa klienta jest w miarę

    Pierwsza wizyta 1h20min, następna około 30 min.
    Za pierwszym razem coś nie działał im sysytem i karty nie dostałem, wiec
    musiałem się drugi raz pofatygować .
    Koszmar

  • 5. Data: 2008-01-16 12:11:31
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Sebastian napisal(a):
> [...]
    > Nie chce dzwonić do banku bo wszystkie banki mają tę samą odpowiedź - 5
    > minut :) Wystarczy dowód i prawo jazdy? Obsługa klienta jest w miarę

    Jak nie ma kolejki, jest w miare szybko, moze pol godziny...
    Na pewno nie 5min - trzeba powklepywac dane do kompa, gosc idzie na
    zaplecze zrobic karte itp.
    Aha: radze karte od razu przy nich przetestowac - nad moja musieli sie
    troche nabiedzic, bo cos nie chciala od razu zadzialac ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2008-01-16 12:29:18
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    ls pisze:

> [...]
    > Aha: radze karte od razu przy nich przetestowac - nad moja musieli sie
    > troche nabiedzic, bo cos nie chciala od razu zadzialac ;)

    Karta na miejscu? No to trudno marudzić, że trochę trwa. Jak można
    przetestować kartę zaraz po założenia konta? Od razu jest aktywna? Można
    ją sprawdzić przy braku środków na koncie?

    Sebastian

  • 7. Data: 2008-01-16 12:34:57
    Od: "Kuger" <k...@g...pl>

    > Karta na miejscu? No to trudno marudzić, że trochę trwa. Jak można
    > przetestować kartę zaraz po założenia konta? Od razu jest aktywna? Można
    > ją sprawdzić przy braku środków na koncie?
    >
    > --
    Mozna przetestować, w oddziale był bankomat.
    Ja po wydaniu od razu zmieniłem pin ,sprawdzilem stan konta (oczywiście 0
    pln) itd.
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-01-16 13:45:49
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Sebastian napisal(a):
    > Karta na miejscu? No to trudno marudzić, że trochę trwa. Jak można
    > przetestować kartę zaraz po założenia konta? Od razu jest aktywna?
    > Można ją sprawdzić przy braku środków na koncie?

    Tak: wplacasz w kasie 50zl, podchodzisz do bankomatu (oczywiscie jesli
    jest w oddziale), wyplacasz 50zl.
    Niestety, nie zadzialalo od razu, wiec sie troche pomeczyli, w koncu sie
    udalo :)
    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2008-01-16 13:50:57
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sebastian pisze:
> [...]
    > Nie chce dzwonić do banku bo wszystkie banki mają tę samą odpowiedź - 5
    > minut :) Wystarczy dowód i prawo jazdy? Obsługa klienta jest w miarę

    spedzilem ok 45-50 min, ale zadnych problemow z karta nie mialem.

  • 10. Data: 2008-01-16 16:54:01
    Temat: Re: Jak dlugo zaklada sie konto w Polbanku - wynik starcia pierwszego
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    No to mogę się już podzielić własnymi doświadczeniami.
    45 min założenie 2 kont i jedna karta Visa Elektron, nie udało sie
    uzyskać dokumentów potrzebnych do uruchomienia dostępu elektronicznego.
    System się wysypał pod koniec procedury. W efekcie zamieszania
    zapomniałem przetestować karty, ale skoro i tak muszę tam jeszcze raz
    przyjść zrobię to wtedy.

    Generalnie pusto, bez kolejek.
    Karta brzydka, ale to bez znaczenia.

    Sebastian