  • 71. Data: 2016-11-12 19:15:08
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: z <...@...pl>

    > Odstawiłem jaja, by nie rósł poziom cholesterolu.

    I właśnie też łyknąłeś tą śpiewkę o cholesterolu w jajach.
    https://www.youtube.com/watch?v=227GDh-MB0U

    Pomyśl może jeszcze się w czymś mylisz :-)

    I tak żyją takie lemingi w nieświadomości, powtarzają co imp propaganda
    wcisnęła do mózgów a o samodzielnym myśleniu nie mają nawet pojęcia. :-)

  • 72. Data: 2016-11-12 19:22:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 16:00, Budzik pisze:
    > A dlaczego nie?
    > Zebysmy sie dobrze zrozumieli: jeżeli lidl ogranicza czas trwania promocji,
    > to oczywiscie zakladam, ze tylko dla nowo kupionych towarów.
    > Te kupione w czasie promocji nawet po jej zakonczeniu powinny miec
    > mozliwość zwrotu.

    Jeśli się umówiło że promocja trwa do tego i tego dnia to uczciwość
    kupiecka, rzetelność i szacunek dla potencjalnego kontrahenta nakazuje
    wytrwanie do tej daty. Wtedy ma się poważanie w branży ;-) jest się
    szanowanym a klient ma zaufanie i potrafi częściej wracać do firmy która
    traktuje go poważnie.
    A jak nie to jest jak widać. :-)

    Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na tak proste pytanie ...

  • 73. Data: 2016-11-12 19:23:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 16:57, Wojciech Bancer pisze:
    > Tak dokładnie jest.

    To niewiele zmienia. Data była podana. Kto daje i odbiera... :-)

  • 74. Data: 2016-11-12 19:26:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 13:09, Wojciech Bancer pisze:
    > Nie widzę.
    >
    > [... ciach bzdety nie na temat...]

    Temat jest dokładnie ten sam tylko w odwrotną stronę.

    Wiem... bardzo niewygodny przykład zwłaszcza na tej grupie.
    Użyło się słowa UCZCIWOŚĆ. Teraz trzeba jakoś z tego wybrną.
    To może być bolesne :-)

  • 75. Data: 2016-11-12 20:37:21
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-12, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Temat jest dokładnie ten sam tylko w odwrotną stronę.

    Nie jest. I nie stanie się tylko dlatego że zacytujesz
    jakiś przepis w odniesieniu do mglistych onych.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 76. Data: 2016-11-12 20:41:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 20:37, Wojciech Bancer pisze:
    > Nie jest. I nie stanie się tylko dlatego że zacytujesz
    > jakiś przepis w odniesieniu do mglistych onych.

    Spodziewałem się. Przeczenie bez argumentów zaciemnianie tematu,
    roztaczanie mglistej aury ;-) podczas gdy wszystko jest proste jak drut.

  • 77. Data: 2016-11-12 21:16:38
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-12, z <...@...pl> wrote:

    > Spodziewałem się. Przeczenie bez argumentów zaciemnianie tematu,
    > roztaczanie mglistej aury ;-) podczas gdy wszystko jest proste jak drut.

    No dokładnie. Proste jak:

    - miałem ochotę wyrazić swoje zdanie w temacie promocji lidla (i ludzi którzy
    tam postapili jak postąpili), co uczyniłem
    - nie mam ochoty wdawać się w dyskusję z anonimem, który uważa ludzi
    (m.in. mnie) za oszustów i złodziei, tylko dlatego że zdecydowali się
    prowadzić firmę w tym kraju

    Tyle w temacie. I naprawdę szczerze mi powiewa co sobie będziesz pisał
    dalej w temacie i jakie paragrafy przytaczał, i teorie tworzył.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 78. Data: 2016-11-12 21:37:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 21:16, Wojciech Bancer pisze:
    > Tyle w temacie. I naprawdę szczerze mi powiewa co sobie będziesz pisał
    > dalej w temacie i jakie paragrafy przytaczał, i teorie tworzył.

    I po co było wyzywać ludzi od złodziei i oszustów kiedy oni poruszają
    się zgodnie z obowiązującą wykładnią i zwyczajem stosowania prawa.
    Przecież nadstawianie drugiego policzka jest nie trendy, takie nie
    nowoczesne ;-)

  • 79. Data: 2016-11-12 23:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > wytrwanie do tej daty. Wtedy ma się poważanie w branży ;-) jest się
    > szanowanym a klient ma zaufanie i potrafi częściej wracać do firmy

    Nie widze nic niepowaznego w takiej zmianie terminu zwłaszcza ze jak widac,
    promocja bardziej przeszkadzała klientom niz pomagała (pomijam ten procent
    co pod pozorem "niesmakowania" najadła się za darmo)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 80. Data: 2016-11-13 00:33:04

    W dniu 2016-11-12 o 23:00, Budzik pisze:
    > Nie widze nic niepowaznego w takiej zmianie terminu zwłaszcza ze jak widac,
    > promocja bardziej przeszkadzała klientom niz pomagała (pomijam ten procent
    > co pod pozorem "niesmakowania" najadła się za darmo)

    Umów się dotrzymuje mimo tego że dla kogoś mogą się okazać niekorzystne
    :-)