  • 61. Data: 2016-11-12 09:07:14
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 00:52, witek pisze:
    > I dlatego wlasnie twierdze, ze jeszcze nie wyszlismy z epoki kamiennia
    > łupanego.
    > I chyba nigdy nie wyjdziemy. Zawsze bedziemy zaściankiem.

    Polać temu Panu :-)

    > Zapisy umowy zostały złamane, bo klienci oddaja puste butelki, nie
    > dlatego, że im nie pasowało tylko dlatego, że dało się kogoś oszukać bo
    > nikt nie sprawdzał powodu zwrotu.
    > Przeciez to jest oszustwo. Przychodzisz do sklepu i twierdziesz, że ci
    > nie smakowało mimo, że wylizałeś opakowanie do czysta.

    Polać mu drugi raz.

    > Sklep wycofuje sie z umowy bo nie zakładał, że musi zakupić odpowiednią
    > ilość wariografów. No ale kto sie nie myli...

    Polać trzeci raz

    Ale sklep w tym przypadku podobnie jak w milionach innych przypadków gdy
    poszkodowani są konsumenci nic tu nie wskóra

    Takie czasy, prawo, demokracja.

    Tak tu się stosuje artykuł o oszustwie

    Zostało: płacz i płać :-)

  • 62. Data: 2016-11-12 09:09:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 05:00, Budzik pisze:
    > Czyli nie było zapisu o mozliwości zmiany warunków promocji?

    I taki zapis i jego zastosowanie uważałbyś za uczciwy, przyzwoity,
    rzetelny, zgodny z kupiecką tradycją...? :-)

    Odpowiedz

  • 63. Data: 2016-11-12 11:56:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 58259701$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > Bo nie skumałeś że zostałeś okradziony ;-)

    Na tym polega kradzież. ;) Gdybym był pozbawiany mego mienia
    wraz z informowaniem mnie o tym pozbawianiu -- byłoby to nie
    okradanie, lecz rabowanie. ;)

    ukradkiem
    niepostrzeżenie, cichaczem, cichcem, potajemnie

    kraść ndk Vc, kradnę, kradniesz, kradnij, kradł, kradziony
    <<zabierać po kryjomu, przywłaszczać bezprawnie cudzą własność>>
    Kradł matce pieniądze.
    Kraść cegłę na budowie.

    > To się nazywa wyższa kultura przedsiębiorczości :-)

    Aby było jasne -- dziękuję Bogu za Lidl i itp. sklepy, bo dzięki
    ich istnieniu żyję. Gdyby nie te sklepy, umarłbym z głodu. :)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.biz.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 64. Data: 2016-11-12 12:00:39
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-11, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Nie chcesz się odnieść do przepisów prawa bo Ci to nie pasuje do
    > narracji a odnosisz się do przyzwoitości.

    Nie muszę się odnosić do przepisów prawa bo byłem wychowwany
    tak by nie kraść i nie przyszłoby mi do głowy, że wystarczy
    paragraf by sumienie wyczyścić.

    Jak się tak upierasz, to myślę, że dałoby się podciągnąć niezgodne
    z przeznaczeniem wykorzystanie promocji pod łamanie zasad współżycia
    społecznego, ale komuś musiałoby się chcieć w to pobawić.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 65. Data: 2016-11-12 12:15:25
    Od: z <...@...pl>

    > Jak się tak upierasz, to myślę, że dałoby się podciągnąć niezgodne
    > z przeznaczeniem wykorzystanie promocji pod łamanie zasad współżycia
    > społecznego, ale komuś musiałoby się chcieć w to pobawić.

    O widzisz. Tak samo nikomu nie chce się bawić w ściganie masowych
    kradzieży i oszustw dokonywanych przez firmy na
    konsumentach/klientach/obywatelach.

    Dla przypomnienia

    "Art. 286

    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo _wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania_, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    Usiądźcie wygodnie w fotelu i pomyślcie czy stosować ten przepis czy go
    nie stosować.

    Bo chyba nie macie pomysłu żeby to robić wybiórczo :-)

    PS.

    _wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania
    przedsiębranego działania_

    Bo to zdanie to już wszyscy pomijają jeśli w ogóle wiedzą o jego istnieniu.

  • 66. Data: 2016-11-12 12:17:03
    Od: z <...@...pl>

    > Aby było jasne -- dziękuję Bogu za Lidl i itp. sklepy, bo dzięki
    > ich istnieniu żyję. Gdyby nie te sklepy, umarłbym z głodu. :)

    Ty naprawdę tak myślisz czy dalej sobie tylko jaja robisz?

  • 67. Data: 2016-11-12 13:09:47
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-12, z <...@...pl> wrote:

    > O widzisz.

    Nie widzę.

    [... ciach bzdety nie na temat...]

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 68. Data: 2016-11-12 15:47:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5826fa2f$0$5164$6...@n...neostrada.pl

    > Ty naprawdę tak myślisz czy dalej sobie tylko jaja robisz?

    Odstawiłem jaja, by nie rósł poziom cholesterolu.
    Idę teraz właśnie do Lidla po nabiał, czyli pilos. :)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.biz.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 69. Data: 2016-11-12 16:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > I taki zapis i jego zastosowanie uważałbyś za uczciwy, przyzwoity,
    > rzetelny, zgodny z kupiecką tradycją...? :-)

    A dlaczego nie?
    Zebysmy sie dobrze zrozumieli: jeżeli lidl ogranicza czas trwania promocji,
    to oczywiscie zakladam, ze tylko dla nowo kupionych towarów.
    Te kupione w czasie promocji nawet po jej zakonczeniu powinny miec
    mozliwość zwrotu.

    > Odpowiedz

    A moze odrobina kultury? Jak bede chciał to odpowiem, nie musisz mi wydawać
    polecen...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 70. Data: 2016-11-12 16:57:53
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-12, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

> [...]
    > to oczywiscie zakladam, ze tylko dla nowo kupionych towarów.
    > Te kupione w czasie promocji nawet po jej zakonczeniu powinny miec

    Tak dokładnie jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com